Unet

5 posts, 1 page, 1,183 views

Avatar
#1 • • Hempp@ Guest
Joo eli viime yönä tulikin nähtyä sen verran outoa unta että pakko tästä(kin( asiasta on uusi ketju polkaista.
Eli, yöllinen aistiharhani pollani kätköissä meni näin:

Olin kävelemässä Kuopion torilla (en asu Kuopiossa) kun vastaani tuli Teuvo Loman.

Hänellä oli päällään kruunu, tyypilliset aurinkolasit jotka kirkuvat "Täällä menee Teuvo!" sekä punainen viitta jossa ne valkoiset turkisreunukset, mitä lie ne nyt olikaan. Kuitenkin, tajuatte varmaan idean.
Lisäksi hänellä oli kädessään iso, kultainen valtikka (mahdollinen fallossymboli?).
Tietenkään hänellä ei ollut paitaa päällä, tosin tiukat, nitisevät nahkahousut hänellä oli.

Varustus suunnilleen:
kralj_gore.gif

Kuitenkin, Teuvo tahtoi esitellä uusia kenkiään ja selvisi että ne oli tehty vauvojen ihosta. Ne kengät vielä itkivät joka askeleella jonka Kuningas Teuvo otti.
Minä jo otin kieppiä siitä ja keskustelumme meni suunnilleen näin:

Minä: "Mitä helevettiä, mitkä NUO on?"
Teuvo: "Ai nämä? No kengät, hupsu!"
Minä: "Mutta...Ne itkee! Siis, etkö sä tajua miten nuo häiritsee?"
Teuvo: "No joo onhan nää vauvojen ihosta, mutta...NÄÄ ON IHAN UUDET KENGÄT KATO!"

*sitten jostain viitan kätköistä ilmestyy joku kamariherra / neuvonantajamielistelijä joka sanoo:*
"Teidän korkeutenne, viisautenne on rajaton"

Minä jäin siihen sitten monttu auki tuijottamaan kun Teuvo käveli auringonlaskuun itkevillä kengillään...

*dreamstate ends*

Eli mikä tämän unen viesti on?

Täytyykö minunkin nyt hankkia vauvanihokengät jos niistä tulee kesäkauden 2006 suurinta hottia?

Liittyykö tämä nyt jotenkin lapsuuteeni jollain tavalla ja minulla onkin pakottava tarve päästä syömään väriliituja?

Vai onko tämä kenties merkki lopettaa miltei kuukauden tipaton kauteni ja nollata oikein kunnolla?
Avatar
#2 • • Mrrshan Guest
Sigussasi lukee "Itkin kun minulla ei ollut kenkiä", se on siirtynyt alitajuntaasi ja tullut esiin itkevinä kenkinä. :D
Avatar
#3 • • DeaconX Guest
Mulla ei oo hajuakaan mutta nauran ihan kuses