Kalle Karvanen - Miksi #12

33 posts, 2 pages, 3,573 views

Avatar
#21 • • Båssanova Guest
Joo kyllä, hip house on kyllä kaikkien genrejen kunkku. Hyvä että jollakin on pokkaa heittää tällänen setti, parasta aikoihin ja ennen kaikkea helvetin piristävää!
Avatar
#22 • • samlainio Guest
tuli nyt vasta kuunneltua.. vittu, ett rokkaa!! Toi 2 In A Room heti tos alus kyl pistää jalan vispaan ja hymyn naamalle. Pirun kovaa kakkaa!!
Avatar
#23 • • Kalle Karvanen Guest
Hienoa että täällä on muitakin joilla on perversioita kyseistä musalajia kohtaan. Olen joskus soittanut keikoilla muutaman biisin putken hip housea, mutta se on hiukan kuin electrokin, eli tosi harvoin ketään jaksaa kiinnostaa pidempään kuin ne pari biisiä, vaikka aluksi jengi onkin ihan mehuissaan.

Ymmärrän kyllä toisenkin kannan miksi tätä tyyliä on helppo inhota. Tietty komiikkakerroin on kuitenkin koko ajan läsnä ja homma perustuu aika pitkälti paskaan räppäykseen ja ripattuun kamaan... Jotain omituisen aitoa hip housessa silti on ja jollain tavalla tekijöiden oman innostuksen pystyy aistimaan.

...niin unohdin mainita coolin pukeutumisen:

http://www.discogs.com/viewimages?what=R&obid=133452
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#24 • • Dirt Guest
Kalle hei, tää on nyt soinut mulla säännöllisesti kaiken maailman äänenetoistovempaimissa sen jälkeen ku tänne ton laitoit. Vaikka ei voi sanoa et oisin kyllästynyt tähän, niin voisko uutta settiä pukata jossain vaihees.
Avatar
#25 • • Kalle Karvanen Guest

Kalle hei, tää on nyt soinut mulla säännöllisesti kaiken maailman äänenetoistovempaimissa sen jälkeen ku tänne ton laitoit. Vaikka ei voi sanoa et oisin kyllästynyt tähän, niin voisko uutta settiä pukata jossain vaihees.



Kiitoksia! Voishan sitä pukata, mutta tällä hetkellä on kaikkea muuta niin perkeleesti työn alla, että ei yksinkertaisesti aika riitä levyhyllyn penkomiseen ja miksauksen tekoon. Itseäkin harmittaa että ei saa edes miksauksia ulos, mutta nämä muut jutut mitä työstän menee prioriteeteissa korkeammalla. Sovitaanko että vielä tämän vuoden aikana työstän :)
Avatar
#26 • • djsakke Guest
taahan on hei menny iha totaalisesti ohi. otetaas talteen, hyvaa shittii!
Avatar
#27 • • Hexe Guest
Tän mä muistanki :) Imutampas uusiks...
Avatar
#28 • • Needless Guest
Oli muka pakko nostattaa, tästä kun nyt vaan nauttii niin komiasti vieläkin : )
Avatar
#29 • • -Pirpeli- Guest
Mä jäin T-sairaalan autotallikatokseen jammailemaan tän tahdissa töistä kotiin kävellessäni :D
Voisko jotkut Butanet olla teemalla "Shake dat booty ass 'cause fat girls rule"? :D
Iiiiiihan mielettömän hyvää musiikkia on tää, ja ihan liian aliarvostettua.
Sellanen Kalle Karvanen vs. Dj Assault- setti esim....? Tai ihan vaan Kallekin, jätkä osaa!
Avatar
#30 • • happosepi Guest
Tätä laulatettiin tänään ghettoblasterista. Kesä on korkattu!
Avatar
#31 • • ipe Guest

Tätä laulatettiin tänään ghettoblasterista. Kesä on korkattu!



Tää onkin todellinen kesämiksaus. Sitä paitsi tää on pysyny omassa mp3-soittimessa kestosuosikkina jo yli 2 vuotta.

:1star: :1star: :1star: :1star: :1star:
Avatar
#32 • • 8989 Guest
Saisko ladattua jostain?
¡ Previous post about a year ago !