PLATINUM Bees & Honey

61 posts, 4 pages, 7,924 views

#21 • • drS Guest

pitkittynyt altistuminen progelle saa aikaan ihmiselle pakottavaa tarvetta litkiä olutta, nukahtaa, veltostua sammua tai muuten tylsistyä, sekä kaivaa nenää (joko omaa tai toisen, kuten tässä taisi nyt sitten käydä).

hmm, jos "oireet" on tollasia ni mäkin voisin alkaa kuunteleen progee..
#22 • • DeaconX Guest

vastaa kysymykseen urpo! :mad:

Pitäisin raskauttasi eritäin epätodennäköisenä. Vastauksestasi päätellen sinulla vaikuttaa olevan kuukautiset tai orastava Touretten syndrooma, joka taas ei liity tähän. Jos yhdeksän kuukauden päästä ei ala pukata jälkikasvua, niin epäilyni osuvat oikeaan. Odottele siis hetki.
#23 • • Remotion Guest

(edit : kreditsit)

ei perse :D
#24 • • ShapeShifter Guest
omfg.jpg
#25 • • Boot Guest
Moi!

Oon 12-vuotias tyttö. Pelkään olevani raskaana. Kuukautiseni, jotka alkoivat säännöllisesti viime syksynä, ovat jo n. 1,5 viikkoa myöhässä. En uskalla kertoa asiasta poikaystävälleni, koska isä kielsi kertomasta mun ja isän välisistä jutuista mitään. Pelkään et mun poikakaveri jättää mut ja isä satuttaa äitiä kuten se uhkasi.

-Black metal bird-
#26 • • Hugo Guest
Dear Doc!

Olen 14 vuotias kundi ja elämä muuten hymyilee. Ongelmanani on se että molemmat kivekseni eivät mahdu kondoomiin. Olenko epänormaali?
#27 • • kukaan Guest
Moi ope

Oon 25-vuotias mies ja kirjoittelen teknofoorumiin esittäen 11-vuotiasta tyttöä, joka pelkää olevansa raskaana, mutta ei uskalla kertoa siitä poikaystävälleen, koska muuten tämä alkaa työntää sormeaan muiden neniin progen kuuntelun aikana.

Olisiko sittenkin pitänyt pysyä beethoovenissa?
#28 • • akir0 Guest
Olen kaljuhko proge-deejii itä-suomesta. Heruuko mulle vielä?
#29 • • DeeJays Anonymous Guest

Olen kaljuhko proge-deejii itä-suomesta. Heruuko mulle vielä?

Hyvä proge-dj.

Sinulla on yleinen harhaluulo että dj:t ylipäänsä saisivat (pl. wanna-B kiksustarat).

Kannattaa harkita vaihtamista houseen niin saat karvaista persettä tai hard-nrj:hin niin pääset jakamaan miksauksias ja mahd. sitä kautta saat jonkun yhteystiedot.
#30 • • Ms. Piipi Guest
Voi luoja, näitä kysymyksii ja vastauksii :D :D :D :D
Miehiä näköjään askarruttaa monenmoiset asiat, on se hyvä et on tällänen palsta, jos saa asiantuntevia vastauksia, buhahahahha
Mul ei tuu mitään kysyttävää mieleen, ainakaan vielä....
Caro²

#31 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Meitsillä on jotain vitun lihaa jalkojen välissä joka pitää omaa elämää.
Mitä vittua sille pitäis tehdä :crybaby:
#32 • • _U Guest

Meitsillä on jotain vitun lihaa jalkojen välissä joka pitää omaa elämää.
Mitä vittua sille pitäis tehdä :crybaby:

Jos sulla on v*tun lihaa jalkojen välissä, yritä tyydyttää sitä. Mut jos sulla on pelkkää lihaa jalkojen välissä, masturboi tai tunge löylykauha p*rseeseen. Jos sekään ei auta, soita tosi p*ska setti ja vedä kännit, hyppää Ladan selkään ja karauta kohti Siwaa ja osta p*skaa olutta, v*tun h*mon**ma, ja sit viimein, r****** ja ****, ******, ***************, ja sit palaa takaisin alkupisteeseen ja muista, että *****, **, ******, *********** on aina oikeassa, ja sä olet ****** maailman paras dj, jolla on v*tusti lihaa jalkojen välissä.

Laita kakstoistatuumainen PARAS funk-levy teklariin ja fiilistele. Ja muista, että koko elämä on pelkkää unta, jossa voi vain tehdä parhaansa ja auttaa muita.

:D
#33 • • Laite Guest
Dear Eki!
Olen hieman huolissani siitä, että kuukautiseni eivät ole vielä alkaneet. Pientä valkovuotoa on ollut havaittavissa ajoittain wc-käyntien yhteydessä, mutta mainoksissa nähtyä sinistä vuotoa en ole vielä koskaan havainnut. Kivekseni laskeutuivat normaalisti kun olin 22 vuotias. Pitäisikö minun huolestua ja onko asialle mitään tehtävissä???

t: M27Tku

p.s. harrastin eilen oraaliseksiä erään tytön kanssa joka nieli siemennesteeni, kuinka suuri riski on, että olen raskaana?
#34 • • rhedlund Guest
JOS SUL O WOKKIPANNU NI HAJOTA SE VITU PASKA
#35 • • Edited _U Guest
SUUGAALA.
#36 • • Laite Guest
Dear Eki!
Missä myydään suuria kondomeita?

nimim. "vain toinen kives mahtuu sisään"
#37 • • master bator Guest

JA KAADA SULA MUNA VOIN PÄÄLLE :
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
#38 • • Laite Guest

JA KAADA SULA MUNA VOIN PÄÄLLE :
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

EIKS SE VOI KAADETA MUNAN PÄÄLLE??!?!?!!!!!!!!!?!!!

p.s. Dear Eki
Tykkään tränsestä. Parantaako 9mm purana?
#39 • • master bator Guest

NO EI TIETENKÄÄ KU SIT TUUT RASKAAXXX!!!111

p.s. Dear Eki

Valitettavasti tuohon ei auta enää mikään.
#40 • • _U Guest

NO EI TIETENKÄÄ KU SIT TUUT RASKAAXXX!!!111

p.s. Dear Eki

Valitettavasti tuohon ei auta enää mikään.

Aivan. Voit vielä kokeilla 12" anukseen ja palpoida os pubista, mutta pahalta näyttää. Peli on menetetty. TRÄNSEKAAD HÄS JYY!!!!!! ihq