ainiin, siitepölyallergia anyone?
Kaikki-hernettä-pienempi-joka-voi-mennä-nenään-allergia, anyone? _o/
30 posts, 2 pages, 5,563 views
Kaikki-hernettä-pienempi-joka-voi-mennä-nenään-allergia, anyone? _o/
Taitaapi tulla neljäs kesä nyt eteen ettei lääkkeitä ota.
Siedätyshoito näkyi viime keväänä.
Ei pahempia oireita.
Taitaapi tulla neljäs kesä nyt eteen ettei lääkkeitä ota.
Ei pahempia oireita.
Onnee vaan Sullekin. Toisille tuo siedätyshoito ei vain paljon auta, kun allergiat alkaa helmikuussa ja jatkuu aina tuonne syksyyn asti.
telkasta tulee lätkää
Jeps. Mun allergialle pahin oli kun jätin lääkkeet. Itse aloin voimaan paremmin. Aluksi oli hirveää ja edelleen viime kesän kuumimmilla pärski välillä aika rivostikin, mutta kun hokee päässään mantraa: "allergia on pääosin psykologista, allergia on päissään eiku pääosin psykologista, allergia on pääosin psykologista." Helpottaa ajan myötä.Taitaapi tulla neljäs kesä nyt eteen ettei lääkkeitä ota.
Ei pahempia oireita.
Itse uhrasin kuntoa sille. Kun ei syö lääkkeitä, ei tarvitse paljoa juoksennella kesäsin. Ei tule edes keuhkot pihalle yskiessä kun ei henki kulje ollenkaan. Ja kuulostaa nuhaselta. Mutta yleistila on keskimäärin parempi jos laskee kokovuotta. Mutten suostu kesällä helpottamaan lääkkeillä, sillä se on helpottanut muutenkin hieman mitä pidemmälle mennään. Keskimäärä ratkaisee. Kyllä se kesäkin helpottuu ja oireet poistuu suurimmalti osin joskus, ma luulen.Siinä ei paljon tunnu vaikka yksi allergisoiva siedätettäisiinkin onnistuneesti..:/ Kun nyt ei vain ihan kauhean montaa kortisoonikuuria tartteis syödä vaan riittäis noi 120 mg allergialääkkeet ja piiput etc...
Jeps. Mun allergialle pahin oli kun jätin lääkkeet. Itse aloin voimaan paremmin. Aluksi oli hirveää ja edelleen viime kesän kuumimmilla pärski välillä aika rivostikin, mutta kun hokee päässään mantraa: "allergia on pääosin psykologista, allergia on päissään eiku pääosin psykologista, allergia on pääosin psykologista." Helpottaa ajan myötä.Taitaapi tulla neljäs kesä nyt eteen ettei lääkkeitä ota.
Ei pahempia oireita.
Itse uhrasin kuntoa sille. Kun ei syö lääkkeitä, ei tarvitse paljoa juoksennella kesäsin. Ei tule edes keuhkot pihalle yskiessä kun ei henki kulje ollenkaan. Ja kuulostaa nuhaselta. Mutta yleistila on keskimäärin parempi jos laskee kokovuotta. Mutten suostu kesällä helpottamaan lääkkeillä, sillä se on helpottanut muutenkin hieman mitä pidemmälle mennään. Keskimäärä ratkaisee. Kyllä se kesäkin helpottuu ja oireet poistuu suurimmalti osin joskus, ma luulen.Siinä ei paljon tunnu vaikka yksi allergisoiva siedätettäisiinkin onnistuneesti..:/ Kun nyt ei vain ihan kauhean montaa kortisoonikuuria tartteis syödä vaan riittäis noi 120 mg allergialääkkeet ja piiput etc...
Masennus / väsymys johtuu siis todellakin (tutkitustikin vissiin) että pää sekoaa hetkeksi yhtäkkisestä valon lisääntymisestä joillakin. Ei tässä nyt ranteita olla vetämässä auki mutta melko vetämätön olo on. :D
Ei ole onneksi paljoa ruoka-allergioita. Mutta joo kuumetta on nuorempana pukannu usein ja nokasta tuli tosi helposti verta kun pärskii. Eikä henki kulje. Joskus se veri alkoi pukkaamaan ihan ilman, että tekee mitään. Se on ikävää.Juu-u, että ihan psykologista. No mäpä jätän allergioihin/allergiseen astmaan ottamatta lääkkeet ja tuloksena olen kroonisessa kuumeessa, voimia ei ole nousta sängystä, keuhkot eivät toimi, iho ja limakalvot oireilee.... Niin ja jos oireiden antaa mennä pahaksi, niin sen jälkeen on ristireaktiot vissiin kaikkien ruoka-aineiden kanssa ja mä saan syödä enää tyyliin riisiä. Kuulostaa tosi houkuttelevalta, mutta jotenkin mä taidan jättää nämä teidän teoriat omaan arvoonsa ja kiltisti syödä niitä lääkkeitä. Kaikilla se allergia kun ei ole vain vähän silmien vuotamista..-)