Tässä otsikossa tarkastelemme munakarvoitustamme

36 posts, 2 pages, 7,355 views

Avatar
#21 • • Daniel Braun Guest


se ihan varmasti löytää danielin perseen isännäkseen.


Mun perse kiinnostaa kaikkia \o/

Mul on vesuri.
Sil saa puskan kun puskan sileeks.
Jollei muuten ni lainataan moottorisaha...
Mitään vahoja tai mach3 tarvita...
Avatar
#22 • • DeeJays Anonymous Guest



mä voisin tulla kaapista ja availla teidän suihkunovia? kyllä sille pyyhkeellekin jotain käyttöä keksitään.




_o/
...spank me...
:hah:
Avatar
#23 • • _U Guest

Mitkä karvat?
Mun munat voi hyvin jääkaapissa.



Jäätyneet karvat on aika kinkkiset. Ne jää hampaiden väliin, ja katkeaa, tosin mukavasti rusahtaen. Mut onneks munaa varten on pannu ja rypsiöljyä.


Meinasiks et suomenkielen sana "jääkaappi" tarkottaa sitä et se
jäädyttää sen sisään laitettavan materian?

nimim: hämmästynyt-83



Joo, meinasin. Mun mielestä ihan selkeetä: jää ja kaappi = jääkaappi. Mut se taitaa kyl jäädyttää sen antimateriankin. Se on sitä hentoa kissankarvaa, usein untuvaa, suloisen pehmoista. Ne jää usein kitalakeen kiinni.
Avatar
#24 • • Taedium Guest

Mun perse kiinnostaa kaikkia \o/

Mul on vesuri.

Mä sulle ehdotin räsypokkaa. Edes yhtä jakoa vain. Näytit mulle pitkää nokkaa. Ja mulla oli jakoavain!
Avatar
#25 • • Remotion Guest
karvat loppu, joutuu laittaa aitoo kebappii, sori!
Avatar
#26 • • drS Guest

Ja mulla oli jakoavain!



hyvä koska mulla on korvat lukossa. muuten oon onnistunut pysyyn poissa raumalta..

ei noi suamen leijonat pärjänny sen takii ko ei munakarvauspeli ollu hanskassa. mulla on yleensä muna hanskassa, ja sen jälkeen onkin aika lyödä hanskat tiskiin. jukalle hommia!
Avatar
#27 • • Remotion Guest
pitkä pystyyn ja täysillä perään ni saadaan pelivälinettä pesään!

Ja mulla oli jakoavain!



hyvä koska mulla on korvat lukossa. muuten oon onnistunut pysyyn poissa raumalta..

ei noi suamen leijonat pärjänny sen takii ko ei munakarvauspeli ollu hanskassa. mulla on yleensä muna hanskassa, ja sen jälkeen onkin aika lyödä hanskat tiskiin. jukalle hommia!



noniii, kato ei sit muuta ku homma hanskaan, hanskat tiskiin, tiski jukalle ja jukka kujalle! Hip hep, depskeppedep ja oukkisjeppistäkukkuu!:)
Avatar
#28 • • carnice Guest


ei noi suamen leijonat pärjänny sen takii ko ei munakarvauspeli ollu hanskassa. mulla on yleensä muna hanskassa, ja sen jälkeen onkin aika lyödä hanskat tiskiin. jukalle hommia!



LOL LOL LOOL!! :)
Caro²

Posts: 5,301

#29 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
se häiritsee, kun namukarvat tekee etäpesäkkeitä muualle.. pitää varmaan antaa isän kädestä... tai edes sedän.
Avatar
#30 • • _U Guest

se häiritsee, kun namukarvat tekee etäpesäkkeitä muualle.. pitää varmaan antaa isän kädestä... tai edes sedän.



Ne ovat kuivunutta (tai joskus märkää) ulostettasi, myös kakkakikkareiksi kutsuttuja. Niitä ei pääse yleensä kertymään, jos huolehtii päivittäisestä intiimihygieniasta, ja jos tämäkään ei auta, voi olla paikallaan ajella se Speedojesi välistä tursuava karvakasa. En suosittele, että koskettelette isäsi tai setäsi kanssa niitä etäpesäkkeitä. Ne ovat usein radioaktiivisia. Mut suihkuun siitä, kyl se jeesaa! :)
Avatar
#31 • • serotonot Guest

Mun perse kiinnostaa kaikkia \o/

Mul on vesuri.

Mä sulle ehdotin räsypokkaa. Edes yhtä jakoa vain. Näytit mulle pitkää nokkaa. Ja mulla oli jakoavain!



En oo kipee, mutta mieltäs. Pahoittaa en tahtonut mä ois. En oo kipee, mutta äiti: Ethän anna viedä mua pois"


:(
Avatar
#32 • • _U Guest

Mun perse kiinnostaa kaikkia \o/

Mul on vesuri.

Mä sulle ehdotin räsypokkaa. Edes yhtä jakoa vain. Näytit mulle pitkää nokkaa. Ja mulla oli jakoavain!



En oo kipee, mutta mieltäs. Pahoittaa en tahtonut mä ois. En oo kipee, mutta äiti: Ethän anna viedä mua pois"


:(



Ja sä, Daniel Braun, työnnyit mun sisään, sitä tahtonut en ois, ja sä Daniel Braun, työnnyit mun sisään, sitä tahtonut en ois, nyt tahdon kusikaaren lailla lentää pois, olen Aidols, olen Aidols, oooooleeeen AAAAA----IIIIIDOOOOLSSS!
Avatar
#33 • • Edited _U Guest
Löysin tänään SUOLATIKUN, missä oli karva kiinni. SUOLATIKKU oli tosin kuiva. Onneks ei ollut dippiä mukana, sillä oli hieman nälkä. Harvemmin tekee mieli karvaista SUOLATIKKUA, vaikka joskus sitä syö nälkäänsä melkein mitä vaan. Paitsi ei karvaista SUOLATIKKUA.

Miekalla voidaan lyödä yhdellä iskulla C-ranka palasiksi, pää poikki, lopettaa p*skan jauhaminen, mutta näihin typeriin threadeihin ei tepsi edes isku päähän, ellei uhri ja miekalla lyövä ymmärrä miekan olemusta. Freestyle tai ei, ketä kiinnostaa munakarvoitus...






:cool:

EDIT:

for myself:

8516~Admitting-You-re-an-Asshole-Posters.jpg
Avatar
#34 • • Tapsa Guest
tarkastel*
Avatar
#35 • • _U Guest
I must enter a message when posting
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#36 • • _U Guest
sep00testo1.jpg