se ihan varmasti löytää danielin perseen isännäkseen.
Mun perse kiinnostaa kaikkia \o/
Mul on vesuri.
Sil saa puskan kun puskan sileeks.
Jollei muuten ni lainataan moottorisaha...
Mitään vahoja tai mach3 tarvita...
36 posts, 2 pages, 7,748 views
se ihan varmasti löytää danielin perseen isännäkseen.
mä voisin tulla kaapista ja availla teidän suihkunovia? kyllä sille pyyhkeellekin jotain käyttöä keksitään.
Mitkä karvat?
Mun munat voi hyvin jääkaapissa.
Jäätyneet karvat on aika kinkkiset. Ne jää hampaiden väliin, ja katkeaa, tosin mukavasti rusahtaen. Mut onneks munaa varten on pannu ja rypsiöljyä.
Meinasiks et suomenkielen sana "jääkaappi" tarkottaa sitä et se
jäädyttää sen sisään laitettavan materian?
nimim: hämmästynyt-83
Mä sulle ehdotin räsypokkaa. Edes yhtä jakoa vain. Näytit mulle pitkää nokkaa. Ja mulla oli jakoavain!Mun perse kiinnostaa kaikkia \o/
Mul on vesuri.
Ja mulla oli jakoavain!
Ja mulla oli jakoavain!
hyvä koska mulla on korvat lukossa. muuten oon onnistunut pysyyn poissa raumalta..
ei noi suamen leijonat pärjänny sen takii ko ei munakarvauspeli ollu hanskassa. mulla on yleensä muna hanskassa, ja sen jälkeen onkin aika lyödä hanskat tiskiin. jukalle hommia!
ei noi suamen leijonat pärjänny sen takii ko ei munakarvauspeli ollu hanskassa. mulla on yleensä muna hanskassa, ja sen jälkeen onkin aika lyödä hanskat tiskiin. jukalle hommia!
se häiritsee, kun namukarvat tekee etäpesäkkeitä muualle.. pitää varmaan antaa isän kädestä... tai edes sedän.
Mä sulle ehdotin räsypokkaa. Edes yhtä jakoa vain. Näytit mulle pitkää nokkaa. Ja mulla oli jakoavain!Mun perse kiinnostaa kaikkia \o/
Mul on vesuri.
Mul on vesuri.
En oo kipee, mutta mieltäs. Pahoittaa en tahtonut mä ois. En oo kipee, mutta äiti: Ethän anna viedä mua pois"
:(