36 posts, 2 pages, 7,766 views
leikkasin munani irti jotta karvat näyttäis pidemmiltä.
tätäks tää platinum nykyään on..
Mitkä karvat?
Mun munat voi hyvin jääkaapissa.
Mitkä karvat?
Jäätyneet karvat on aika kinkkiset. Ne jää hampaiden väliin, ja katkeaa, tosin mukavasti rusahtaen. Mut onneks munaa varten on pannu ja rypsiöljyä.
Kyllä mulla on kasvanu. Jätä jääkaappiin riittävän pitkäks aikaa, niin niistä tulee punkkarilettuja; kasvaa vihreetä tai sinistä karvaa.Mä meinasin lettuja...
Ei niissä karvoja kasva.
Mitkä karvat?
Jäätyneet karvat on aika kinkkiset. Ne jää hampaiden väliin, ja katkeaa, tosin mukavasti rusahtaen. Mut onneks munaa varten on pannu ja rypsiöljyä.
Jätä jääkaappiin riittävän pitkäks aikaa, niin niistä tulee punkkarilettuja; kasvaa vihreetä tai sinistä karvaa.
ei punapäät oo koskaan kovin kylmiä.
Väärä komento. Sä oot sun Jääkaappi 1.0:ssa ottanu File/Shave Ass.. komennon turhan aikaisin.Mut mihin mun karvat o kadonnu, ei niit jääkaapissa ole :(
Väärä komento. Sä oot sun Jääkaappi 1.0:ssa ottanu File/Shave Ass.. komennon turhan aikaisin.Mut mihin mun karvat o kadonnu, ei niit jääkaapissa ole :(
Välillä munat on kiva sekottaa ihan persiilleen.Mitä sä mun perseen tähän sekoitat?
Jep, jos koittaa ottaa FTP:n, tulee "Access denied" virhettä vaan. Ei ees timeouttia. Ja pingatessa tuli seuraavaa:Se on mun yksityisasia... :mad:
Mitäs et pidä pyyhettä ku tuut suihkusta ja availet kaapinovia.Mut munat o edelleenkin kaapissa.
Laita viiriäisenmunien vieree ni tulee optinen illuusio ja joku voi kuvitella niitä kanansamanlaisiksi ja nää toiset näyttää isommilta, ku ei oo oikeeta referenssiä.Pitääks ne laittaa ylimmälle hyllylle, jotta näyttää isommalta ja karvaisemmalta?
Välillä munat on kiva sekottaa ihan persiilleen.
"Ping request could not find host danielin.perse. Please check the name and try again."
Mitäs et pidä pyyhettä ku tuut suihkusta ja availet kaapinovia.