MENI JO

4 posts, 1 page, 732 views

Avatar
#1 • • Edited polyfonken Guest
ei siis enää mitään!





































































edit: myyntihinta lapsiystävällinen 450 euroa!


erittäin hyväkuntoinen, ohjeet mukana, helsingissä. epäilen että ne jotka tän oikeasti haluaa tietää jo mistä laitteesta on kyse mutta jos ei kellot soi niin FM/formanttisyna, monipuolisin mitä yamaha on tehnyt, filtterit, efektit ja joku 2000 parametriä per ääni. niin ja se kuullostaa aika hiton hyvältä. sonicstatessa (http://www.sonicstate.com/synth/yamaha_fs1r.cfm) on taas kaikkea tietoa ja sekavaa mielipidettä. ja tähän on olemassa ainakin pclle varsin hyvä pc-editori ja softa joka muuttaa äänitiedostoja formanttisekvensseiksi.

vaihdossa kelpaa esimerkiksi
microQ / microwave / ion / evolver
Juno 106/60 / cs30/50 / pro1 / sh101 / JP4
ESX1


muutakin voi ehdottaa, lähinnä siis nupillista suristinpöristintä mieluummin kuin romplereita.
miksikö myyn? mulla on jo yksi nk. äänisuunnittelijan syna - K5000S - ja aikaa FS1R:n vääntelylle/opettelulle ei jää niin paljon kuin haluaisin enkä halua luopua K5K:sta kun se on mun kontrollerikin. enkä haluu editoida syntikoita tietokoneella..

fs1r.jpg

edit: ultramegahype-bonus: jos tarjoat vaihdossa jotain tosi siistiä ja kallista saat mukaan BOSS CE-300 chorusräkin jolla voit muuttaa alphajunosi kuuskymppiseksi. tai .. no .. melkeen!
Boss_CE300SuperChorus_l.jpg

niin juu ja tarjoukset, kyselyt ja vittuilun voi pistää sähköpostiin t@polyfonken.com
Avatar
#2 • • polyfonken Guest
500 euBoa! ihan kvarkkirahaa!
Avatar
#3 • • polyfonken Guest
450 euroa ja tosiaan yhdessä e-mun kanssa tonnilla (vain nouto siinä tapauksessa :excellent: )
Avatar
#4 • • polyfonken Guest
e-mu meni jo, tää yhä myynnissä / vaihdossa.