POSSE JA BASSORADIO YHDISTYVÄT BASSOKSI 01.03.

3 posts, 1 page, 1,002 views

Avatar
#1 • • 2 Strong Guest
POSSE JA BASSORADIO YHDISTYVÄT BASSOKSI 01.03.

627.jpg

Urbaaniin musiikkiin ja kulttuuriin keskittyvät Posse ja radiokanava Bassoradio yhdistyvät Bassoksi 01.03. Konkreettinen kädenpuristus tapahtuu suuressa Basso Gaalassa Helsingin Kaivohuoneella 11.03, jossa samalla palkitaan vuoden 2005 parhaat hiphop- ja elektronisen musiikin ja kulttuurin tekijät (Gaala-sivu avataan maanantaina 06.02.)

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Posse-lehti muuttuu seuraavasta numerosta alkaen Basso Magazineksi, Possen ja Bassoradion sivustot basso.fi:ksi ja radio Bassoksi. Näin Basso toimii jatkossa niin printissä, netissä kuin radiossa yhden nimen alla.

Kumpikaan medioista ei osta toista, vaan laittavat tekijät yhteen yhdeksi toimitukseksi. Samat tekijät ja avustajat jatkavat samalla tyylillä ja tavalla uuden nimen alla.

Kommentit enemmän kuin tervetulleita!
Avatar
#2 • • _U Guest
Täähän on hyvä juttu! Uskoisin, et homma toimii! Hipityhoppop ja bumtsibum ovat kuitenkin samoilta kulmilta ja samoista sfääreistä kotoisin, ja BeisReidio on kuitenkin jo soittanut pitkään kumpaakin genreä, joten Possen mukaantuleminen on vain plussaa. Sinänsä ei varmaan hirveästi mitään muutosta itse kanavaan, siis toivoisi en, Yoda to speak so. Itse en ainakaan toivoisi, et ghettoblasterblingbling enää hirveesti lisääntyisi kanavalla (vaik siitäkin diggaan), vaan konepuoli säilyttäisi munansa ja pitäisi sen pystyssä. Markkinavoimat ja kapitalismi can suck my hairy 'n fairy dick, jotain rotia sentään. ;) Eli lisää vaan Imatran VOIMAA ja IDM:ää ja kunnon deeppiä teknoa. :)
Avatar
#3 • • Dirt Guest
ihan hyvältä kuulostaa. varmaan kuiteskii pienistä kohderyhmistä "tapellaan" ja ehkä jotain päällekyyksiä kohderyhmissä on ollut, ja ehkä tulee jotain synergiahyötyjä ja silleen. jotenkin vaan tulee tietenkin pieni hiphop-mörkö kulman takaa, kun toi hiphopfunkycoolrap musiikki on kyl suuremmassa suosiossa ja huomiossa kun tää teknohomojen meininki. mut toi et saadaan yksi "brändi" kattamaan eri mediat on oikea veto.