Fuse

11 posts, 1 page, 3,641 views

Avatar
#2 • • addx Guest
Fuse voittaa sitten Baarin niin saadaan suomeen lisää konemusabaareja, eikös?
Avatar
#3 • • GateWay Guest
Joo-o! Support ja niin edespäin, osaa muuten erinomaisesti soittaakkin tää heppu...
Avatar
#4 • • thomas Guest
kyl fusea tuetaan ! vaikka tekstiviestein jos on tarvis
Avatar
#5 • • Edited djfuse Guest
...
Avatar
#6 • • gimle Guest
Kai sun täytyy vaan ottaa tilanne haltuun ja kääntää se edukseks. Fruityloops laulamaan ja pmmp bootleg remixit kehiin.. :)

Oon töissä täällä sulake corporationilla ja sanoisin että toi on vain yks nimi millä markkinoidaan (u know, market bullshittii).. Puhun vain omasta puolestani, yksityishenkilönä, kun sanon että sulakkeen "dj fuse" tuskin aiheuttaa sulle minkäänlaista kilpailutilannetta keikkavarauksien suhteen tai semmost. Ei olis firmalle temppu eikä mikään keksiä uuttakaan, nimittäin "Habbo"-brandi se on se mikä tunnetaan ja se millä se raha tehdään, ei "dj fuse" ..

Hanki vaikka toiminimi itelles, mä en ainakaan suosittele kenellekään täällä että tota alettais trademarkkaamaan tjsp... peace out from sulake! We love good music!
Avatar
#7 • • djfuse Guest
En sitä tässä väitäkkään että dj fuse on joka myy vaan sitä että mulle ne typerät kyselyt tulee eikä sulake corporationille.Suurin syy mikä hommassa rassaa on että puhelinlangat laulaa,tekstarit lentää.
Olet oikeassa kyllä ton hyödyntämisen suhteen...laitankin uutta miksiä jakoon dj fuse vol 2 :laugh:
Avatar
#8 • • Edited djfuse Guest
...
Avatar
#9 • • Edited djfuse Guest
16.9 Club Rio Sotkamo - avajaiset
20.9 Club 96 Kajaani
21.10 Club Rio + K-System
18.11 Club rio
25.11 Club Rio
14.12 Jyväskylä Kharma
15.12 Mikkeli Kharma
22.12 Club 96 kajaani
23.12 Club 96 kajaani
30.12 Club Rio
31.12 Club Rio
12.1 -07 Nightlife lahti
18-21.1 -07 Tahko
27.1 Dyyni Kalajoki
Avatar
#11 • • djfuse Guest
Jotain sovittuja keikkoja 2007
3.2 Private gig
15.2 Tulikettu-Private
16.2 Club Teatria Oulu-Yksityistilaisuus klo 18-22
18.2 Kukkone Kajaani
24.2 Foxina West Sotkamo
15.3 Club Rio-Private
20.7 Hawaiji Tent-Sotkamo
21.7 Bubble Tent-Sotkamo
3.8 Foxina West Viinijuhlat
4.8 Foxina West Viinijuhlat