Rumpukone Symbian Series 60 puhelimeen..

52 posts, 3 pages, 10,118 views

Avatar
#1 • • propotti Guest
Virittelin symbianiin sample-playback rumpukonetta, toimii suht. ok n-gagessa, mutta muista puhelinmalleista ei tietoa. Pientä lägiä ilmenee aina sillointällöin, mutta jotenkin se pelaa.

Kokeile ja kerro miten ja millä toimii?

http://www.saunalahti.fi/~propo/TR_S60.SIS

Omalla vastuulla, saattaa jumittaa luurin. (Akun irrotus yleensä auttaa)

-propo
Avatar
#2 • • mic Guest
Oon etsiny tällästä! Vielä en kuitenkaan asentanut..
Olisko esim. kuvii ohjelmasta..?
Avatar
#3 • • Edited khatt Guest
PARAS! :D

Kehitysehdotuksia:
- nuottien voimakkuudet, esim 3 eri astetta (a la Reason)
- BPM
- muistipaikat eri patterneille (ja mahdollisuus vaihtaa patternia lennossa)
- savetus
- kolkkiklooni (just kidding)

Edit: ja luuri on vanhanmallinen gage
Avatar
#4 • • Tech-X Guest
Hyvin toimii minun 3650:ssä. Harmi, että volumea ei voi säätää, eikä voi äänittää/muuttaa waviksi. Mutta ihan hyvin tehty muuten! Lisää tämäntyylisiä ohjelmia kun saisi luuriin, voisi vaikka musaa vääntää alusta loppuun kännyllä!
Avatar
#5 • • nipa Guest
joo kivasti toimii mun n-gage qd:ssa. kehittele ihmeessä tätä lisää
jos intoa riittää :)
Avatar
#6 • • xybo Guest
Hehee.. 6630:ssa pistää buuttamaan =)

-- xybo
Avatar
#7 • • onnela Guest

Hehee.. 6630:ssa pistää buuttamaan =)

-- xybo



6600 Toimii. =)

Sit fiitsöritoiveet perään:

- export to wav (samalla vaivalla luuppi soittoääneks)
- patternin tallennus
- niistä biisin kasaus (eli jonkinlainen koostonäkymä mihin kasaillaan patternit peräkkäin)

Nojoo... ei vaiskaan. Pidemmän aikaa itsekin oon miettinyt et tosta luurista sais ihan kelpo step-sekkarin musanvääntöä varten (lähinnä ideoiden tallennusta varten).

Ja tietty midi-ohjaus bluetoothin kautta. ;)
Avatar
#8 • • khatt Guest
Kokeilkaas asettaa kännykän kaiutin suulle ja muovata soundia suuontelossa. Kuulostaa ihan filtteriltä :D Tästä esimerkki (220kt)
Avatar
#9 • • Tapsa Guest
khuul!
:)
Avatar
#10 • • Daniel Braun Guest

Kokeilkaas asettaa kännykän kaiutin suulle ja muovata soundia suuontelossa. Kuulostaa ihan filtteriltä :D Tästä esimerkki (220kt)


:hearts:
Ton kun samplais johonkin biisiin ni vois konkreettisesti sanoa että "analogista soundia" :D
Avatar
#11 • • mic Guest
Hienoa hienoa!! :excellent:
Loistava kone kaikessa yksinkertaisuudessaan!!
Valikon selailu sai ainakin SX1:sen kaatumaan mutta siihen on totuttu..

tsekatkaa toi syntsa: http://www.slajerek.demon.pl/synthtec/
Avatar
#12 • • propotti Guest
Kiitokset kaikille palautteesta!

Samasta osoitteesta löytyy nyt uusi entistä ehompi versio ohjelmasta. Nyt mukana realtime editointi mode, 1-8 nappuloilla voi lätkiä ääniä sekvensseriin. Myös volumea ja tempoa voi nyt säätää. Volume täysillä pistää soundin klippaamaan aika tehokkaasti... # -nappulalla saa ruudulle oskilloskoopin. Aiempi kaatuiluongelma pitäisi olla korjattu tässä versiossa, mutta uusia on tullut varmasti tilalle.. ;)

-propotti
Avatar
#13 • • root Guest
Skulaa hyvin. Luurina 6680.
Avatar
#14 • • mic Guest
Saisko tohon shufflen....
Avatar
#15 • • propotti Guest

Saisko tohon shufflen....



Välillä tuntuu että siinä oliskin jo shuffletukset, sen verran tulee välillä viiveitä.. ;) ..tässä mennään aika rajoilla siinä mitä puhelimen tehoista pystyy ottamaan irti.. Mutta olen kyllä itekkin ajatellut että olis hieno ominaisuus. Toinen minkä varmaan jossain vaiheessa toteutan on noitten samplejen vaihtaminen joko siten että olisi valmiita rumpukittejä tai sitten vapaasti muistikortilta wav tiedostoja..
Avatar
#16 • • Daniel Braun Guest

Saisko tohon shufflen....



Välillä tuntuu että siinä oliskin jo shuffletukset, sen verran tulee välillä viiveitä.. ;) ..tässä mennään aika rajoilla siinä mitä puhelimen tehoista pystyy ottamaan irti.. Mutta olen kyllä itekkin ajatellut että olis hieno ominaisuus. Toinen minkä varmaan jossain vaiheessa toteutan on noitten samplejen vaihtaminen joko siten että olisi valmiita rumpukittejä tai sitten vapaasti muistikortilta wav tiedostoja..


Sen enempää tuota ohjelmaa kokeilematta (en omista s60 käyttiksen omaavaa luuria tällähetkellä) pisti silmään hemmetisti toi "tehot loppuu"
Jos vanhoilla Game Boy konsoleilla (ok, tiedän, ne hyödyntää kys. laitteen äänipiiriä) saa ohjelmia (mm. nanoloop) jotka venyvät prkleen pitkälle niin uskoisi että uudet nokialaiset pystyis ihan samaan...
Avatar
#17 • • propotti Guest

Saisko tohon shufflen....



Välillä tuntuu että siinä oliskin jo shuffletukset, sen verran tulee välillä viiveitä.. ;) ..tässä mennään aika rajoilla siinä mitä puhelimen tehoista pystyy ottamaan irti.. Mutta olen kyllä itekkin ajatellut että olis hieno ominaisuus. Toinen minkä varmaan jossain vaiheessa toteutan on noitten samplejen vaihtaminen joko siten että olisi valmiita rumpukittejä tai sitten vapaasti muistikortilta wav tiedostoja..



Sen enempää tuota ohjelmaa kokeilematta (en omista s60 käyttiksen omaavaa luuria tällähetkellä) pisti silmään hemmetisti toi "tehot loppuu"
Jos vanhoilla Game Boy konsoleilla (ok, tiedän, ne hyödyntää kys. laitteen äänipiiriä) saa ohjelmia (mm. nanoloop) jotka venyvät prkleen pitkälle niin uskoisi että uudet nokialaiset pystyis ihan samaan...



Okei, tehoja varmasti löytyisi luurista paljon enempikin, toinen asia onkin sitten että osaanko ne valjastaa käyttöön.. Tottahan toki tuota saisi optimoitua huomattavasti, mutta kun tällähetkellä esim. tuota ääntä jauhetaan 10 ms puskurilla ja se vaatii aikapaljon vääntöä. Se taas vaikuttaa tuohon tahdistukseen aika ikävästi..
Avatar
#18 • • J Raninen Guest

:D Tästä esimerkki (220kt)


Hööh, flangeri.. Protskukin käyttää tota! Halpa! :)
Avatar
#19 • • sauce Guest
melkein tekis mieli vaihtaa takas nokiaan vaan tän takia:D Eiks technical directors ollu aluks joku 909-orientoitunut pumppu tms? jännityksellä odotan vaan, ketkä kerkee laittan tätä softaa käyttävän orkesterin pystyyn:D vois saada nokialta sponnsia;)
Avatar
#20 • • Kalle Karvanen Guest

melkein tekis mieli vaihtaa takas nokiaan vaan tän takia:D Eiks technical directors ollu aluks joku 909-orientoitunut pumppu tms? jännityksellä odotan vaan, ketkä kerkee laittan tätä softaa käyttävän orkesterin pystyyn:D vois saada nokialta sponnsia;)



Aluks? Kyllä me vieläkin ollaan, mikään ei ole muuttunut.

Itse topiciin sen verran että hyvä idea, harmi ettei itsellä ole luuria millä olisi mahdollista testata.