KING-O
38 posts, 2 pages, 9,940 views
Itse en tiedä Keski-Euroopan "italo hypestä" juurikaan mitään, mutta veikkaisin että moinen voi osittain johtua jonkinlaisesta electroclash boomin jälkeisestä valveutumisesta, kun jengi on alkanut kaivamaan syvemmältä ja tajuamaan että kappas, eipä ne Gigolo/Lasergun yms. lafkat julkaisseetkaan täysin omiin ideoihin pohjautuvaa matskua
oon tos menneinä vuosina järkännyt parit italo bileet tampereella (ilman julkista mainostusta) ja oon jälleen hautomas samantyyppistä ideaa; italopainotteiset kasaribileet esiintyjän kera. löytysköhän tän "uuden sukupolven" keskuudesta asiasta kiinnostuneita?
Osa italoistahan on ihan perkeleen kiven alla ja vaikka italo käsittääkseni olikin Suomessa suosittua 80-luvun alussa ja puolessa välissä niin levyjä tänne ei kuitenkaan kulkeutunut missään massiivisissa erissä.
käsittääkseni toi keski-euroopan (lähinnä saksa ja hollanti) "uus italo buumi" alkoi pitkälti parista mixaus-cdstä, jotka sisälsi noita 80-luvun alun italo-electro juttuja.
...oon jälleen hautomas samantyyppistä ideaa; italopainotteiset kasaribileet esiintyjän kera. löytysköhän tän "uuden sukupolven" keskuudesta asiasta kiinnostuneita?
Kuitenkin parin nimeltä mainitsemattoman harrastajan ratsattua koko Suomen läpi ja about kaikkien old school tiskijukkien levystöt, ei levyjä taida enää tosiaan löytyä, eh heh ;)
Suomessa ei ole todella "pure" italobileitä järjestetty koskaan, muuta kuin ehkä sun bileet. Siis sellaisia bileitä, missä soi pelkästään italodisko, eikä esim. elektro tai kasari Hollantisoundi ja seassa muutama italo.
joo, uskallan melkein luvata et onnistuu, mikäli jengi tosissaan haluu bileet MR. VENTURAn kans. puhuin asiasta 1.5 vuotta sitten ko. herran kans ja hän sano, et periaattees ok, kunhan ajankohta sopii hänen aikatauluihinsa. kun saatas kerättyy 70-100 innokasta, niin sekin jo periaattees riittäs.
mranta: oon tulos tampesteriin ens viikonloppuna, joten periaattees voisin tulla käymään bileissä (?)... pystytkö kertoon tarkemmin? oon ollut pois tampereelta jo neljä vuotta ja täytyy myöntää, et vähä pudonnu kyydistä mitä tulee tohon yölliseen elämään.
K
Ventura Suomeen RY
tuolla nimellä lähtee kyllä heti parikin kourallista tuttuja liikenteeseen