Patologinen valehtelu ja muu liioittelu

33 posts, 2 pages, 9,609 views

Avatar
#1 • • miikkaL Guest
Kaikilla varmasti on tuttu, tai ainakin tutun tuttu, joka jollain tapaa liioittelee asioitaan ja kokemuksiaan, tai on ihan patologinen valehtelija.

Tässä topicissa ollaan patologisia valehtelijoita!

Esim tänä aamuna ulkona oli niin pimeää, että kun avasin verhot niin sisälle tuli vielä pimeämpää!!!!

Sitten oon matkustellu jonkun verran, enää Baltian maat niin oon käyny kaikissa maailman maissa!!! Oikeesti.
Avatar
#2 • • Homegrove Guest
Kun isä kävi lapsena koulua sinne oli matkaa 30 kilometriä, piti hiihtää ja kesälläkin oli 40 astetta pakkasta.
Avatar
#3 • • miikkaL Guest

Kun isä kävi lapsena koulua sinne oli matkaa 30 kilometriä, piti hiihtää ja kesälläkin oli 40 astetta pakkasta.



Sama juttu mun isällä, mutta se joutui hiihtämään tiheän aarniometsän läpi todella kovaa, koska sudet ja muut villipedot oli koko ajan kintereillä.
Avatar
#4 • • Juki54 Guest
Pah, mun papan ollessa nuori ei mitää kouluja ees ollu, mut silti se siellä kävi. Juoksi joka päivä jotakuinkin maratonin edestakas. Pyörtyilikin matkalla usein, mutta onnekseen vieri aina läheiseen järveen, jonka veteen sit virkosi ja jatkoi matkaa.
Avatar
#5 • • Felis Guest
Ala-asteella yks luokkakaveri kerto että sen isällä on kotona seinän kokonen tietokone, joita on vaan kaks maailmassa, ja se oli piilotettu salaiseen huoneeseen johon pääs niiden vaatekomerosta. Mä en vaan ikinä viittiny paljastaa, että mun faijalla onkin kahden talon kokonen tietokone, joita on vaan yks maailmassa, ja se on piilotettu eduskuntatalon alla olevaan salaiseen maanalaiseen luolaan, jonne ei pääse edes presidentti.
Avatar
#6 • • Juki54 Guest

Kun isä kävi lapsena koulua sinne oli matkaa 30 kilometriä, piti hiihtää ja kesälläkin oli 40 astetta pakkasta.



Sama juttu mun isällä, mutta se joutui hiihtämään tiheän aarniometsän läpi todella kovaa, koska sudet ja muut villipedot oli koko ajan kintereillä.



Helppohan se ny hiihtää o, mut mun isukki se luisteli ton saman matkan sahan terillä kesät talvet.
Avatar
#7 • • master bator Guest

Kun isä kävi lapsena koulua sinne oli matkaa 30 kilometriä, piti hiihtää ja kesälläkin oli 40 astetta pakkasta.



Sama juttu mun isällä, mutta se joutui hiihtämään tiheän aarniometsän läpi todella kovaa, koska sudet ja muut villipedot oli koko ajan kintereillä.



Helppohan se ny hiihtää o, mut mun isukki se luisteli ton saman matkan sahan terillä kesät talvet.



Hah... Meijän faijapa käveli käsin Kiinaan duuniin joka päivä jo 5-vuotiaana!

Mutta jos nyt totta puhutaan, se kyllä oikeesti yhdessä vaiheessa pyöräili Lapinjärveltä Loviisaan töihin, eli reilu 20km/suunta ja nyt se on ollut Norjassa töissä jotain kahdeksan vuotta. Se on yleensä jotain 5-6 viikkoa Norjassa ja sit tulee viikoksi tai kahdeksi Suomeen. Siellä Norjassa se paiskii ihan sairaasti töitä. 12h päivä on sellanen aika perus ja on kuulemma tehnyt 30h päivänkin joskus.
Avatar
#8 • • ville Guest
meidän joukkue ei nukkunut intissä koskaan yli yhtä tuntia, kaikki marssit tehtiin täyspakkauksella ja me saatiin vitu*** runtua :angry: :angry: :angry:
Avatar
#10 • • Daniel Braun Guest

...on kuulemma tehnyt 30h päivänkin joskus.


30h työpäivät, bonuksena extrapitkät vuorokaudet :D
Avatar
#11 • • Tapi T Guest

30h työpäivät, bonuksena extrapitkät vuorokaudet


Mitä ihmettä? Väitäks, et joku valehtelee täällä? :mad:
Avatar
#12 • • JussiS Guest
Lukiossa meil oli yks jäbä joka valehteli n. 99% kaikista jutuistaan. Muuten ihan fiksu kaveri. Paras juttu tais olla kun se heitti et sen serkkua oli pidennetty 12 senttiä, asentamalla jotkut jatkopalat jalkoihin. Maagista ;)
Avatar
#13 • • sektori Guest
meikä ei oikiasti liiottele ikinä. musta se on naurettavaa.
Avatar
#14 • • Tapsa Guest
mä oon sanonut ainakin 100 miljoonaa kertaa, ettei saa liioitella !!!
sitäpaitsi; mä liioittelen aikas lailla : D
Avatar
#15 • • Juki54 Guest
622280d41d8.jpg
Avatar
#16 • • bansq Guest
köh, pakko tunnustaa et ahkerasti muuttelevan perheen lapset käyttää melkein poikkeuksetta sosiaalisien kontaktien pikaluomiseen.

nimim. deluxe moposodan koodaaja ja keravan paras puukonheittäjä :excellent:
Avatar
#17 • • salaisinko Guest
onhan noita tullut kuultua ihan hauskojenkin stoorejen merkeissä, mutta mitenkäs sitten nuo jotka valehtelevat jatkuvasti vain hyötyäkseen jostakin?

Itse olen törmännyt muutamiin ikäviinkin patologisiin valehtelijoihin, joista on sitemmin koitunut ikävyyksiä mielin määrin.
Avatar
#18 • • drS Guest

Itse olen törmännyt muutamiin ikäviinkin patologisiin valehtelijoihin, joista on sitemmin koitunut ikävyyksiä mielin määrin.



täs topikis on ollu kaikennäkösiä juttuja, mut toi menee jo kyllä yli! en usko!

tiesitteks et soitan uudenvuoden aattona 6h setin haciendassa, joka avataan silloin uudestaan?
Avatar
#19 • • salaisinko Guest

Itse olen törmännyt muutamiin ikäviinkin patologisiin valehtelijoihin, joista on sitemmin koitunut ikävyyksiä mielin määrin.



täs topikis on ollu kaikennäkösiä juttuja, mut toi menee jo kyllä yli! en usko!

tiesitteks et soitan uudenvuoden aattona 6h setin haciendassa, joka avataan silloin uudestaan?



tiesiks et mä kuulin ton jo :(. mut parhainta on se, et uuten vuotena ollaan jatkoilla Villaloboksen takapihalla, kädet ilmassa \o/
Avatar
#20 • • master bator Guest

...on kuulemma tehnyt 30h päivänkin joskus.


30h työpäivät, bonuksena extrapitkät vuorokaudet :D



Tuolla 30h päivällä tarkoitin 30h duunia putkeen, ofcourse :)