Joulusatu (animaatio)

12 posts, 1 page, 2,748 views

Avatar
#2 • • akir0 Guest
Sehä ol iha mainio. Odotin kyllä liikkuvaa kuvaa enemmän, mutta toimi staattisenakin ihan mainiosti.
Avatar
#3 • • MK-Ultra Guest

Sehä ol iha mainio. Odotin kyllä liikkuvaa kuvaa enemmän, mutta toimi staattisenakin ihan mainiosti.



Kiitos. Staattisella kuvalla yritin tavoitella samaa nostalgista tunnelmaa, mitä vanhoissa lastenohjelmissa tapasi olla. Kylli-täti ja köntsää ;)
Avatar
#4 • • sauce Guest
mmmm.... enkeliä oli aika vaikea ymmärtää, liikaa delaytä. ja oottelin kans enemmän animoitua meininkiä, sinäänsä idea ei ollut huono, mutta 3d tekniikka ei oikein istunut tohon "oldiesgoldies" -ajatukseen.

tarinana mukavan lapsellinen, ja sinäänsä jopa yllättävä että nykyään tottunut että eka pedataan tollasta rauhallista tunnelmaa, ja sitten shokkihoidetaan katsojaa jollain zombiella tms. splatterilla. odottelinkin, että se kirkas valo olis ollut joku ydinräjähdys ja Keijo olis sulanut tms. mutta hyvä näin ehdottomasti!

voice overin olis ehkä voinut koittaa saada kans puhtaana narulle, ilman takelteluja ainakin.

hyvää joulua vaan joo Keijolleki.
Avatar
#5 • • mark hamilton Guest
Miksi tonttu ei antanut niille neekereille papuja.
Avatar
#6 • • MK-Ultra Guest

Miksi tonttu ei antanut niille neekereille papuja.



Aiheellinen kysymys, johon en suoralta kädeltä kykene vastaamaan. Luultavasti siksi, ettei tölkillisellä papuja ruokita kokonaista heimoa. :)
Avatar
#7 • • mark hamilton Guest



Aiheellinen kysymys, johon en suoralta kädeltä kykene vastaamaan. Luultavasti siksi, ettei tölkillisellä papuja ruokita kokonaista heimoa. :)



Minun mielestäni kinkku ei riitä kokoheimolle riippuen heimon kosta.
Avatar
#8 • • MK-Ultra Guest

Minun mielestäni kinkku ei riitä kokoheimolle riippuen heimon kosta.



Perusteltu väite, mutta kinkku varmasti riittää paremmin kuin paputölkki. Tästä voimme toki väitellä vaikka joulun pyhät läpeensä.
:hah:
Avatar
#9 • • mark hamilton Guest

Minun mielestäni kinkku ei riitä kokoheimolle riippuen heimon kosta.



Perusteltu väite, mutta kinkku varmasti riittää paremmin kuin paputölkki. Tästä voimme toki väitellä vaikka joulun pyhät läpeensä.
:hah:



Koska kinkku on niin pienen näköinen.
Avatar
#10 • • MK-Ultra Guest

Koska kinkku on niin pienen näköinen.



Se ei kuitenkaan muuta sitä seikkaa, että kinkusta riittää enemmän syötävää kuin paputölkistä. Ja tämä keskustelu on edelleenkin ns. "pointless". :D
Avatar
#11 • • H_Lecter Guest
Ootsä Hamilton huumeissa? Pitänee tsiigata video, jahka kerkiää. Duunissa divx ei tällä kertaa natsannut.

edit: Olihan se ihan miellyttävä. Staattinen kuva olis mun mielestä parempi, koska siinä oli jotain nostalgista ankeutta, mitä ite joskus vaahtosammuttminen kokoisena on nähnyt.

Myy Ylelle. :-)
Avatar
#12 • • mark hamilton Guest

Ootsä Hamilton huumeissa?



En ole huumeissa...