samplet: kompressoimaton ja kompressoitu
Eli toi kompressoitu alkaa jotenkin pätkittäin. Ei iso vika, mut vituttaa silti.
16 posts, 1 page, 4,898 views
Mulla olis sellanen ongelma, että kun tapaan aloittaa biisin reverse crashilla tai jollain suhinaefektillä, niin C4 vetää ton jotenkin vituilleen... Mikä auttaa, tietääkö joku?
samplet: kompressoimaton ja kompressoitu
Eli toi kompressoitu alkaa jotenkin pätkittäin. Ei iso vika, mut vituttaa silti.
tuleekos toi ongelma vastaan jo kun monitoroit masteroidessa vaiko vasta renderöidyssä masterissa?
Testasin just ite biisillä jossa samanlainen suhina alussa niin ei ainakaan mulla tuu mitään tollasta tai ees ton suuntaista.
tuleekos toi ongelma vastaan jo kun monitoroit masteroidessa vaiko vasta renderöidyssä masterissa?
Testasin just ite biisillä jossa samanlainen suhina alussa niin ei ainakaan mulla tuu mitään tollasta tai ees ton suuntaista.
tulee joo esikuuntelussakin
ratkaisin ton nyt tollai "patenttiratkaisuna", eli kopioin pätkän "full-on" osuutta ennen tota alkua, jolloin se kompressoituu oikein... klippi.
ihan mielenkiinnosta vaan et milläs softalla masteroidessa toi C4 moisesti toimii?
ihan mielenkiinnosta vaan et milläs softalla masteroidessa toi C4 moisesti toimii?
1x2:lla veikkaan Reason.
Testasin just ite biisillä jossa samanlainen suhina alussa niin ei ainakaan mulla tuu mitään tollasta tai ees ton suuntaista.Eli toi kompressoitu alkaa jotenkin pätkittäin.
Sound Forge 7
1x2:lla veikkaan Reason.
Reason ei tue ulkoisia plugareita.
Mun mielestäni tuo kuulostaa enemmänkin jakosuotimen rajataajuksien temppuilulta.
Your wrong :excellent:
Tästähän päästäänkin kysymykseen: miksi monialuekompura?
tästähän päästäänkin kysysmykseen: ymmärrätkö/tiedätkö miksi monialuekompuroita on olemassa, sekä miten, ja mihin niitä käytetään?
Haluan vain kyseenalaistaa sitä, että monialuekompura on automaattisesti monille se ensimmäinen työkalu joka kaivetaan esille.
se C4:n bugi josta puhuin.