Pikkujoulu!

12 posts, 1 page, 2,463 views

Avatar
#1 • • ken-guru Guest
Tuolta freestylen krapulatopicista löysin innoituksen tähän threadiin.

Eli, minkälaista pikkujoulua tiedossa tänä vuonna? Joko niitä on juhlittu?

Parhaat tavat välttyä mokailuilta? ("älä juo viinaa" ei kelpaa vastaukseksi)

Parhaat mokat?

Parhaat muistot?

Itsellä tiedossa firman pikkujoulut joissa yritän tänä vuonna (heh) olla asiallisesti :-)
Avatar
#2 • • Bio Guest
ylihuomenna firman pikkujoulut, joista olis tarkoitus jatkaa chooneihin.. hmm.. täytyy koittaa hillitä (vähän) juomista et pääsee sisään
Avatar
#3 • • eletrik Guest
e.i. e.n.ä.ä. k.o.s.k.a.a.n. p.i.k.k.u.j.o.u.l.u.j.a. :panic:
Avatar
#4 • • pie Guest
lauantaina olisi opiskelijakavereiden pikkujoulut, saas nähdä jaksaisiko lähteä koheltamaan tai juhlimaan hillitysti tai lähteä ylipäätänsä mihinkään.
Avatar
#5 • • anton Guest
Sunnuntaina Fiiliksen PJ:t! :king:
Avatar
#6 • • miikkah Guest


Parhaat tavat välttyä mokailuilta? ("älä juo viinaa" ei kelpaa vastaukseksi)



paljon treeniä.

juodaan paljon ja usein ja käyttäydytään samalla ihmisiksi. ei pelleillä, koroteta ääntä, kommentoida sopimattomia jne mistään raskaammasta kääliöilystä puhumattakaan.
Avatar
#7 • • OCS Guest
Mulla ei niin hirveästi ole kokemuksia (ainakaan negatiivisia) pikkujouluista, mutta huomenna 3. pv olis tarkoitus mennä lintsille juhlimaan. Etkot alkaa jo 2h ennen virallisia juhlallisuuksia joten saas nähdä miten käy :happyroll:
Avatar
#8 • • ken-guru Guest
Ok tunnin päästä alkais pikkujoulut ... päivemmällä käytiin ajelemassa paikallisessa formula centerissä "formuloilla". Oli kivaa. Nyt saunanraikkaana sit itse bilepaikalle...

Wish me luck :D
Avatar
#9 • • Tapi T Guest

Nyt saunanraikkaana sit itse bilepaikalle...


No niin, mikäs oli illan saldo? :D
Avatar
#10 • • ken-guru Guest

Nyt saunanraikkaana sit itse bilepaikalle...


No niin, mikäs oli illan saldo? :D



Oikein mukava :) Meillä kävi taikuri ja muutenkin ilta oli ihan jees. Ehkä hieman liiankin sivistynyt meno jos multa kysytään :)
Avatar
#11 • • kapteeni säärikarva Guest
Pikkujoulut oli viime viikon lauantaina. Luokan kanssa siis juhlittiin.
Oli oikeen mukavaa. Aloitus kaverin porukoitten kämpässä, joka oli aika luxus-kämppä. Sen jälkeen perus baari meininki.
Avatar
#12 • • Zapa Guest
viime perjantaina oli. sitä ennen "pitkällä" lounaalla, 6 tuntia syömistä ja juomista. jatkoille pikkujouluihin, juominen jatkuu. jatkoille baariin, juominen jatkuu.

final result:
15 tuntia dokausta, nice!