O: Twin Peaks - Fire Walk With Me DVD

4 posts, 1 page, 1,007 views

Avatar
#1 • • Fanu Guest
Oi myykää.
Ei jaksa tilata ulkomailta :D

Myös season 1 ja 2 -DVD:tä saa tarjota (joo tiedän, että season 2 ei koskaan tullut official relluna...)
Avatar
#2 • • nipa Guest
filmifriikistä näyttäs löytyvän tuo fire walk with me ja twin peaks season 1
Avatar
#3 • • djsakke Guest

Oi myykää.
Ei jaksa tilata ulkomailta :D

Myös season 1 ja 2 -DVD:tä saa tarjota (joo tiedän, että season 2 ei koskaan tullut official relluna...)


Season 2 on tulossa, tai ainakin annoin kertoa itselleni tassa syksylla*. S1 on taas halvalla 'friikissa, kuten jo mainittiinkin.. taisin maksaa ~25e pari kk sitten


* http://www.lynchnet.com/
"Twin Peaks Season Two DVD delayed until 2006

Dugpa.com is reporting that the Season Two dvds of Twin Peaks are being delayed until next year to allow time for Paramount to work with Lynch on producing the best discs possible. While it's a minor bummer that we have to wait longer, Lynch supervised transfers and his involvement are well worth the wait in my mind."
Avatar
#4 • • DeaconX Guest
Tuosta Season 2:sta on huhuttu kauan, mutta olin itse paikalla kun mies sanoi etta boxiin tulee 5.1-soundi, ja et se julkaistaan 2006.

Niin et nyt sit voi valittaa vaikka ite Lynchille jos boxia ei kuulu.

Mies puhui NYU:ssa 1,5 kk sitten, jos jotakuta kiinnostaa mis vitus muka olin paikalla. Niin ja kertoi lyhyen juttutuokiomme aikana mulle olevansa suomalaista sukua. Tosi fanit varmaan tiesivat tuon jo.