mot - trance of life (neocate remix) // trance // commercial

7 posts, 1 page, 1,474 views

Avatar
#2 • • Edited MikkiHiiri Guest
Ei tää kyllä trancea oo nähnykään. Kuuluu Lasgon ja DJ Sammyn kanssa samaan genreen. ;)

En ota itse biisiin sen enempää kantaa, koska se on mulle liian poppia, mut miks pitää lytätä L2/L3 limitterillä biisit niin lyttyyn, ettei niistä enää saa mitään selvää?
l2owns.png
Kuvasta näkee, että suvantokohta on yhtä "kovalla" kuin koko muu biisi. Korvia särkee

ps. http://www.mindspring.com/~mrichter/dynamics/dynamics.htm
Avatar
#3 • • eletrik Guest

Ei tää kyllä trancea oo nähnykään. Kuuluu Lasgon ja DJ Sammyn kanssa samaan genreen. ;)

En ota itse biisiin sen enempää kantaa, koska se on mulle liian poppia, mut miks pitää lytätä L2/L3 limitterillä biisit niin lyttyyn, ettei niistä enää saa mitään selvää?
l2owns.png
Kuvasta näkee, että suvantokohta on yhtä "kovalla" kuin koko muu biisi. Korvia särkee



Yhdyn Mikkihiiren kommenttiin. Trancea tää ei ole. Eurojumppaa jota en yksinkertaisesti ymmärrä. Sitä tulee nykyää ulos joka tuutista ja kehtaavat vielä mainostaa sitä trancena. :angry:

...mutta mutta... ehkä jostain suomen pimeistä syövereistä löytyy niitäkin joille tällainenkin "musiikki" uppoaa. Ei mitään henkilökohtaista. Tällanen nyt vaan ei muhun uppoa. Sori.
Avatar
#4 • • Sami (Sebaz) Guest
joo, ei mitää. helvetin hienoo, et tuli ees 1 kommentti! :)
Avatar
#5 • • Sami (Sebaz) Guest

mut miks pitää lytätä L2/L3 limitterillä biisit niin lyttyyn, ettei niistä enää saa mitään selvää?
l2owns.png
Kuvasta näkee, että suvantokohta on yhtä "kovalla" kuin koko muu biisi.



no sen takii vetäsin limitterin, ku muuten koko biisi olis jääny aivan sairaan hiljaseks. ainaku bd+crash hitti tuli, ni peak nousi taivaisii ja joka saakelin ledi oli punasel flstudios. :) eli limiter kiehii tasottamaan peakeja, täten pystyin boostaa volumee ilman punasii ledejä sun muita rutinoita biisissä. mut hienoo, et tuli kommenttii kuitenki!
Avatar
#6 • • a98 Guest
kyl sellanenki taikurin temppu ku miksaus on sitä varten että tasotetaan ne piikit. eikä et vedetää kaikki miten sattuu ja sit korjataa vetämällä dynamiikka nollaan.
Avatar
#7 • • Remotion Guest

Ei tää kyllä trancea oo nähnykään. Kuuluu Lasgon ja DJ Sammyn kanssa samaan genreen. ;)

En ota itse biisiin sen enempää kantaa, koska se on mulle liian poppia, mut miks pitää lytätä L2/L3 limitterillä biisit niin lyttyyn, ettei niistä enää saa mitään selvää?
l2owns.png
Kuvasta näkee, että suvantokohta on yhtä "kovalla" kuin koko muu biisi. Korvia särkee

ps. http://www.mindspring.com/~mrichter/dynamics/dynamics.htm



Jees, ei muuta kuin lykkyä tykö vaan, ja kyllä se sammy setäkin menee vaikka veneen kannella lämpösenäö kesäpäivänä...
En ny vielä kuunnellut kun tuo käppyrä näyttää niin kauheelta