Virta - Poikien Ilta EP [shittii paskaa]

12 posts, 1 page, 1,849 views

Avatar
#1 • • master bator Guest
poikien_ilta.jpg

01 Tulppatippuri

02 Turn-Nipsi

Miksu käski sanoo, et juotii teknoo ja tehtii kaljaa!!!111 1:::):):):):):):):):))))

178,00008% Live!!1
Avatar
#2 • • sektori Guest
hehe mahtavaa twistiä. kunnon nuhanenä saundeja vs metallista raastoa.
Avatar
#3 • • salaisinko Guest
kyllähän tätä robotit tanssii ja paskoo paksuja muttereita sekä nauloja = taagii shittii. turn-nipsi toimi itselleni paremmin kuin tuplatippuri, mutta molemmat hyviä ralleja. way to go!
Avatar
#4 • • Forehard Guest
no niin no...ei kyl toiminut kumpikaan meikäläiselle ;) Hyvii ideoit, hyvä känni ja hyvä draivikin varmaan oli mut itse en saanut oikein mitää irti. tur-nipsis venasin et räjähtäis pää mut liian pitkä ja mul oli joku kumma tunne et joku 808 snare ois ruvennu takoo aevan vidusti mut ei :(
Täydellisiä jamitteluita nää oli kyl eli jos ois ollu ite paikal kuuntelemas/vääntämäs niin varmasti ois jääny jotain kätöseen pienoiseen.
Avatar
#5 • • Roz Guest
Ai jai.. tässähän oli ihan Virta goes back to roots -meininkiä. Ihan tulee välillä mieleen kaikki demopartyt joilla tuli terrorisoitua ihmisiä Virta-modeilla ;) Those were the days... Livenä moista olisi kerrassaan ihqa kuulla!
Avatar
#6 • • Kalle Karvanen Guest
Oon samaa mieltä Forehardin kanssa tuosta Turn-Nipsistä. Ah miten odotinkaan sitä 3-6db kaikkea muuta kovemmalla olevaa 808 snarea räjäyttämään mun pään irti :) Pituutta oli tosiaan liikaa ja variaatiota liian vähän. Tosin näissä liveimprovisaatioissa käy aina niin varsinkin jos on alkoholin voimalla liikenteessä.

Tippuri iskee paremmin ja pysyy lyhyemmän pituutensa takia paremmin kasassa.

Plussaa säröstä \o/
Avatar
#7 • • crash Guest
näähän on ihan forshawia.
Avatar
#8 • • snt Guest
Tulppatippuri roxx!
Turn-nipsi pikkusen liian pitkä ja vaatis vähän enemmän tosiaan jotain variaatioo.
Mut saundista ja kuvista päätellen on ollu railakas poikien ilta :)
Avatar
#9 • • liuos303 Guest
Turn-nipsi uppos mun makuun erittäin hyvin!!! :D
ja zipaleen loppu hajos mukavasti käsiin.. :excellent:
Avatar
#10 • • Daniel Braun Guest
Kovaa shittiä!
Tykkäsin kovasti.

Sopivasti säröä ja meininkiä.
Mukavan kieliposkella kännivääntöä :)
Avatar
#11 • • axo Guest
molemmat rokkas kyl aika kovaa...tykkäsin
Avatar
#12 • • sonni Guest
sheik it sheik it!

totuus: lofi soi paremmin lujalla!