Tim Burton Corpses Wife

8 posts, 1 page, 1,425 views

#1 • • cajwirman Guest
Eilen kävin katsomassa. Aika erikoinen oli kuten Burtonin leffat yleensä, kannattaa käydä katsomassa jos jotain erilaista haluaa nähdä(ja kuulla).

siinä myös nääs lauletaan.
#2 • • salaisinko Guest
todella moni kehunnut tuota ja pitäis tässä löytää joku vapaa hetki sekä sujahtaa leffaan tsiigailemaan tuo. nyt vaan sitä aikaa jostakin niin ois kiva :|
#3 • • jorkki Guest
siis Corpse Bride

Oli kyllä jälleen loisto elokuva Burtonilta, yllätyin varsin positiivisesti :heart:
Leffan (imo liialliset) musikaaliset osuudet ei oikein innostanut, mut makuasioitahan noi.
Suosittelen varsinkin Grim Fandangoa paljon pelanneille <3
#4 • • drS Guest
niin, sanokaas joku asiasta tietävä et onks tässä ollu samoja animaattoreita ku grim fandango pelissäkin?
#5 • • crc Guest
mun mielestä oli lievä pettymys. odotukset oli nightmare before christmasin jälkeen melko korkealla. visuaalisesti oli kyllä todella komeeta mutta vähän ontoks jäi kuitenkin. paras yksittäinen detaili oli näitten kahden eri maailman väripaletti, elävien ollessa lähes m/v ja kuolleiden värikäs.
kyllä tää kannattaa ehdottomasti kattoa, mutta kotona dvd:ltä sitten kun vuokralle/myyntiin tulevat.
#6 • • Taedium Guest

mun mielestä oli lievä pettymys. odotukset oli nightmare before christmasin jälkeen melko korkealla. visuaalisesti oli kyllä todella komeeta mutta vähän ontoks jäi kuitenkin.

Ei sinällään pettymys. Odotinkin latteampaa settiä, kuin Painajaisesta, niinkuin jatko-osat yleensäkin. Vaan tässä oli kyllä tekniikkaa hiottu. Ne kaikki huntujen hulmuamiset ja muut oli kyllä tehty erittäin hyvin.

Kannattaa ostaa ihan vaikka vaan sen tekniikan takia, millä se leffa on tehty jos eka osa nappas yhtään.

paras yksittäinen detaili oli näitten kahden eri maailman väripaletti, elävien ollessa lähes m/v ja kuolleiden värikäs.

Pisti silmään myös. Ja se, että se elävien maailma oli paitsi m/v, myös synkeä muutenkin. Ja sitten mullan alla rikkoontuu rajat, kun juhlii vainajat. Hirmu bileet menossa.
#7 • • te i nie m mi Guest

paras yksittäinen detaili oli näitten kahden eri maailman väripaletti, elävien ollessa lähes m/v ja kuolleiden värikäs.
.

ei hitto tästä tuli mieleen, että oon jo pitkään kelannu miten siistiä ois jos tim burton tekis leffan Gaimanin Coraline varjojen talossa -kirjasta. siit tulis HIENO!

ja mä kyl jostain syystä tykkäsin corpse bridestä viel enemmän ku nbc:stä!
#8 • • KarriN Guest

ei hitto tästä tuli mieleen, että oon jo pitkään kelannu miten siistiä ois jos tim burton tekis leffan Gaimanin Coraline varjojen talossa -kirjasta.

ei nyt Burton, mut: http://www.imdb.com/title/tt0327597/