M: Roland JP-8000

6 posts, 1 page, 1,269 views

Avatar
#1 • • compression Guest
Kaikkien tuntema klassikko. 800e.

Älä laita privaa, vaan ota yhteyttä mailillä:
[email protected]
Avatar
#2 • • compression Guest
750e ja laite vaihtaa omistajaa.
Avatar
#3 • • Mike Horn Guest
Itse kyllä ehkä hiukan pudottaisin vielä hintaa. Ostin juuri 590e ko. vehkeen. :heart:
Avatar
#4 • • Tuppu_ Guest
Täytyy sanoa sen verran, että sellaiset postaukset on aika turhia, joissa pyytää pudottamaan hintaa, mutta ei ole edes ostamassa. Jos on saanu ostettua laitteen todella halvalla hintaan x, niin ei se tarkoita, että kukaan muu ei voisi myydä sitä johonkin muuhun hintaan. Yksittäinen kauppahinta ei määrää kaikkia muita. Sillä vain sanon, kun eräs henkilö kävi torpedoimassa minun myynti-ilmoitustani tässä taannoin, enkä halua saman tapahtuvan muille. No, onneksi tässä nyt ei menty niin pitkälle sentään.

750e on jp:stä ihan ok hinta, jos on hyvässä kunnossa. Päihittää soundissa kaikki warez-softat mennen tullen. :)
Avatar
#5 • • compression Guest
Juuri näin, kuten Tuppu asian mainitsi. Täällä tuntuu jotenkin olevan tyylinä puuttua jatkuvasti toisten myynti-ilmoituksiin. Jos joku on halvemmalla myymässä omaansa, niin ei muuta kuin perustaa uuden topicin, eikä tule toisten myyntiä vesittämään.

Ai niin, tämä JP on nyt mennyt.
Avatar
#6 • • OSC8 Guest
Nyt tulee ihan nazi-moderaattorin lupaus että jatkossa KAIKKI myynti-ilmoituksen on erityistarkkailun alla jotta tämänkaltaiset torpedointi-yritykset ei toistu.

Eli buy & sell on meinattu kaupankäyntiin, jos jonkun hinta ei miellytä mutta ETTE AIO OSTAA MITÄÄN niin älkää kommentoiko.

Jos tavara on liian kallista, se ei tule menemään kaupaksi. Jos joku myy hirveän halvalla (kuten minä myin supernovani), sille on varmasti joku painava syy. Kenenkään ei tarvitse toimia hintapoliisina siinä välissä, koska se ei yksinkertaisesti hyödytä yhtään mitään.