Kyllä, näin on. Mitään muuta iloa minun elämässäni ei ole.
Haluan tupakoida ravintolassa ja puolustan sitä. = Minulla ei ole muuta iloa elämässä kuin ravintolassa tupakointi.
Oletko opiskellut logiikkaa yliopistossa, vai miten keksit noin loistavan päätelmän?
En suinkaan. Yritä itse tarkastella omia kommenttejasi ulkopuolisen silmin ja mieti minkälaisen kuvan itsestäsi annat.
Kaverini ovat usein yksityishenkilöitä, ravintolat yleensä julkisia paikkoja...
Ja pointti oli? Et siis kunnioita julkisilla paikoilla päteviä säädöksiä pätkääkään, mutta kaverien asettamia sääntöjä heidän kotejaan koskien kunnioitat?
Itse asiassa ulkonakin menen bussipysäkin viereen polttamaan jos siellä on joku. Ja jos joku pienikokoinen ihminen sattuu tulemaan vastaan, en heiluttele tupakkia ympäriinsä, vaan menen silloinkin sivuun/olen polttamatta kunnes pääsen sivummalle. Niitä pikkuihmisiä ei saisi tuoda ravintolaan, joten se on ainakin yksi paikka, jossa en anna huonoja vaikutteita niille mini-ihmisille.
Aikuisiin ihmisiin sun tupakansavun aiheuttamalla vaikutuksella ei ole siis mitään väliä?
Vitsailetko nyt, vai etkö ymmärtänyt lukemaasi? Vai luitko vastauksiani ollenkaan?
Olen lukenut ja kyllä ymmärrän kirjoitettua tekstiä ihan hyvin, kiitos kysymästä. Ainoa asia mitä tässä en nyt ymmärrä on se, mitä sun korvien välissä liikkuu.
Muutenkin, yksityishenkilöitä rajoittamalla ei saada kuin kahlittua niitä ihmisiä.
Öh... Yksityishenkilöille ei saisi siis asettaa minkäänlaisia rajoituksia? Sittenkö kaikki olisivat tyytyväisiä? Eihän tässä tapauksessa ole edes suoranaisesti kyse yksityishenkilöiden rajoittamisesta. Onko sekin sun mielestä yksityishenkilön rajoittamista jos esimerkiksi joku on ottanut baarissa pari liikaa ja nukahtaa pöytään, hän ei saa jäädä siihen nukkumaan vaan hänet saatetaan ulos? Jo nyt on perkele kun ei saa edes baarissa nukkua!
Ne ihan oikeasti terveyttä ja tätä planeettaa uhkaavat asiat ovat vähän muualla, kuin pienessä passiivisessa tupakansavussa ilmastoidussa tilassa. Näin saamme vedettyä verhon silmiemme eteen ja todettua, että tulipahan tehtyä hyvä työ, kun tupakansavu on poissa ja unohdetaan suuri osa muusta maailman pahuudesta.
Eiköhän nyt kaikki olla jo niin isoja, että tiedetään maailmassa olevan isompiakin ongelmia. Jos kuitenkin tuolle linjalle lähdetään, voidaan yhtä hyvin ajatella, että tämän koko planeetan kohtalolla ei ole mitään merkitystä, koska sen osuus maailmankaikkeudesta on suorastaan mitätön.
Jos se, että baareissa saa polttaa ei ole sun mielestä ongelma, mikä tekee siitä sen suuremman ongelman jos siellä ei saa polttaa? Meneekö se kaikkien näiden muualla olevien asioiden edelle?
Senkin strutsit.
Tuo kertoo sinusta aika paljon. Tuohon voisi vastata vaikka Monkey Island -tyyliin, että "How appropriate. You fight like a cow."
?!?!? MITÄ?!
Selkärangattomuus korjataan lakimuutoksella? Burana 9mm auttaa.
Sä olet ihan mestari takertumaan epäolennaisiin seikkoihin ja vääristelemään sanoja. Mainitsin vain yhden hyödyn lisää. En tarkoittanut, että juuri sen takia kiellon pitäisi toteutua.
Oli miten oli, sulle ei ilmeisesti kannata sanoa yhtään mitään, koska sä et edes yritä ajatella tätä asiaa muiden näkökulmasta. En tiedä oletko huomannut, mutta maailmassa on sinun lisäksesi aika monta muutakin ihmistä.