Kuumimmat emännät [kuvan kera]

313 posts, 16 pages, 103,612 views

#101 • • OSC8 Guest
No mut hei..tän foorumin hottein emäntä evah!!11

tiger_tease%20800-600.jpg
#102 • • OSC8 Guest

Tässäpä olisi Argentiinalanen Vida guerra :hearts:

Eih.. pakko tulla ulos kaapista ja todeta Sir Mix-A-Lotia siteeraten:

I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE
#103 • • Lara C Guest

No mut hei..tän foorumin hottein emäntä evah!!11

tiger_tease%20800-600.jpg

Jos toi on "into fitness" niin mä olen Jeesus.

offtopic/]

Ei siinä mitään, hyvä kuva.
#104 • • drS Guest
com0410g.jpg
#105 • • Lara C Guest
Unohtui laittaa vielä oma suosikki ja esikuva Anna Larsson.

annalarsson06.jpg
annalarsson02.jpg
#106 • • Quu Guest

ööö Yök.
#107 • • Tapi T Guest
Eikös tääl oo oma topiikki isännille? :mad:
#108 • • Tapsa Guest
Ni!

:D
#109 • • Lara C Guest
Te ette tiedä isännistä mitään! :right:

Ettekä näköjään naisistakaan... :laugh:
#110 • • Tapsa Guest
yeah, right!
:D
#111 • • R2 Guest

Te ette tiedä isännistä mitään! :right:

Ettekä näköjään naisistakaan... :laugh:

Mut ku toi näyttää enemmän mieheltä.. Ja sillon isompi pala ku mulla.
#112 • • Sunflower Guest
No kun kuvia huudeltiin, niin tässä se jo mainittu Angelina Jolie...

aj.jpg
#114 • • cajwirman Guest

ööö Yök.

on todella hirvittävän näköinen eukko(mies)

ei oo naista nähnytkään. kyllä naisen pitää olla naisen mallinen, kurveja ja pehmeyttä.
#115 • • salaisinko Guest

ööö Yök.

on todella hirvittävän näköinen eukko(mies)

ei oo naista nähnytkään. kyllä naisen pitää olla naisen mallinen, kurveja ja pehmeyttä.

toisaalta uskon että naisihanteetkin eroa yksilöllisesti. en ymmärrä miksi ei tuo nainen voisi olla kaunis jonkun mielestä, vaikka itseäni ei nyt välttämättä koppaisi. it's all about opinions ;)
#116 • • Nordberg Guest
Kyllähän se on niin että miehet jotka eivät pidä tuollaisista fitness mallisista naisista, ovat yleensä niitä joilla on heikko itsetunto ja he pelkäävät vahvoja naisia. Eli kyse on ennen kaikkea omasta pelkuruudesta. Huonon itsetuntonsa vuoksi he eivät tunne itseään miehekkäiksi jos nainen on heitä lihaksikkaampi. Sen takia he tarvitsevat näitä laihoja anorektikkonaisia peittääkseen heikon itsetuntonsa.
#117 • • Kaino Guest

Kyllähän se on niin että miehet jotka eivät pidä tuollaisista fitness mallisista naisista, ovat yleensä niitä joilla on heikko itsetunto ja he pelkäävät vahvoja naisia. Eli kyse on ennen kaikkea omasta pelkuruudesta. Huonon itsetuntonsa vuoksi he eivät tunne itseään miehekkäiksi jos nainen on heitä lihaksikkaampi. Sen takia he tarvitsevat näitä laihoja anorektikkonaisia peittääkseen heikon itsetuntonsa.

nyt taas menee kuvien postailun ohi, mutta ei helvetti mitä yleistystä. otitko huomioon, että kyseessä ei välttämättä ole mitään itsetuntoon liittyvää vaan ihan siihen, että minkä kokee viehättäväksi/kauniiksi. itse en koe lihaksikkaita naisia mitenkään seksikkäiksi ja ei, minulla ei ole huonoa itsetuntoa.
#118 • • Kaino Guest
ja hot vanhempi leidi vaikkakin on vähän kirurgisesti paranneltu.

videos.jpg
#119 • • R2 Guest

Just.. Eli jos ei tykkää lihaksikkaista naisista niin sit toinen vaihtoehto on anorektiset luurangot.
Mitä tapahtu niille terveen näköisille, naisellisille naisille?

ESIM:

liv_tyler_011.jpg

Ja tää ei todellakaan ole itsetunto kysymys. En koe itseäni vähemmän mieheksi tai jotenkin huonoksi ihmiseksi, koska en ole erityisen lihaksikas, tai koska en pidä erityisen lihaksikkaita naisia viehättävinä.
#120 • • Quu Guest
Ja mitä tulee tuohon Anna Larsoniin, niin ei se kasvoistakaan näytä kovinkaan nätiltä. Liian vihainen ja ilkeä mulle.