kakkonen <3
Jep. <3
(Tähän laittaisin sen MTV3:n tulosruudun tumman, kiharahiuksisen mimmin kuvan, jos se vaan jostain löytyisi.)
313 posts, 16 pages, 103,422 views
kakkonen <3
varmaankin kauneimmat silmät joihin oon törmännyt
missäs törmäsit?
Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika:
karvaa, karvaa, karvaa, karvaa (vielä lähes mustaa, paksua, tiheää jne jne jne yyyyyyhhhh)
Missä kohtaa tossa Desperate Housewives -tädissä sä oikein näät tummia karvoja?
Mä oon kait värisokee.Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika
Mä oon kait värisokee.Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika
Kait sekin on yksilöstä kiinni. Kuitenkaan ei hänen kaverinsakaan näy olevan viiksivalluja. Ehkä ne on noi vaaleammat muijat tummilla hiuksilla, kun on karvasia?
Mut en tiedä, ehkä toi on tiettyjen kansojen ominaisuus? Esim jos katsoo jotain turkkilaisia naisia niin niillä oikeesti tuntuu sitä karvaa tunkevan aika paljon. Sama juttu on imo about koko eteläeuroopassa vrt espanja, portugali jne
Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika:
karvaa, karvaa, karvaa, karvaa (vielä lähes mustaa, paksua, tiheää jne jne jne yyyyyyhhhh)
Missä kohtaa tossa Desperate Housewives -tädissä sä oikein näät tummia karvoja?
No ei tossa kuvassa mitään näy, joka tietysti johtuu siitä, että tollasta kuvaa varten muija on vahannut itsensä varpaista korviin ja jos vaha ei ole jotain karvaa irroittanut sen on tehnyt joku photarilla.
Mutta eihän sitä tarvii mennä kuin mihin tahansa etelään ja huomata, että tummilla naisilla karvankasvu on hiukan voimakkaampaa ja kun vanhemmat naiset ei enää jaksa poistaa niitä karvoja niin alkaa viikset kasvaa niin että amisjätkä jää kakkoseksi :D
Juu, nii unohdinkin. Kyllähän joku italialainen mummo kasvattaa tuuheampaa harjaa nenän alla kuin allekirjoittanut...Mut en tiedä, ehkä toi on tiettyjen kansojen ominaisuus? Esim jos katsoo jotain turkkilaisia naisia niin niillä oikeesti tuntuu sitä karvaa tunkevan aika paljon. Sama juttu on imo about koko eteläeuroopassa vrt espanja, portugali jne
Jos ne pysyy jollain alueella, ne saa pois ajeltua helpostikin.Ja noin muutenkin oon sitä mieltä, että käkkärä rautalankakarva on aika turnoff....
Höpö höpö, Ville. Olet vain kateellinen kun et saa noin kaunista naista, ja nyt yrität panetella. Mukamas karvaisia, yeah right! :)
Tulikin mieleen. Kasseja kutittelee taas. Pitänee vaihtaa Mach3:seen terä.
Daniel, en mä mihinkään täydellisyyteen pyri, diggaan vaan blondeista ;)
Ja kyllä mä väittäisin, etttä keskimäärin homma menee niin, että tummilla karvat ovat voimakkaampia, paksumpia ja niitä on enemmän. Eli jos otetaan vaikka tuhat blondia, tuhat brunettea ja ajellaan ne karvattomiksi niin karvoja on tilavuudeltaan ja painoltaan enemmän tummissa yksilöissä. Yksilöpoikkeuksia toki löytyy suuntaan jos toiseenkin, mutta nyt ei puhutakaan niistä vaan keskiarvosta :)
Joo oon samaa mieltä. Itellä on kokemusta niin tummista kuin vaaleista, ja poikkeuksetta nää vaaleat yksilöt on ollut karvattomampia (mistä siis luonnolisesti iso plussa - karvat on muinaisjäänne)
Puhuinkin noista sun yleistyksistä tms "mä olen oikeassa" jutuista ;)
Puhuinkin noista sun yleistyksistä tms "mä olen oikeassa" jutuista ;)
No mä vaan en voi hyväksyä sitä et jengi väittää karvojen määrän olevan täysin riippumaton siitä onko brunette vai blondi :D
Loppupeleissä se ihmisen sisin on tärkein...