Kuumimmat emännät [kuvan kera]

313 posts, 16 pages, 103,301 views

#41 • • Tapi T Guest

kakkonen <3

Jep. <3

(Tähän laittaisin sen MTV3:n tulosruudun tumman, kiharahiuksisen mimmin kuvan, jos se vaan jostain löytyisi.)
#42 • • _U Guest
mikko_alatalo1.jpg
#43 • • ShapeShifter Guest

varmaankin kauneimmat silmät joihin oon törmännyt

missäs törmäsit?

vissiin bio rexissä ekan kerran :D
#44 • • ville Guest

Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika:
karvaa, karvaa, karvaa, karvaa (vielä lähes mustaa, paksua, tiheää jne jne jne yyyyyyhhhh)

Missä kohtaa tossa Desperate Housewives -tädissä sä oikein näät tummia karvoja?

No ei tossa kuvassa mitään näy, joka tietysti johtuu siitä, että tollasta kuvaa varten muija on vahannut itsensä varpaista korviin ja jos vaha ei ole jotain karvaa irroittanut sen on tehnyt joku photarilla.

Mutta eihän sitä tarvii mennä kuin mihin tahansa etelään ja huomata, että tummilla naisilla karvankasvu on hiukan voimakkaampaa ja kun vanhemmat naiset ei enää jaksa poistaa niitä karvoja niin alkaa viikset kasvaa niin että amisjätkä jää kakkoseksi :D
#45 • • Taedium Guest

Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika

Mä oon kait värisokee.

Exäni, joka omaa hyvinkin tumman ihonvärin ei ollut kovinkaan karvainen. Tukka ja muut ehm.. "yleisemmät" karvat oli käkkärää rautalankaa, mutta ei sitä missään muualla kasvanut. Eikä leikellyt, kuin ... no ... yhden kolmionmallisen alueen ja kainalot.

Kait sekin on yksilöstä kiinni. Kuitenkaan ei hänen kaverinsakaan näy olevan viiksivalluja. Ehkä ne on noi vaaleammat muijat tummilla hiuksilla, kun on karvasia?
#46 • • ville Guest

Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika

Mä oon kait värisokee.
Kait sekin on yksilöstä kiinni. Kuitenkaan ei hänen kaverinsakaan näy olevan viiksivalluja. Ehkä ne on noi vaaleammat muijat tummilla hiuksilla, kun on karvasia?

No toi viiksivallu oli ns stereotypiaheitta. Voimakkaampi karvankasvu näkyy ylipäätään iholla jolloin esim ihokarvat ovat tummempia ja paksumpia. Lisäksi alapään karvat leviävät helposti ylöspäin ja taaksepäin varsin runsaasti ... (karvaperse)

Mut en tiedä, ehkä toi on tiettyjen kansojen ominaisuus? Esim jos katsoo jotain turkkilaisia naisia niin niillä oikeesti tuntuu sitä karvaa tunkevan aika paljon. Sama juttu on imo about koko eteläeuroopassa vrt espanja, portugali jne

Ja noin muutenkin oon sitä mieltä, että käkkärä rautalankakarva on aika turnoff....
#47 • • Funkatronik Guest

Mut en tiedä, ehkä toi on tiettyjen kansojen ominaisuus? Esim jos katsoo jotain turkkilaisia naisia niin niillä oikeesti tuntuu sitä karvaa tunkevan aika paljon. Sama juttu on imo about koko eteläeuroopassa vrt espanja, portugali jne

Tai turkkilaisia yleensäkin. Keskivertoturkkilaismiehellä on enemmän viiksissä karvaa kuin minussa yhteensä - ja ne rintakarvat!
#48 • • _U Guest

Mä en oikein diggaa noista tummista muijista, niissä kun on yksi paha vika:
karvaa, karvaa, karvaa, karvaa (vielä lähes mustaa, paksua, tiheää jne jne jne yyyyyyhhhh)

Missä kohtaa tossa Desperate Housewives -tädissä sä oikein näät tummia karvoja?

No ei tossa kuvassa mitään näy, joka tietysti johtuu siitä, että tollasta kuvaa varten muija on vahannut itsensä varpaista korviin ja jos vaha ei ole jotain karvaa irroittanut sen on tehnyt joku photarilla.

Mutta eihän sitä tarvii mennä kuin mihin tahansa etelään ja huomata, että tummilla naisilla karvankasvu on hiukan voimakkaampaa ja kun vanhemmat naiset ei enää jaksa poistaa niitä karvoja niin alkaa viikset kasvaa niin että amisjätkä jää kakkoseksi :D

Höpö höpö, Ville. Olet vain kateellinen kun et saa noin kaunista naista, ja nyt yrität panetella. Mukamas karvaisia, yeah right! :)
#49 • • kukaan Guest
Kyl se elämä on kovaa kun naisissaki kasvaa karvaa. :scared:
#50 • • Zapa Guest
joo ehkä jollain bulgarialaisella naiskuulantyöntäjällä on paljon karvaa mutta ei tuo villen sanoma pidä kyllä muuten paikkaansa. ei kaikilla tummilla naisilla kasva käsikarvaa, viiksiä tai korvakarvoja. kyllä sen tummaa olla pittää.
#51 • • Taedium Guest

Juu, nii unohdinkin. Kyllähän joku italialainen mummo kasvattaa tuuheampaa harjaa nenän alla kuin allekirjoittanut...

(Onneks ei menny yleistämiseks...)

Ja noin muutenkin oon sitä mieltä, että käkkärä rautalankakarva on aika turnoff....

Jos ne pysyy jollain alueella, ne saa pois ajeltua helpostikin.

Tulikin mieleen. Kasseja kutittelee taas. Pitänee vaihtaa Mach3:seen terä.
#52 • • ville Guest

Höpö höpö, Ville. Olet vain kateellinen kun et saa noin kaunista naista, ja nyt yrität panetella. Mukamas karvaisia, yeah right! :)

No siis, toi on hottis böönä, mut se on omaan makuun ihan liian tumma ja osittain myös aika persoonaton. Mä pidän vaaleammista, jonka takia kotoa löytyy hottis vaalea tytsy :)

Ja mitä tohon karvasuuteen tulee niin mä en vaan lämpene voimakkaasta tummasta karvasta (oli sitä sitten päässä tai perseessä), ei kai tossa mitään pahaa ole? Vai pitäskö mun täällä muka olla samaa mieltä kuin muut?

Ja kyllä mä väittäisin, etttä keskimäärin homma menee niin, että tummilla karvat ovat voimakkaampia, paksumpia ja niitä on enemmän. Eli jos otetaan vaikka tuhat blondia, tuhat brunettea ja ajellaan ne karvattomiksi niin karvoja on tilavuudeltaan ja painoltaan enemmän tummissa yksilöissä. Yksilöpoikkeuksia toki löytyy suuntaan jos toiseenkin, mutta nyt ei puhutakaan niistä vaan keskiarvosta :)
#53 • • Daniel Braun Guest
Ei helvetti :D:D

Ville on täydellisyyteen pyrkivyydessään vetänyt taas pisteensä kotiin :D:D
#54 • • ville Guest

Tulikin mieleen. Kasseja kutittelee taas. Pitänee vaihtaa Mach3:seen terä.

Mä ostin just kokeeksi sen uuden mach3:n jossa joku tärinätoiminto. En kyllä oo huomannut että siitä olisi mitään hyötyä tuloksen kannalta, mut voi olla että jos sillä ajelee kasseja (en oo vielä kokeillut) niin saisi kivaa tärinää aikaan .... joka siis voisi tuntua mukavalta :hah:

Mut testaamalla varmaan selviäisi

Daniel, en mä mihinkään täydellisyyteen pyri, diggaan vaan blondeista ;)
#55 • • Daniel Braun Guest

Puhuinkin noista sun yleistyksistä tms "mä olen oikeassa" jutuista ;)
#56 • • miikkaL Guest

Ja kyllä mä väittäisin, etttä keskimäärin homma menee niin, että tummilla karvat ovat voimakkaampia, paksumpia ja niitä on enemmän. Eli jos otetaan vaikka tuhat blondia, tuhat brunettea ja ajellaan ne karvattomiksi niin karvoja on tilavuudeltaan ja painoltaan enemmän tummissa yksilöissä. Yksilöpoikkeuksia toki löytyy suuntaan jos toiseenkin, mutta nyt ei puhutakaan niistä vaan keskiarvosta :)

Joo oon samaa mieltä. Itellä on kokemusta niin tummista kuin vaaleista, ja poikkeuksetta nää vaaleat yksilöt on ollut karvattomampia (mistä siis luonnolisesti iso plussa - karvat on muinaisjäänne)

Mitä tulee tuohon tärisevään höylään, en itse ole saanut siitä kiksejä, eikä se myöskään aja sen paremmin :(
#57 • • Daniel Braun Guest

Joo oon samaa mieltä. Itellä on kokemusta niin tummista kuin vaaleista, ja poikkeuksetta nää vaaleat yksilöt on ollut karvattomampia (mistä siis luonnolisesti iso plussa - karvat on muinaisjäänne)

Itselläni kokemusta molemmista ja ihan yhtälailla on ollut vaaleita karvaisia ja tummia karvattomampia.
Ja toisinpäin.
Yksilöllinen juttu...

Ja voi niitä karvoja välillä olla...
#58 • • ville Guest

No mä vaan en voi hyväksyä sitä et jengi väittää karvojen määrän olevan täysin riippumaton siitä onko brunette vai blondi :D

Lopultahan kyseessä on kuitenkin äärimmäisen pieni asia ja tuskin kukaan valitsee pariaan sillä perusteella onko henkilössä paljon vai vähän karvaa. Mä nyt tässä topicissa vaan noin yleisesti kritisoin tota et jengi pitää bruneteista jotka saattaa olla aikamoisia karvaperseitä :D
#59 • • Daniel Braun Guest

No mä vaan en voi hyväksyä sitä et jengi väittää karvojen määrän olevan täysin riippumaton siitä onko brunette vai blondi :D

Koita vaan hyväksyä... ;)

Sama se onko toinen osapuoli vaalea vai tumma, karvainen vai karvaton.
Loppupeleissä se ihmisen sisin on tärkein...
#60 • • miikkaL Guest

Loppupeleissä se ihmisen sisin on tärkein...

:hah: :scared: ::shocked: