OlliS : The Journey From ASDF? to FADS!

18 posts, 1 page, 1,949 views

Avatar
#1 • • Edited olliS Guest
asdf_fads.jpg

asdf is
what
happens
to fads.


Trippi joka sisältää progea, elektroa, nitkua, tribaalia, psykeä, breaksia ja jotain. Parhaiten tätä kuvaa sanonnat ASDF ja joissakin tapauksissa myös FADS.

tracklist:

00 First Matrix accapella
01 Global Communication : The Deep (40oz re-edit) [eq grey]
02 Peter Sky : Fuck Them All (Olivierio & MOS remix) [off side]
03 D-Nox & Beckers : Jet Lag Slave [baroque]
04 Buck & Morane : Dura Mata [slope]
05 Todd Dutkevitch & DJ Paolo : The Brazilian Rainforest (Creative mix) [tribo]
06 DJ Sun pres. Virus J : Cocain [distraekt]
07 Kruger & Coyle : Love Juice feat. Jule Ladara [slope]
08 Özgür Can : Changed (Gabriel & Dresden remix) [organized nature]
09 Serge Santiago : Atto D'Amore (dub) [arcobaleno]
10 Error Error : It Hits My Hair (Falling Deep) [italic]
11 TDR : Squelch (part2) (Housetrap remix) [oxygen]
12 Yotopia : You Got Too Close [flow]
13 Dousk : Estrange (Breaks mix) [vapour]
14 Andy Page : Serpent [blueprint]

acid, breaks, elektro, progressive, psy, tekno, tribal, jotain

DOWNLOAD
Avatar
#2 • • eletrik Guest
*latail*
Avatar
#3 • • De Souza Guest
nyt mentiin taas sellaiselle alueelle proge/elektro mainingeissa, joka ei mulle oikein putoa (kuten ei proge yleensäkkään) ja nitkua tässä ei ollut nimeksikään.

smooth mixing as exepcted but this just isn't my cup of tea.

toinen biisi kuitenkin rullasi oikein mukavasti ja olisi ilo saada tietää mikä mahtaa olla kyseessä? :) siirtyminen kolmanteen biisiin oli todella maukas ja 3. biisin alku oli lupaava, mutta sitten tuli proge-elektro riffi ja tädydellinen turn-off. :(
Avatar
#4 • • olliS Guest
Ei tää mikään nitku mix olekaan, vaan yhtenä ainesosana on hyppysellinen sitä.. ei pidä lukea niin mustavalkoisin lasein, vaikka itse olisikin kyseisestä genrestä innostunut ;)

mut kiitos palautteesta, lisää otetaan mielellään vastaan.
Avatar
#5 • • salaisinko Guest

Ei tää mikään nitku mix olekaan, vaan yhtenä ainesosana on hyppysellinen sitä.. ei pidä lukea niin mustavalkoisin lasein, vaikka itse olisikin kyseisestä genrestä innostunut ;)

mut kiitos palautteesta, lisää otetaan mielellään vastaan.



no en kyllä itse huomannut edes sitä pientä hyppysellistä :(. muuten kokonaisuus on ihan ok miksattua mutta meni musiikki itsenään ohisektorin kyl täälläkin. en tosin epäile että joillekin toimisi :)
Avatar
#6 • • Edited De Souza Guest

Ei tää mikään nitku mix olekaan, vaan yhtenä ainesosana on hyppysellinen sitä.. ei pidä lukea niin mustavalkoisin lasein, vaikka itse olisikin kyseisestä genrestä innostunut ;)



kuten kuvasta näkyy, mun lasit on mustavalkoiset ja paksut. :D
mutta en mä nyt ihan tosissani nitku miksausta odottanutkaan ;)


Jes! Mä arvelinkin että saan herätettyä näin "puristien" päät kun vaan jossain vilahtaa maaginen sana nitku..



Olli taitaa levyjen pyörittämisen ohella myös markkinoinnin :)

tattista levylaukun raottamisesta!
(edit: -> näyttää kyseinen levy olevan kiven alla...)
Avatar
#7 • • olliS Guest
Jes! Mä arvelinkin että saan herätettyä näin "puristien" päät kun vaan jossain vilahtaa maaginen sana nitku.. omg lol!

Mutta kiva, että vaivauduitte kuuntelemaan ;)

toinen biisi jota kyselit on:
Peter Sky : Fuck Them All (Olivierio & MOS remix) [off side]
Avatar
#8 • • sektori Guest
omg xiit n00b lotr !

meikäki alkaa aina haisteleen mikä on seuraava kova juttu/trendi ja laitan että tätäki on ripaus miksauksessa että jampat kuuntelee, tai oikeastaan sama luetella kaikki maholliset tyylit että saa maximaalisesti porukkaa kuunteleen, eix yeah ?


en kuunnellu miksausta, en usko että on mun kauraa.
Avatar
#9 • • zAo Guest

omg xiit n00b lotr !

meikäki alkaa aina haisteleen mikä on seuraava kova juttu/trendi ja laitan että tätäki on ripaus miksauksessa että jampat kuuntelee, tai oikeastaan sama luetella kaikki maholliset tyylit että saa maximaalisesti porukkaa kuunteleen, eix yeah ?



so?
Avatar
#10 • • Homegrove Guest
Ai että tää on hianoa kun joku soittaa jotain mitä se ei saisi.

Mut enpäs sano enempää reiluun tuntiin (toisin sanoen tässä vaiheessa mix vielä kuuntelematta.).
Avatar
#11 • • olliS Guest

omg xiit n00b lotr !

meikäki alkaa aina haisteleen mikä on seuraava kova juttu/trendi ja laitan että tätäki on ripaus miksauksessa että jampat kuuntelee, tai oikeastaan sama luetella kaikki maholliset tyylit että saa maximaalisesti porukkaa kuunteleen, eix yeah ?


juuri näin. suosittelen lämpimästi.
Avatar
#12 • • Homegrove Guest
Paras mix Ollilta sitten viime vuoden joululahja-mixin.

Rakenne tiukka ja miksaus sellaista että pakko alkaa säästämään omaan Xoneen. Sillä tuntuu saavan aikaiseksi kyllä niin smootheja vaihtoja että oksat pois.

Mixissä oli paikoin havaittavissa Digweed-tyylistä vortex-ilmiötä mikä ei ole ollenkaan huono asia.

Mutta sitten, voi että mitä menit tekemään lopussa...

Proge-breaksit miltei pilasivat hyvän mixin ja jättivät ehkä hiukan paskalta maiskahtavan jälkimaun suuhun, tarvii ensi kuuntelulla painaa winampissa stoppia hyvissä ajoin.

En vaan jaksa kyseistä genreä pätkän vertaa enää...
Avatar
#13 • • jUSSi Guest

Rakenne tiukka ja miksaus sellaista että pakko alkaa säästämään omaan Xoneen. Sillä tuntuu saavan aikaiseksi kyllä niin smootheja vaihtoja että oksat pois.



Jo0! skillsit roskakoppaan ja ProTools tilalle!

Nätisti miksattu, mut ei osunut mun hiekkalaatikkoon.
Avatar
#14 • • olliS Guest
Tracklist päivitetty ekaan postaukseen.
Avatar
#15 • • cajwirman Guest
trance iskelmää. liian paljon yrittää antaa kuulijalle eikä jätä tälle mitään mielikuvituksen varaan. trance iskelmää.
Avatar
#16 • • olliS Guest

trance iskelmää. liian paljon yrittää antaa kuulijalle eikä jätä tälle mitään mielikuvituksen varaan. trance iskelmää.

:D
cajtsu <3
Avatar
#17 • • djkopernikus Guest
Tuli pyöritettyä tämä auton styrkkareissa ja pitää sanoa että upposi meikäläiseen kyllä, muutaman biisin imo olisin kyllä vaihtanut johonkin muuhun mutta muuten oli kyl tosi hyvä miksaus. Tällaista soundia lisää!!!
Avatar
#18 • • Forehard Guest
Joo harvinaisen tylsähköä musiikkia koko setti. Serge santiago meinas toimii mut sen jälkeen ei taas enään toiminut ees pippurisumute vasten kasvoja.

Kai tää hyvä oli jonkun mielestä