Selailin tässä kohtalaisen pitkään plattarin forumeita, mutten löytänyt tarpeeksi suoraa vastausta moniongelmaisuuteeni.
Useamman vuoden olen ollut voimakkaasti kiinnostunut deejiitouhuista oman tuottamisen lisäksi ja olen ollut todella lähellä dekkien ostamista useamman kerran, mutta aina on rahapula tai joku muu kiiltävä esine vienyt innon ja lisäksi se fakta, että levykokoelmani.. no, sitä ei ole.
Miksailin pikkulaittomasti Traktor 2 -softalla ämpäreitä jonkin aikaa ja vähitellen breiksit ja dropit alkoivat mätsäämään mukavasti, olin hetken tyytyväinen olemukseeni. Sitten pääsin hajuetäisyydelle oikeasta dj-setistä. Huoh.. :hearts:
Eli jälleen on aika jahdata unelmia. Tällä kertaa olisi rahaakin, budjettiin irtoaisi pari tonnia, jolla taitaa irrota MK2:t, Concordet ja DJM-600. Myöhemmin vielä sekaan joku basic DJ-CD -masiina oman materiaalin veivaamista varten CD-R -levyiltä. En osta suoraan CD-soittimia, koska lätynpyörittimissä tulee spinnaamaan pääosin drum'n'bass ja jungle, jota ei CD:llä suuremmin julkaista ja warettamaanhan en ala. 12" sen on oltava. :right:
Hiukan vaan hirvittää noviisina ostaa näin järeän luokan vehkeitä makuuhuonemiksailuun.. mutta toisaalta, olen itse todistanut teknareiden ja pinohiirien uskomattoman jälleenmyyntiarvon. Jos teknari on kunnossa ja hiukan alle uuden laitteen hinnan, niin se revitään käsistä alle kahdessa viikossa. Paskat vehkeet joko tappaisivat innon tai jäisivät kiinnostuksen lopahtaessa nurkkaan lojumaan / myytäisiin polkuhinnalla.
Lupaan, että mielipiteet puolesta/vastaan luetaan hartaudella. Yhtiömme kiittää.