DJ Taste - Choy Li Funk II

6 posts, 1 page, 1,138 views

Avatar
#1 • • Edited taste Guest
poistettu
Avatar
#2 • • Kalle Karvanen Guest
Samanlaisella rakenteella mennään kuin ensimmäinenkin Choy Li Funk-miksaus (joka oli muuten loistava!). Tämän kertaisesta sekoituksesta (kiitti muuten cd:stä!) itselleni upposi parhaiten ensimmäinen ja tietenkin kolmas osa. Tekniikka on kohdallaan ja biisivalinnat toimivat (tosin toisessa osassa oli hieman paikallaan junnaamista ainakin omasta mielestä (muistaakseni joku tylsähkö sambatekno), mutta onneksi tästä päästiin nopeasti ohi).

Jokunen aika sitten Päiväkodissa kuultuna Taste kuulosti livenä yhtä kovalta kuin tämä miksaus, joten 100% tuen väitettä DJ Tasten keikkojen lisäämisestä.
Avatar
#3 • • taste Guest
tänks. täytyy vaan arvostaa tollasia kommentteja, kuten kunnon teknoäijiä muutenkin :)
Avatar
#4 • • De Souza Guest
Joo, kyllä sulla on tekniikka hallussa ja oma tyyli tähän hommaan. Pientä laukkaa ja levyn työntämistä havaittavissa paikoitellen, mutta kun tällästä haipakkaa vaihtuu levyt, niin enemmän ihmetystä aiheuttaisi jos niitä ei kuuluisi.

Verrattuna 1. li funkkiin, tässä oli mielestäni jo vähän sitä punaista lankaa, joka 1. funkista ehkä puuttui. Oli 1. osakin hyvä, mutta kyllä tämä tuntui yhtenäisemmältä paketilta. Näistä kolmesta clipistä 1. putos mulle parhaiten.

Kaikki eivät tykkää, mutta mun mielestä kikkailut ja raapimiset on aina plussaa. Tietysti edellyttäen, että sen hallitsee ja sultahan se sujuu.

Vieläkin harmittaa, että en taannoin Rosiksessa voinut jäädä kuuntelemään jäbän settiä, mutta täytyypä tulla moikkaamaan joku kerta. Perheenlisäyksestä johtuen yöriennot (ja muutkin menot) jää nyt vähäksi aikaa, mutta katellaan ensi vuoden puolella :)
Avatar
#5 • • benn Guest
Lataamisen arvoinen pakkaus, todellakin.
Avatar
#6 • • taste Guest

Vieläkin harmittaa, että en taannoin Rosiksessa voinut jäädä kuuntelemään jäbän settiä, mutta täytyypä tulla moikkaamaan joku kerta. Perheenlisäyksestä johtuen yöriennot (ja muutkin menot) jää nyt vähäksi aikaa, mutta katellaan ensi vuoden puolella :)



onnea perheenlisäyksestä! kumpi tuli?

joo tuut sit joskus ku kerkiit kuunteleen mua johonkin :)