Homegrove - October 2005 mixes

15 posts, 1 page, 1,451 views

Avatar
#1 • • Edited Homegrove Guest
Part 1 (Tech house / techno)
1. Global Communications - The Deep (40oz re-edit)(Dedicated)
2. Introvert - Things Left Unsaid (cdr)
3. Osunlade presents Nadirah Shakoor - Pride (Starskee Vocal Mix)(Set)
4. Röyksopp - 49 percent (West London Deep -1% Deeper Mix)(Wall of Sound)
5. Kosmas Epsilon - Monster Puppy (Audio Therapy)
6. Mike Monday - Buttfunk (Kinky Vinyl)
7. Thomas Schumacher - Heat It Up (Spiel-Zeug Schallplatten)
8. Mezzomatic - Just Another Life (Censored)
9. Tiefschwarz feat Matt Safer - Warning Siren (Buick Project Remix)(Fine)
10. Karri O - Rocksoul (Plong!)
11. John Dahlbäck & Staffan Linzatti - Outside (Pickadoll)
12. Cirez D - Control Freak (Özgur Can Remix)(Mouseville)
13. Özgur Can - Changed (Gabriel & Dresden Remix)(Organized Nature)
14. Petter - These Days (Luke Chable Remix)(Trojan)

http://www.kapsi.fi/~uzu//mix/kotigrove/Homegrove-October12005.mp3

Part 2 (Progressive House)
1. Shafunkers - Electric Acid (Saved)
2. Deep Dish - Sexy Ill (Extended Mix) (Positiva)
3. John Dahlbäck - Prankster (Electribe)
4. Quivver & Blackwatch - Loveless (Original 05 Mix)(Boz Boz)
5. Suicide Sports Club - Last Ghost in Town (Redanka Mix)(B Rock)
6. unknown - untitled (cdr)
7. Critical Phase - Phase One (Futureshock Mix)(Fuju)
8. Panopticon - Revealing the Door (Sean Quinn & Dan Mangan Remix)(Audio Therapy)
9. Orbital - Lush 3-3 (Underworld Remix)(FFRR)

http://www.kapsi.fi/~uzu//mix/kotigrove/Homegrove-October22005.mp3

Tämmöistä tällä kertaa, nyt pitkästä aikaa myös proge-mix kun eräät nimeltämainitsemattomat tahot ovat sellaisen perään vonkuneet. Toivottavasti kelpaa.
Avatar
#2 • • timoteus Guest
Kuunteluun menee..kommentteja myöhemmin :)
Avatar
#3 • • Kosmonaut Guest
Osa 1 Toimi kyl, ihan jokainen biisi ei iskenyt mutta yleisilme oli hyvä. 50 minsan kieppeillä oli ihan mieletön ralli ja tossa Pridessa oli siistit kuiskausvoksut jos ne oli siitä. 3 vimppaa biisiä oli tuttuja, muuten oli kiva kuulla muutakin kuin just sitä omaa soundia. Mainittakoon nyt vielä et toimis lattialla ihan vitun hyvin :)

..osa 2 tuli kuunneltua kaks kertaa töissä kun jäi vahingossa muut levyt kotiin, oli kyl pirun hyvä. Yhtään huonoa biisiä ei ollut, parhaiten jäi mieleen toi eka ja Last Ghost in Town, mikä meni suoraan hankintalistalle, kumma kun en oo huomannu tota vaiks on Redankan mix ja kaikki. Toi Lovelessin päivitys ei oo imo niin hyvä kuin alkuperäinen, ois voinu jättää noi voksut ennalleen mut toimihan tuo noinkin. Mikä toi unknown - untitled on? Tais soida Olliksen frisky-setissäkin, pirun tyylikäs biisi. Vimppa biisi on tainnut nähdä muutaman soittokerran äänenlaadusta päätellen..tekniikka oli hyvää niinku tossa toisessakin. Aika digweedmäinen soundimaailma noin yleisesti, mikä ei tietenkään oo huono asia :) Vaikka en nyt hirveän monta miekkosen settiä/mixtapea ole kuullut, taitaa olla ihan sormilla laskettavissa, tollanen fiilis mulle jäi. Positiivisessa mielessä siis :)
Avatar
#4 • • Homegrove Guest

Mikä toi unknown - untitled on? Tais soida Olliksen frisky-setissäkin, pirun tyylikäs biisi.



Kissalan poikien uutta matskua. ;)

Aika digweedmäinen soundimaailma noin yleisesti, mikä ei tietenkään oo huono asia



Isompaa kohteliaisuutta ei voi minulle sanoa kuin verrata isoimpaan sankariini ikinä (mitä DJ:hin tulee, James Hetfieldhän on kovin äijä ikinä).
Avatar
#5 • • timoteus Guest
Jeps jeps, kuunneltua tuli. Seteistä, kuten arvata saattaa, maistui paremmin tuo progempi Part 2. Tosin tekkipainotteisessa ykkösosassa oli myös monia mainioita biisejä, esim. Mezzomatic - Just Another Life, Inrovert - Things Left Unsaid ja Kosmas Epsilon - Monster Puppy jne.

Teksnisesti molemmat olivat laatua, jota odotinkin (hyvää sellaista siis, ettei tämä jää arvailujen varaan). Yleisvaikutukseltaan tuo Part 1 jäi hieman tylsäksi ja tapahtumaköyhäksi, noista hyvistä biisesitä huolimatta, lieneekö siihen vaikuttanut sitten nuo silloin tällöin välissä soivat tylsemmät biisit (esim. Osunlade)...

Eli ei niin varteenotettavana yhteenvetona: Lisää progee :D

...ja sillä lailla!
Avatar
#6 • • dpdrm Guest
Tulipa kuunneltua, ku tracklistit antoi odottaa jotain hyvää. :)

Eka osa vähän floppas, vaikka sisältääki yksittäisiä hyviä biisejä - mun makuun vähän tylsähkö...

Toka osa iskeeki sit nyrkeillä palleille eli ns. kolahtaa. Ainoa valittamisen aihe löytyy tosta vikasta biisistä, joka itsessään on kyl hyvä, mut uiddu tollasta kymmeneen kertaan rekan alle jäänyttä vinyylin soundia jaksa. :mad:

Ja toi Unknown o tosi jees, jossei se oo Imatran ihmeen uus biisi, ni syön pääni. :D
Avatar
#7 • • karrio Guest
Hyvää menoa! :D Ekan kuuntelin, ja tokasta on alku menossa.
Avatar
#8 • • MikkiHiiri Guest

Ja toi Unknown o tosi jees, jossei se oo Imatran ihmeen uus biisi, ni syön pääni. :D



Voitte syödä päänne, olkaat hyvät :D
Avatar
#9 • • dpdrm Guest

Voitte syödä päänne, olkaat hyvät :D



*päänsyömiskel* :crybaby:

No ***tu kenen se sit o? :confused: :mad:
Avatar
#10 • • timoteus Guest


Kissalan poikien uutta matskua. ;)



Tosta vois päätellä jotain ;)
Avatar
#11 • • Homegrove Guest
Ei kurnau vaan... :D
Avatar
#12 • • nuh Guest

Ei kurnau vaan... :D



whuf! galilei!!1 :confused:
Avatar
#13 • • kimik Guest

Mikä toi unknown - untitled on? Tais soida Olliksen frisky-setissäkin, pirun tyylikäs biisi.



Kissalan poikien uutta matskua. ;)




joo, tamperesurinaa...eli U&K - Paranoid

...tulee ulos kohtapuoliin L2Music lafkalla - www.l2music.de

hienoo et maistuilee :)
Avatar
#14 • • djkopernikus Guest
Tuli kuunneltua molemmat. Ykkösmix ei oikeen uppoa, on vähän sellainen tavallinen yhteenmiksattu pläjäys. Tosin vika biisi on tosi hyvä!!!
Kakkosmix sen sijaan on soinut läppärissä ja autossa jo useamman ajan.
Tuli kuunneltua se taas eilen kun bussissa olin 9 tuntia :laugh:
Tekniikka on hallussa molemmissa mutta 2-mixin biisivalikoima on mulle
maistuvampi, tässäkin vika biisi räjäytti tajunnan, toi yksi melodi tossa vaan oli se joka tekee biisiin valtakunnallisen "minä omistan"-fiiliksen.
Avatar
#15 • • Tapi T Guest
Kuuntelin tuon progemman - luulen, että toi tech-meininki ei oo ihan mua varten. ;)

Hyvää musaa hemmetin hienosti miksattuna. Ainoat miinukset John Dalhbäckin Pranksterista, joka ei mussa herätä oikeastaan minkäänlaisia tunteita. Mutta sen unohtaa pian, sillä vaihto Lovelessiin on ihan mykistävän hieno.

Lisäksi mulle toimivat Sexy Ill ja lopun mahtava Orbital-vedätys, joka meni saman tien ostoslistalle.