38 posts, 2 pages, 7,557 views
Löysin tuossa netissä surffaillessani tällaisia pieniä kännykän kokoisia biittilaskureita (Behringer, Jaytech...yms). Onko kukaan ehkä kokeillut näitä? Miten toimivat? Onko mistään kotoisin? ...Eihän noilla hintaa ole kuin 20 - 50 e, mutta jos joku olisi kokeillut niin ei tarttisi turhaan tilata ihan vaan testiksi.
Öö eiks ois yksinkertaisempaa laskee monta biittiä tulee 10 sekunttiin ja kertoa saatu 6:lla ;) Tai sit vähän pidempään samalla kaavalla.
Öö eiks ois yksinkertaisempaa laskee monta biittiä tulee 10 sekunttiin ja kertoa saatu 6:lla ;) Tai sit vähän pidempään samalla kaavalla.
No joo, jos on sellanen rytmitaju et kuulee sadasosabiitit. Meinaan jos kertoo vaik puolikin biittiä väärin kuudella niin tulee jo 3 bpm heittoo kumpaan vaan suuntaan. Mutjoo kyl se noinkin onnaa, aikalailla epätarkempi luku tulee vaan.,.,.
ei sitä välttämättä tarvikaan. mutku mä oon niin laiska laskemaan ite :D
Koska mä haluun sen biitin 110%:sesti kohdalleen. Pienikin hutilyönti kuulostaa mun korvaan aivan kauhealta. Kyllä sen saa korvakuulemallakin, mutta tarkkojen lukujen kanssa saa tarkemmin.
Koska mä haluun sen biitin 110%:sesti kohdalleen. Pienikin hutilyönti kuulostaa mun korvaan aivan kauhealta. Kyllä sen saa korvakuulemallakin, mutta tarkkojen lukujen kanssa saa tarkemmin.
Beat counttereilla sitä biittiähän just ei saa 110% kohalleen vaan hienosäätö tehään aina korvakuulolla. Kyllä ne laukkaavat biitit kuulostaa kaikista yhtä pahalta, mut siinä se niksi piileekin.
No joo, jos on sellanen rytmitaju et kuulee sadasosabiitit. Meinaan jos kertoo vaik puolikin biittiä väärin kuudella niin tulee jo 3 bpm heittoo kumpaan vaan suuntaan. Mutjoo kyl se noinkin onnaa, aikalailla epätarkempi luku tulee vaan.,.,.
Tästä päästääkin itse kysymykseen. Missä tilanteessa pitäisi niin nopeasti saada laskettua päässä biitit, että ei minuuttia voi odottaa? ;) Tai puolta minuuttia jolloin virhemarginaali ei kauhean iso ole..