Track 124 - Radio 46, Rauhallinen Breakbeat

7 posts, 1 page, 1,050 views

Avatar
#1 • • Edited Dj Lost Guest
Rauhallista ja tunnelmallista menoa breakbeat pohjalla.
Tällaista soundia syntyy kun kiksumies turhautuu ja päässä jumittaa.
Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita kun on nimittäin ensimmäinen breakbeat pohjainen biisi minun kantiltani. :)

http://koti.mbnet.fi/losight/Track%20124/Track_124_-_Radio_46.mp3
Avatar
#2 • • Dj Lost Guest
Onpas plattari mennyt hiljaiseksi tai sitten kukaan ei enää uskalla kommentoida/kuunnella biisejä täällä. Varsinkaan jos tekijä on ennestään tuntematon. :(
Olisi tosin mukava saada kommenttia, tuo kun on minun ensimmäinen breakbeat pohjainen biisi!
Avatar
#3 • • Timo Beast Guest
Joo tää saitti lämpenee vaan sisäänpäin. Sääli.. liikaa puristeja.

En kerkee nyt analysoida kauheesti, mutta ihan kivankuulonen melodinen ralli.. Kyllä mä ainaki mielelläni kuuntelen taustamusiikkina tällasta. Tää ralli vois olla vaikka jostaki pelistä.. :cool:
Avatar
#4 • • master bator Guest
Pakko kommentoida tuota kommentointijtuttua...

1. Kyse ei ole mistään purismista, vaan siitä, että yleensä jengi kiinnostuu helpommin tutun artistin tavarasta kuin uusien nimien tuotoksista. Jos olet joskus diggaillut jonkun tyypin biisistä, kuuntelet varmasti uudenkin biisin ihan mielelläsi, right?

2. Jos sattuu kuuntelemaan jonkun tuntemattoman artistin biisin, joka ei oikein herätä tunteita suuntaan eikä toiseen, sitä ei jaksa ruveta kommentoimaan koska ei ole mitään sanottavaa.

3. Esimerkiksi minä olen postannut tänne ties kuinka kauan ja vaikka minkälaista tavaraa, ja kommenttien määrä on yleensä liikkunut välillä 0-10, eli toisinaan ketään ei kiinnosta ja joskus tulee useampikin kommentti.

4. Jos biisi on aivan paska, siitä varmasti tulee joku avautumaan. Eli jos ei tule yhtäkään kommenttia vaikka jengi olisikin kuunnellut sitä, ei se biisi voi olla ainakaan ihan täyttä rapaa.

5. Ketään ei ole velvoitettu kommentoimaan biisejä niitä kuunneltuaan. Jokainen kommentti on plussaa.


Ja itse biisistä...

Valitettavasti tää kallistuu mun kohdalla ainakin tuon 2. pointin puolelle, eli mun mielestä täysin mitäänsanomaton biisi. Ei huono, mutta ei hyväkään. Ei oikeastaan mitään muuta ärsyttävää kuin nuo pännäykset (taitaa olla basaritkin pännätty wtf??) mutta ei mitään mieleenpainuvaa saati mielenkiintoista. En mä olisi tätä muuten kommentoinut, mutta ajattelinpa nyt kuitenkin kommentoida kun niitä kommentteja niin kovasti kaipasit.

Ja loppuun pakollinen hymiö :) eli ei herneitä nenään plz.
Avatar
#5 • • Dj Lost Guest
"Ja loppuun pakollinen hymiö :) eli ei herneitä nenään plz."

Juu en ole ihminen, joka jaksaa ruveta tuommoisesta asiallisesta palautteesta herneitä nenään takomaan.. :)

Ja kyllä heitit monta hyvää pointtia mistä jokainen pitää täysin paikkaansa.
Yritin nyt vain lähinnä rohkasta ihmisiä antamaan palautetta.

Mutta se siitä jooh...
Tuossa tekeleessä on neljästä wav loopista slicetty rumpuosasto
johonka testasin muutamaa uutta efektiä mitä olen käsiini saanut, joten vastaus kysymykseesi, että onko basarikin pannattu niin kyllä...
Yritin toki hillitä sitä basariin kohdistuvaa pannausta mutta parempaan en pystynyt.

Ja kyllä, tuo biisi nyt ei omista mitään suurta koukkua ja on lähinnä taustamusiikiksi myös tarkoitettu eli ei olla haettu mitään hittiainesta.

Mutta kiitos palautteesta ja jatketaan taas tästä etiäppäin... :happyroll:
Avatar
#6 • • trusti Guest
mä kyllä pidin kyllä tästä, hieno melodia! ehkä noita pannauksia vois vähän rajottaa...
Cutoff

Posts: 14

#7 • • Cutoff
biitit jyskää hyvin ja muutenki miksaus on hyvin kuosissa.
Biisi itsessään on multimediabreaksia...ehkä hieman Crystal Method henkisyyttä havaittavissa. Basso masentavan muovinen. Riffeistä ja kierroista sellanen juttu että jos tulee mieleen pyörivä värilaatikko tai fraktaalit tai joku ruudulla pomppiva pallo nii se ei oo hyvä juttu...eli: liian multimedia.