help me..

108 posts, 6 pages, 25,825 views

slush

Posts: 685

#1 • • slush
Kertokaa joku minulle mistä saisin proteuksen hard nrg 1,2, tai kolmosen!!!!*hih*

Ja mikä on trancehouse.comin tilanne? onko se kokonaan lopetettu vai onkos se vain tilapäisesti suljettu??*hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

scobl

Posts: 755

#2 • • scobl
Yritä audiogalaxysta tai levykaupasta... En tiedä sivusta...

--
bred na net

slush

Posts: 685

#3 • • slush
No jos joku tietää jonkun levykaupan mistä vois saada nii kertokaa heti!! *hih*

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

Posts: 524

#4 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Kuulin pikkasen huhua että 1,2:sta ei enää sais mistään...*hmph*
Mut kolmonen olis vissiin jo tulossa*iloinen*
Mutta jos joku vois kertoo mulle,et saisinko jostain Proteus vs neonin,tai/ja neonin
uuen levyn,ni oisin tosi tosi*iloinen*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#5 • • |Cronos| the Moose
Vai et meiän pikku slushil on sellanen ongelma.. toi on sinänsä aika paha ongelam ku tietää, että Proteus Hard NGR 1 on sinänsä aika hyvä.. Eikä 2 ja 3 ole pekkaa pahempia.... Mut arvaa kellä on ne kaikki? nykyään löytyy siis myös 1... mukaan lukien P vs N... *pahis* Jos pyydät kauniist ni saatat ehkä jopa saada ne..*hih*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cterror

Posts: 138

#6 • • cterror
ykköstä ja kakkosta ei varmaan saa enää koskaan muuten kuin polttamalla. 3 kannattaa kysyä striitbiitistä ja 4 on myynnissä striitbiitissä.. öh.. olikohan se 9 ... tms.
p vs n ei o enää myöskään myytävänä..

tämä on IMHO mut luulenpa et prot ei enää koskaan tee enää lisää virallisia versioita niistä....

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

|Cronos|

Posts: 1,118

#7 • • |Cronos| the Moose
saako edes 3 sielt enään?
BTW onks kellään tietoa et mist sais Neonin levyn? streetist?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

Posts: 524

#9 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Miksi???????!!?!?Mä haluan kanssa popittaa lujaa ja kunnon musaa.
IV soi rankast kokoajan*pahis*,mut vaihtelu virkistäis->proteus vs neon ja I-III ois haussa.
Slush,yhteinen kamppanja pystyyn??*vink*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#10 • • slush
Jep,jep *hih* Olli kiltti rakas, mä teen mitä vaan jos sulta ne levyt voisin saada!!!*plur**sydän**pihkassa**hymy**vink**hih**nauraa*

Ja samppa, nyt puhalletaan yhteen hiileen *vink* Yritetään kaikkemme ja kyl me toi olli viel sadaan suostumaan!!!!*plur* tahtoo kunnon musaa!!!

--
Miks mulle aina käy näin???

kaaputin

Posts: 610

#11 • • kaaputin pällikääliö
villi huhu kaupungilla kertoo et proteus kopsii kovin mielellään tuota 3 levyään kun joku häntä uskaltaa lähestyä. 1 ja 2 levy taitaa olla jo kaukana historiassa eikä niitä enää mistään saa *igor*

--
elämä on <3

|Cronos|

Posts: 1,118

#12 • • |Cronos| the Moose
Nyt ku ollaa tällänen keskustelu saatu aikaseks ni haluaisin tiedustella et onks kellään Neonin sähköposti osotetta tai numeroo.. ei tietenkään yleiseen jakeluun vaan jos joku viittis lähettää vaikka sähköpostiin tai sitte jos pakko niin laittaa tänne...?

Heidi ja Sami

Saatatte ehkä saada niit jos pyydätte kauniist...=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

tiipi

Posts: 506

#13 • • tiipi
mäkin olisin kyl innokas saamaan proteuksen kolme ekaa... et jos voisin liittyä teiän kamppanjaan, mixed~thunder ja slush....*hymy*
valmis tekemään vaikka mitä... ainaki melkeen.*hih*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Tyly

Posts: 908

#14 • • Tyly
Mul oli aikoinaan P vs N koneella mut sit se hajos*suru* Ja sit tossa on joku P:n levy mut ei mitää hajuu et mikä niistä... Ehkä kakkone *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

|Cronos|

Posts: 1,118

#15 • • |Cronos| the Moose
tääl niin ku yritetään liitoutua mua vastaan aika rajust täl hetkel... onks se nyt kivaa...? *pelästyy ja juoksee pois*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Mykiö

Posts: 16

#16 • • Mykiö
Nautitaan me jotka omistamme Proteus 1-4 sekä P vs N kermana pällä Neonin 1 ja In hardtech/-trance I trust.. Ja sokerina pohjalla neonin unreleased hima setti..aika kivan kuulonen.. *hih**hih**hih*

--
Murr

slush

Posts: 685

#17 • • slush
ääh, tää ei oo enää yhtää kivaa... Miks mulla ei oo muuta ku hard nrg nelonen???
olli hei, me tehää saminkaa mitä vaan jos oot niin kiltti *hymy**vink*
Mut jutellaan siitä sit paremmalla ajalla ku nähdään joku päivä *hymy*
Ja kukahan olis semmonen ihminen joka vois proteukselta nätisti pyytää sitä hard nrg kolmosta?*hymy*

(muokattu 28.2.2002 18:20:48)

--
Miks mulle aina käy näin???

|Cronos|

Posts: 1,118

#18 • • |Cronos| the Moose
Perkule...tahtoo kans noi neonin levyt... damn... heittäkääs mulle neonin sähköposti osote tai joku et mä saan siihen yhteyttä... pliis...

Kyl myö voidaan täst asiasta heidi sitte keskustella seuraavaks ku nähään..=)

(muokattu 1.3.2002 12:36:21)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

Posts: 524

#19 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
JA Slushille ihan vaan sen verran,että en mä nyt ihan mitä tahansa tee *iloinen*
Nyt pitää kato pitää pikkasen matalempaa profiilia ton laivareissun jälkee *heiii*
Hmmm....Olli hei ei sun mua tartte pelätä,mä oon sun kaveri!!!*plur*
Liittoudutaa myö sit sen Neonin merkeissä??Sittehän täällä on kohta sellanen salaliitto päällä ettei oo tosiaakaa.*nauraa**nauraa**pahis*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#20 • • slush
No hei, eiks me voitas kaikki liittoutuu sillee et jokainen saa mitä haluaa eikä kellee tuu paha mieli *hymy*
Joo, kyl sun samppa kannattaakin pitää sitä matalempaa profiilii mut se nyt oli vaan tollanen heitto et tehää mitä vaan.. *vink*
Ja Olli hei, enks mä mukaa oo sun kaveri???*plur*

--
Miks mulle aina käy näin???