Kalajoki

22 posts, 2 pages, 7,027 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#1 • • Roger Roger Kentti
Tietääkö kukaan kalajoesta (paikka ei se riveri) mitään? Mä lähen sinne huomenna ja siellä olis tarkoitus ”viihtyä” about pari kuukautta. Mitä kaikkea ”virkistys mahdollisuuksia” siellä on? Onko kukaan muu sattumoisin sielläpäin?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Karski

Posts: 6,049

#2 • • Karski Pomon kätyri

RR-:
Tietääkö kukaan kalajoesta (paikka ei se riveri) mitään? Mä lähen sinne huomenna ja siellä olis tarkoitus ”viihtyä” about pari kuukautta. Mitä kaikkea ”virkistys mahdollisuuksia” siellä on? Onko kukaan muu sattumoisin sielläpäin?



Ajanviettomahdollisuudet kalajoella: biitsi.

lisätietoja: http://www.kalajoki.fi/

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

juhiis ::

Posts: 143

#3 • • juhiis ::
No huh-huh....Onnea matkaan!
Kalajoella tuli pienenä käytyä melkeen joka kesä Jukujukumaassa, mutta en mä muista, että siellä ois mitään muuta ollu...*täh*

Joskus 80-luvulla ne biitsin juhannusbileet oli varmaan koko Pohjois-Suomen nuorison ykkösvaihtoehto juhannussuunnitelmaks, mut jotenkin sekin meno sitten kuihtui...

Mut kai siellä silti hauskan kesän voi viettää! *nauru*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

Opamox

Posts: 489

#4 • • Opamox
just, kuuluisat kalajoen hiekasärkät ja jukujukumaa. *nauru* Riittää hommaa.Jukujukumaassa on kivoi formuloit. *ding*
juhiis ::

Posts: 143

#5 • • juhiis ::
Et kai sä väitä, että Etelä-Suomesta asti ois Jukujukumaahan tultu...?*täh*
*iloinen*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

Opamox

Posts: 489

#6 • • Opamox
olin siel joskus 90-luvun alkupuolel lomalla....oli tooosi kova meno.formuloita ja köysirata veden yli. *heiii*
Inferno

Posts: 369

#7 • • Inferno [Terrorcraft]
ei kai siel oikeen muuta oo kun kuuluisat hiekkasärkät... Hyvännäkösii naisii kyl on..ainake yksi*iloinen*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

dirtyface

Posts: 344

#8 • • dirtyface rok.
no tuskin siellä mitään voi tehä*piis* paitsi tietty steppailla hiekkarannalla ja yrittää näyttää hyvältä*heiii*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Zet4

Posts: 1,135

#9 • • Zet4 n00b
RR, kysäses terhiltä tietoo, sehän on sieltä kotoisin.*piis*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Roger Roger

Posts: 3,372

#10 • • Roger Roger Kentti
Terhiltä vois kysästä, mut ei hajuakaan missä se on.

Löysin sentään kirjaston. Jihaa! Suuri asken viihtymisen kannalta. Nyt paaaaljon kirjoja ja illlalla lukemaan...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#11 • • Roger Roger Kentti

dirtyfacedkid:
no tuskin siellä mitään voi tehä*piis* paitsi tietty steppailla hiekkarannalla ja yrittää näyttää hyvältä*heiii*


Steppailu onnistuu (kunhan se hiton aurinko suostuisi paistamaan täällä), mut tuo toinen onkin vähän vaikeampi homma

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

le_chic

Posts: 224

#12 • • le_chic
Jukujukumaa on ihan ykkönen. Pitäsköhän sitä tänä kesänä eksyä sinne taas pitkästä aikaa... oli se lapsena aina kesäisin loman kohokohta, kun sinne pääsi.
Ja tietty se biitsi kans.... hihuhihu *pihkassa*

--
I can suck and i smile.

She

Posts: 717

#13 • • She
Mä aion eksyä sinne ainaskin heinäkuun lopulla... Kaverin kanssa lähetään ajeleen ympäriinsä.. Siis myös sinne.. *häiriköimään*
dirtyface

Posts: 344

#14 • • dirtyface rok.

RR
Steppailu onnistuu (kunhan se hiton aurinko suostuisi paistamaan täällä), mut tuo toinen onkin vähän vaikeampi homma



Mut pitää vaan yrittää näyttää hyvältä. Se riittää. Ja biitsi on aina biitsi vaikkei aurinko paistaiskaan..*ding*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Roger Roger

Posts: 3,372

#15 • • Roger Roger Kentti

She:
Mä aion eksyä sinne ainaskin heinäkuun lopulla... Kaverin kanssa lähetään ajeleen ympäriinsä.. Siis myös sinne.. *häiriköimään*


No tulehan ihmeessä moikkaamaan. Vai vieläkö pelkäät mua*pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

She

Posts: 717

#16 • • She
MÄ en pelkää MITÄÄN! En edes sinua! *heiii* Tarttee oikeen sinne saakka lähteä katsomaan sua*nauru*.. Kyllä sinne eksyn joskus 14.7 jälkeen! En pelkää.... EN. Ite pissit housuun. Vieläkin? En tiädä...

Pöö.*pahis*
hamis

Posts: 158

#17 • • hamis

RR-:
Tietääkö kukaan kalajoesta (paikka ei se riveri) mitään? Mä lähen sinne huomenna ja siellä olis tarkoitus ”viihtyä” about pari kuukautta. Mitä kaikkea ”virkistys mahdollisuuksia” siellä on? Onko kukaan muu sattumoisin sielläpäin?



Kas kas... Hei, käyppäs juhannuksen nurkilla siellä Kalajoen lentokentällä vilkuilemassa (20-25.6 tarkkaan ottaen).. Siellä on Oululaiset pitämässä hyppyleiriä jolla itsekin olen tässä parina kesänä ollut, tiedä vaikka tänäkin jussina ilmaantuisin sinne loikkimaan - saas nähdä... Pikkusen on auki vielä *hymy*
Roger Roger

Posts: 3,372

#18 • • Roger Roger Kentti
Hamis: Tulen katsomaan. Voithan toki soittaa mulle, et muistan varmasti (tahtoo välillä toi muisti pätkiä)

She: Ehkä mä pissin housuun, mut enpä sulle sitä kerro. Korkeintaan huomaat sen hajua-aistillasi...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Januslinus

Posts: 22

#19 • • Januslinus
Biitsille vaan heti kun kelit paranee. Sitä odotellessa voit käydä sanifanin kylpylän ”trooppisessa” ilmapiirissä. Jos et vaadi liikoja niin lauantai-iltana kannattaa mennä särkille käymään Dyynissä, jos jotain baarimeininkiä kaipailet. Kovinkaan kummoista musiikkia siellä ei kuule, vaikka alakerrassa pitäskin olla joku klubimpi puoli... Silti näin kesällä siellä pyörii suht paljon porukkaa kun matkailijat on vallanneet Kalajoen.
Juhannuksena särkillä on jotain kytystä festarimeinikiä.. viime vuonna alue oli ihan tupaten täynnä. Ja voipi olla tänäkin vuonna vaikkei siellä yhtään hyvää esiintyjää ole *igor*
Roger Roger

Posts: 3,372

#20 • • Roger Roger Kentti

Jaana:
Juhannuksena särkillä on jotain kytystä festarimeinikiä.. viime vuonna alue oli ihan tupaten täynnä. Ja voipi olla tänäkin vuonna vaikkei siellä yhtään hyvää esiintyjää ole *igor*


Kuulin huhua, et siellä on GIMMEL! Jihaa *nauru**nauru*. Mut ihan kiva paikka tää on, ei valittamista.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät