Mike Kila - Sparkle [progressive, trance]

9 posts, 1 page, 1,200 views

Avatar
#1 • • Mike Kila Guest
Hei vaan taas! Soittelinpa tossa perjantaina viikonlopun kunniaksi uuden setin. Alottelin vain pyörittämään ja syntyi miksaus Sparkle. Tuttuun tapaan sisältää kuumimpia progetrance- ja kiksuraitoja! Antakaa ny ihmees palautetta jos on herättäny jotai fiiliksiä.

Markus Schulz pres. Elevation - Largo
Armin van Buuren feat. DJ Remy & Ronald Klinkenberg - Bounce Back
Lens - Let The Light In (Jaytech remix)
Max Graham - Automatic Weapon
Niklas Harding & Tuy - Butterfly Effect
Santiago Nino - Mirage
David West feat. Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
Andy Moor - Halcyon
DJ Tab - Unforgiven
Secret Development - Seek Deeper
Carrie Skipper - Time Goes By (Super8 Deep remix)
Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Ronski Speed remix)

Lataa/Download

Sitten vaan hyvät flickornat ja pojkarnat nauha pyörimään. Muistakaa nautiskella menosta :)!
Avatar
#2 • • renni Guest
Hyvää musaa ja herralla tekniikka kunnossa. Ei kai sitä muuta tarvita(?) :D
Avatar
#3 • • ShapeShifter Guest
mjoo tarvii vissiin häiritä setän mielenrauhaa postaamalla :eek:



Het alkuun 9 min largoa? Ou nou, nukkumatti iskee eikä tuo bounce backkikään oikein jaksa hetkauttaa, jotenkin hengetöntä kolinaa :(
Let the light in lupaa jo biitillään paljon enemmän ja biisi on muutenkin ihan mukiinmenevä.

Automatic weaponissä olisi se ukkeli voinut pysyä siellä kiven alla :crybaby: No joo ei siinä muutenkaan ihmeitä ollut, henkivapaata.


Toi Larry Mouontains 54 on aika jännä vääntö ja harvinaisen olonen sulta.

Loppua kohden paranee, Time goes By ja Sole Survivor ovat jo ihan iskevääkin kixua

En tiiä mikä tässä on tullut, mutta itelleni jäi aika rikkonainen kuva soitannosta, ei oikein löytynyt lankaa joka olisi mennyt koko miksauksen läpi ? Toki en mä muutenkaan tällaisen progen päälle niin ymmärrä :silence:

IMHO Green Sun oli sitä mitä teikäläisen kannattaisi viljellä tältä osastolta, jätä toi kolinaosasto vaikka villelle :excellent:

Miksauksen osalta nyt ei löydy valittamista joten ei ees viitsi tuhlata tekstikenttää siihen







p.s. waiting for b00m :right:
Avatar
#4 • • Mike Kila Guest
renni: kiitoksia :D. Kunpa promoottoritki tajuisivat sen ;). BUUKATKAA!!

ShapeShifter: Bounce Back on yks mun lemppareita tällä hetkellä(=ei siis hengetöntä kolinaa :D) ja muutenki toi techimpi proge on alkanut maistuu. Et vaan ymmärrä progen sanomaa! Tattista palautteesta.

p.s. waiting for b00m :right:


Seuraavaks tulee b00m!!1 :angry:


Lisää palautetta saa jättää :heart:.
Avatar
#5 • • Caamos Guest
Jahas, mike on tehnyt uutta.. Mä kyl oon lämmenny aina näihin sun setteihin. Tälläkin kertaa.

Saundiltaan aika puhdas ja siisti yleismeininki.
Vaihdoissa en huomannu mitään erityistä kommentoitavaa, taisivat siis olla suht siistejä.

Carrie Skipperin super8 deepmix on vaan niin HELEMI!!!! :hearts:

Quartz oli mixinä biisivalinnoiltaan silti parempi :)
Avatar
#6 • • ShapeShifter Guest



p.s. waiting for b00m :right:


Seuraavaks tulee b00m!!1 :angry:

r0k :king:
Avatar
#7 • • Mike Kila Guest

Jahas, mike on tehnyt uutta.. Mä kyl oon lämmenny aina näihin sun setteihin. Tälläkin kertaa.


Kiitoksia kommenteista, kiva että maistu :)! Lisää kommentteja tarttis saada..
Avatar
#8 • • eletrik Guest
Ihmettelen tässä, että mistä olet noi biisit/levyt saanut/ostanut? Tietääkseni Butterfly Effectiä, kuten mitään muutakaan Hardingin biisiä ole vielä julkaistu. Hyvä setti noin muuten.
Avatar
#9 • • Loopy Guest

Ihmettelen tässä, että mistä olet noi biisit/levyt saanut/ostanut? Tietääkseni Butterfly Effectiä, kuten mitään muutakaan Hardingin biisiä ole vielä julkaistu. Hyvä setti noin muuten.


Valtaosa on ostettu mp3:na. Beatport, Dance-tunes.com sekä Anjunabeatsin verkkokauppa lienevät olleet osoitteena tällä kertaa.

Seek Deeper on saatu suoraan artistilta.

Menikö Mike oikein? :)


Niijoo, oma palaute on käänyt antamatta. :(

Tekniikka ei ole tässä setissä ihan sitä terävintä kärkeä mitä sinulta olen tottunut kuulemaan. Biisit ovat tuoreita ja valtaosa vielä äärimmäisen hyviä, mutta silti setin punainen lanka tuntuu olevan hivenen kateissa.

Temmon nosto Unforgivenin kohdalla :mad:

Tiedän että pystyt parempaankin, ens kerralla sitten kympin setti. Tää jäi semmoseksi seiskan tienoilla pyöriväksi... :roll: