Sjitsi - The art of digital chaos

2 posts, 1 page, 870 views

Avatar
#1 • • morbusG Guest
Ollos tervehditty platinum kansa.

Luulin joskus ajat sitten postanneeni tämän, mutta joko olen krapulan häpeässä poistanut, tai sitten vielä humalatilan läsnäollessa unohtanut.
Kolmas, todennäköisin vaihtoehto on se että foorumin ylläpito on sen poistanut.

Niin tai näin, ihan vaan osoittaakseni opetteleville musisoijille (katsastelin tässä propellerheadsin ylläpitämää musiikkitietokantaa...) miten asioita EI pidä tehdä, niin ajattelin postata tämän interwebin kalmiston kummajaisen tänne.

Sjitsi pitää sisällään itseasiassa tarinan (no jos rehellisiä ollaan, niin se pitää sisällään aika montakin tarinaa, mutta tämä liittyy siis itse valkomeluun/-kohinaan).
Eli sjitsi kappaleena pyrki vuosia sitten kertomaan tarinan kuolemasta.
Siitä miten kuolema tulee, siitä miten ensihoitajat ja sairaalan henkilökunta sitä yrittää estää, siitä miten koko elämä sujahtaa silmien ohitse kun itse tapahtuma koittaa, sekä lopulta siitä mitä tapahtuu kun on kuollut.
Jotakin kuulua filosofia/pappismiestä lainatakseni: "Helvetti on toistoa".

Nautinnollisia kuunteluhetkiä. Ethän kuse housuun. Ainakaan koko ajan.

Techspec sikälimikäli se nyt ketään saattaisi kiinnostaa: Impulse tracker, rekisteröitymättömällä versiolla monona & huonolla bitratella exportattu .wav -tiedosto, joka lopulta käännetty paskalla encoderilla mp3:ksi.

Kas näin
Avatar
#2 • • _U Guest
Mielenkiintoinen näkemys elämästä. Tulee palautetta muilta kun en anna muuta palautetta, mut joskus palaute voi olla pelkkä palaute eikä vain muilta.. mielenkiintoinen näkemys elämästä.