laatta vai pallo?

27 posts, 2 pages, 5,395 views

Avatar
#1 • • Bio Guest
Tossa äsken kaivelin ja laatta sieltä tuli..

Haluuks joku tehdä vaihtarin?
Avatar
#2 • • tumpsi Guest
kyl kukkaset aina laatat voittaa!
Avatar
#3 • • Tapsa Guest
no ei pallokaanpöllömpi oo :silence:
Avatar
#4 • • Loopy Guest
Pallossa on kyl parasta se, että se on pyöreä. Vähän niinkuin joka suunnasta.
Avatar
#5 • • drS Guest
laattaa pallo täyteen ni ei tarvi miettiä.
Avatar
#6 • • Tapsa Guest
^ toi ois siistii kyllä !
(siis, kunhan vetää tarkan laatan!)
Avatar
#7 • • drS Guest

(siis, kunhan vetää tarkan laatan!)



onks jäbällä joku humanisoivien metaforien päivä? vai onks tarka joku sun kaveri? ja miks siltä pitäis viedä viimeisetkin merkit hauskasta eilisillasta? mihkä ne edes vedetään? millä? kuka on kun? tai mitä sillon tapahtuu kun han vetää? helvetin suomenruotsalaiset!
Avatar
#8 • • serotonot Guest

(siis, kunhan vetää tarkan laatan!)



onks jäbällä joku humanisoivien metaforien päivä? vai onks tarka joku sun kaveri? ja miks siltä pitäis viedä viimeisetkin merkit hauskasta eilisillasta? mihkä ne edes vedetään? millä? kuka on kun? tai mitä sillon tapahtuu kun han vetää? helvetin suomenruotsalaiset!



Mikä ihme on merki ja miten se liittyy hauskaan iltaan? Ja jos ilta on ollu hauska niin miten niitä on voinu jäädä jäljelle? Haluaisin myös tiedustella miten tätä merkiä vedetään? Onko kyse enemmänkin fyysisestä suorituksesta vai kyseisen substanssin nauttimisesta? Ja onko toi han jotenki etuoikeutettu vetämään noita merkiä? Johtuuks se siitä et se on suomenruotsalainen? TASA-ARVOA HETI!
Avatar
#9 • • drS Guest


onks jäbällä joku humanisoivien metaforien päivä? vai onks tarka joku sun kaveri? ja miks siltä pitäis viedä viimeisetkin merkit hauskasta eilisillasta? mihkä ne edes vedetään? millä? kuka on kun? tai mitä sillon tapahtuu kun han vetää? helvetin suomenruotsalaiset!



Mikä ihme on merki ja miten se liittyy hauskaan iltaan? Ja jos ilta on ollu hauska niin miten niitä on voinu jäädä jäljelle? Haluaisin myös tiedustella miten tätä merkiä vedetään? Onko kyse enemmänkin fyysisestä suorituksesta vai kyseisen substanssin nauttimisesta? Ja onko toi han jotenki etuoikeutettu vetämään noita merkiä? Johtuuks se siitä et se on suomenruotsalainen? TASA-ARVOA HETI!



Merki on muistaakseni maailman kuudes ihme, ja "se" liittyy hauskaan iltaan esim. olemalla pronomini jolla kyseiseen tapahtumaan viitataan. Eikä etsivän tarvi olla edes kovin etevä päästäkseen hauskan jäljille; laittaa vaan koiransa nuuhkimaan ni kyllä se sen koirankakkapussin löytää. Etsivä löytää! Mikäli tämä ko. "Merki" on naispuoleinen, voisin ainakin omalla kohdallani puhua fyysisestä huorituksesta, sillä kyllä rahaa on! En nyt haluaisi omata ennakkoluuloja, mutta onhan Han suomenruotsalainen, joten kyllä hänellä taitaa olla oman käden takaoikeus kaikkeen :( Kyllä se Arvokin joskus vielä lihoo, mitä sinäkin sitten huudat viimeisenä oljenkortenasi? Kasva aikuiseksi!
Avatar
#10 • • serotonot Guest



Merki on muistaakseni maailman kuudes ihme, ja "se" liittyy hauskaan iltaan esim. olemalla pronomini jolla kyseiseen tapahtumaan viitataan. Eikä etsivän tarvi olla edes kovin etevä päästäkseen hauskan jäljille; laittaa vaan koiransa nuuhkimaan ni kyllä se sen koirankakkapussin löytää. Etsivä löytää!



Mitä sä oot ottanu? Ensin sä väität että etsivän ei tarvitse olla etevä vaan se koira löytää "se":n ja sit sä kuitenki väität et etsivä löytää "se":n



Mikäli tämä ko. "Merki" on naispuoleinen, voisin ainakin omalla kohdallani puhua fyysisestä huorituksesta, sillä kyllä rahaa on!


Totta kai rahaa on. Sitä käytetään maksuvälineenä ympäri maailmaa.


En nyt haluaisi omata ennakkoluuloja, mutta onhan Han suomenruotsalainen, joten kyllä hänellä taitaa olla oman käden takaoikeus kaikkeen



Miten ennakkoluuloja voi omata? Miten mitään voi omata? Missä sä olet ollut äidinkielentunneilla ku opettaja on kertonut siitä että toi lause kirjoitetaan "En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta.."?!?


Kyllä se Arvokin joskus vielä lihoo, mitä sinäkin sitten huudat viimeisenä oljenkortenasi? Kasva aikuiseksi!



Mun mielestä Arvon kannattaisi keskittyä terveisiin sillä SITRA:n pääpomokin on sitä mieltä että muuten Arvon arvo laskee (siis ei pikku-Arvo vaan ihmisarvo)

ps. älä vääristele vanhoja mainoslauseita, ku ei club burgereitakaan meinaa löytyä enää mistään
Avatar
#11 • • ville Guest
Mä oon huomannut, että remonttia tehdessä tulee paljon pieniä palloja. Rakenne on kiinteä ja hieman harmahtava. Laattoja ei tuu koskaan.
Avatar
#12 • • drS Guest

Mitä sä oot ottanu? Ensin sä väität että etsivän ei tarvitse olla etevä vaan se koira löytää "se":n ja sit sä kuitenki väität et etsivä löytää "se":n



Voi pojuni, sinulla on paljon opittavaa maailmasta. Ei se Joulupukkikaan niitä lahjoja oikeasti tee, vaan ne tontut.

Totta kai rahaa on. Sitä käytetään maksuvälineenä ympäri maailmaa.



Mikä prostituution kannattaja sustakin on tullut siellä Mikkelissä? Onko "Kai" joku sun uusi rakkauden ajopuu, jota rikkaat herrasmiehet tilailee ulkomaan lomilleen nimenomaan _käteisen_ korvikkeeksi? Vai tarkoitatko että välimereläinen positiivista suhtautumista ilmaseva pikkusana olisi nykyään käypää valuuttaa kaupakäynnissä?

Miten ennakkoluuloja voi omata? Miten mitään voi omata? Missä sä olet ollut äidinkielentunneilla ku opettaja on kertonut siitä että toi lause kirjoitetaan "En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta.."?!?



Miten sä oot päässy lukiosta jos luulet että lause "Miten mitään voi omata?" kirjoitetaan "En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta.." Sitä paitsi kyllä mä haluan olla ennakkoluuloinen, koska parempi se on pohtia asiat etukäteen kuin todeta jälkeenpäin: "Luulisin että se tyttö olikin poika"

Mun mielestä Arvon kannattaisi keskittyä terveisiin sillä SITRA:n pääpomokin on sitä mieltä että muuten Arvon arvo laskee (siis ei pikku-Arvo vaan ihmisarvo)



Jos terveen keskellä on jokin arvo, voidaanko tästä muodostaa normi? Riskinä tietysti piilee se, että kansa nousee kapinaan vastustamaan kusevaa systeemiä ja SUPO joutuu muodostamaan kohteen ympärille suojaketjun silleen käsikynkkä -tavalla. Tätä kutsutaan "terveyssiteeksi".
Vaikka arvojen noudattaminen onkin melko inhimillistä, en voi hyväksyä sanan "ihmisarvo" käyttöä. Sehän viittaa suoraan siihen että joku tyyppi olisi yleisesti hyvänä pidetty asia jota kannattaa tavoitella. Tuollainen jenkkien high school kulttuuri ei toimi Suomessa. Laskekoot siis minun puolestani vaikka yhtälöpareja tai ryhmiä, kunhan kukaan ei jää yksin. Edes se rukka osamäärä :( (tiesitkö muuten että kun kevytkenkäistä naista on joku miekkonen rakastellut ja pyytää tämän jälkeen kaveriaan jälkiliukkaille, kutsutaan kyseistä neitoa tällöin "jakojäännökseksi"?)

ps. älä vääristele vanhoja mainoslauseita, ku ei club burgereitakaan meinaa löytyä enää mistään



Senkun meet bileisiin ja kaadat pari bodaria kampilla, huudat pokelle että "teräase!", jolloin tämä syöksyy kasan päälle niin että Tahko Pihkalakin olisi ylpeä. Ja onhan tuolla naapurifoorumillakin niitä kaikenmaailman peikkoja, joita ei kyllä pitäisi olla kovin vaikea löytää :panic:
Avatar
#13 • • drS Guest

Mä oon huomannut, että remonttia tehdessä tulee paljon pieniä palloja. Rakenne on kiinteä ja hieman harmahtava.



Kivekset laskeutuu, koska tunnet remontoidessasi olevasi mies?
Avatar
#14 • • LindaGP Guest
Ehdottomasti pallo, mä oon vähän nyt sen muotoinenkin.
Avatar
#15 • • Hempp@ Guest
KUUTIO!
Avatar
#16 • • kukaan Guest

KUUTIO!



Kannatan.
Avatar
#17 • • Loopy Guest

Kannatan.


Voitte pitää noi poliittiset mielipiteet ihan ominanne. Ei tää oo mikään mainoskanava. Nih!
Avatar
#18 • • serotonot Guest

Kannatan.


Voitte pitää noi poliittiset mielipiteet ihan ominanne. Ei tää oo mikään mainoskanava. Nih!


Mitäs ihmettä? Onhan sitä verovaroin maksetuillakin medioilla esitetty poliittisia mielipiteitä.

Jos tehdään niin et sä pidät sun mielipiteet poliittisista mielipiteistä ominas, paitsi jos ne mielipiteet poliittisista mielipiteistä on poliittisia mielipiteitä, ja miksei ne toisaalta olis jos ne koskee esim forumiinkirjoittelupolitiikkaa.

Kiitti ku loit tollasen jatkumon :(
Avatar
#19 • • Kaino Guest
mulla ei ole asiasta mitään vahvaa mielipidettä. en kommentoi.
Avatar
#20 • • Bio Guest
Nenää taas kaivelin, mut nyt oli pallopäivä.. sellanen suht venyvä pallo.