Big Brother Suomi 2005

14 posts, 1 page, 2,496 views

Avatar
#1 • • e-z Guest
...Alkaa just nyt. Kauhee bändi ainakin toi X-Prophets (ja vielä playbackina!!) :X
Avatar
#2 • • . Guest
pari tuttua naamaa löyty samantien. feverin baarimikko/plokkari antti, sekä mika.
tietääks joku sen jyväskylän baarimikko/dj:n, olikos se ny timo? mikäs dj se semmonen o?
siel on kyl niin monta baarityöntekijää talossa et mikäli alaa yhtään tunnen niin viinat on talosta loppu koko ajan.
Avatar
#3 • • zAo Guest
Tämän aloitusjakson perusteella oli kyllä vaikea sanoa
vielä mitään koko sarjasta, mutta odotetaan nyt
muutama viikko mitä tuleman pitää.

En ole hirveästi viime viikkoina iltapäivälehtiä ym
seurannut, mutta jotenkin tuntuu, ettei BB ole ollut mediassa
kovinkaan suuresti esillä... Vai olenko seurannut vain
vääriä medioita...
Avatar
#4 • • Quu Guest

En ole hirveästi viime viikkoina iltapäivälehtiä ym
seurannut, mutta jotenkin tuntuu, ettei BB ole ollut mediassa
kovinkaan suuresti esillä... Vai olenko seurannut vain
vääriä medioita...



No eiköhän toi paskalehdistö siitä riehaannu kunhan näkyy ensimmäinen rimputin/lopsotin kotikatsomoissa. SEXILEIKEISTÄ puhumattakaan.
Avatar
#5 • • akir0 Guest
http://www.subtv.fi/bigbrother/ - tuolta voipi tavata uutiset (jos on spoilausherkkä niin ei kannata lueskella, koska illan lähetyksessä tulevat siis samat asiat)

...Alkaa just nyt.



Väärin, alko jo sunnuntaina, eilen oli ensimmäinen tv-lähetys.

Mutta joo, eka telkkarijakso vaikutti aika pasolta, etenkin kun oli nähnyt puolet noista tytöistä jo alastomana (tyttöjen suihkunakuilut löytyy irkistä vaivattomasti).

Brittiversiota tuli seurattua semi-aktiivisesti, saa nähdä jaksaako tätä seurata, ensimmäisen telkkarijakson perusteella jäi kyllä semmonen kutina, että tuskin tulee katseltua.

Kilpailijoista on paha sanoa mitään näin lyhyen kokeilun perusteella, mutta juontajat vaikuttivat ihan ultra-huonoilta, vaikka Mari Kakkoa oon ennen ihan hyvänä pitänykki.

No eiköhän toi paskalehdistö siitä riehaannu kunhan näkyy ensimmäinen rimputin/lopsotin kotikatsomoissa. SEXILEIKEISTÄ puhumattakaan.



Joo, Iltalehden otsikossa olikin tänään jo maininta noista nakukuvista :)
Avatar
#6 • • Tapsa Guest
voi Suomi !
tarviiko tätä paskaa täälläkin näyttää !?

hävettää tätä katsovien ihmisten puolesta !
*suruhymiö*
Avatar
#7 • • B Guest
Katos hemmetti, kaks tuttuakin kilpailijoiden joukossa... :eek:
Avatar
#8 • • root Guest
Todellinen kaupallisuuden ruumiillistuma.

"Asukkaat maksavat ostoksensa taloon rakennetussa R-Kioskissa Visa Electron-kortilla.... :mad: "

"Vähänkö" yhteistyökumppaneita löytyy.

En aio mennä lankaan, en.

Katsoin vahingossa eilisen jakson, ja ystäväni Erikhän se siellä Redraman takana bostaili. Pitääkin kuitata....
Avatar
#9 • • miikkaL Guest
Suomalaiseksi tosi-tv:ksi alkujakson perusteella uskomattoman laadukas ja hienosti tehty.

Katson varmasti jatkossa, ja ajattelin hankkia myös BB-kanavan, joka siis näytää kuvaa 24/7 kolmen kuukauden ajan.
Avatar
#10 • • . Guest

kaks tuttuakin


juu. suomi on sikäli oivallinen tosi-tv maa, et tää on niin pieni. melkein aina löytyy joku tuttu, tai vaan naamatuttu. tyttöystävän entinen työkaverikin käy(talo). kunhan on joku etäinenkin yhteys johonkin kilpailijaan. tekee hommasta paljon mielenkiintosemman. kuinka moni plattarilainen olis jättäny kattomatta unelmakämpän, jos ana ja jukka ei olis ollu siinä?

jos joku viel muuten yllätty, et suomalainen tosi-tv on huono, ni mitäs te sit odotitte. jouhevaa juontoa hauskoilla ja älykkäillä jutuilla vai? juontajat tuntuu kyl olevan suomalaisen tv-viihteen iso kompastuskivi.

mut yhteistyökumppaneista joo. se sonyn product-placement oli aika älytön eilen. joka-vitun-kuvassa.
Avatar
#11 • • Superflyer Guest


juu. suomi on sikäli oivallinen tosi-tv maa, et tää on niin pieni. melkein aina löytyy joku tuttu, tai vaan naamatuttu.



No mutta hei kaikki maapallon asukit on toisistaan vaan kuuden ihmisen päässä... Maapallo on pieni paikka.
Avatar
#12 • • k1mm0 Guest
mä ainakin jo koukutuin tähän, mut ehkä oon vain
ihan liian helppo :(

olisi kyl itsekin pitänyt hakee kilpailijaksi... mut ehkä
ens kaudella sitten :P
Avatar
#13 • • Taedium Guest
:eek: Suomessa on Big Brother?

Niin kauan kun tuottajalle on kannattavaa tuottaa moista ohjelmaa, en usko etta ihminen on niin alykas kuin vaittaa olevansa. Voisin itse kuvitella ehka asuvani ilmaiseksi jossain talossa, jossa on kameroita. Vois haroilla kunnolla ja se ois vaa elaman omaamattomille hienoa kattottavaa. Mut miksi katsoa, kun oma elama on 10x oudompaa ja plussana viela se, etta oma elama on sensuroimaton.
Avatar
#14 • • Quu Guest

Niin kauan kun tuottajalle on kannattavaa tuottaa moista ohjelmaa, en usko etta ihminen on niin alykas kuin vaittaa olevansa. Voisin itse kuvitella ehka asuvani ilmaiseksi jossain talossa, jossa on kameroita. Vois haroilla kunnolla ja se ois vaa elaman omaamattomille hienoa kattottavaa. Mut miksi katsoa, kun oma elama on 10x oudompaa ja plussana viela se, etta oma elama on sensuroimaton.



Mä jokseenkin olen vakuuttunut siitä, että jos Tarska olis hakenut BB:hen suomessa, olisi se voittanut sen koko roskan vasemmalla kädellä.