kokeillut zetaa ja pro 53 siedettävin tuloksin mutta voiton vie ehdottomasti reaktor
jos olette kiinnostuneita niin ottakaa yhteys [email protected]
17 posts, 1 page, 3,770 views
ei pysty kyllä muuta sanoon, ku et softapuolelta voiton veis mun mielestä aivan selkeesti Korgin legacy... Filsutkin tais kuulostaa ihan järkeville.
ei pysty kyllä muuta sanoon, ku et softapuolelta voiton veis mun mielestä aivan selkeesti Korgin legacy... Filsutkin tais kuulostaa ihan järkeville.
Nyt on muuten paras mahdollinen hetki hankkia Triton Studio tai Triton Extreme, kaupan päälle saa ton Korgin Legacy Packin ja sen muovihärpätinkontrollerin. ;)
kokemuksia??
kokeillut zetaa ja pro 53 siedettävin tuloksin mutta voiton vie ehdottomasti reaktor
jos olette kiinnostuneita niin ottakaa yhteys [email protected]
Tälle Macille mä kaipailisin tuota SuperWavea, vai mikä se nyt olikaan. Kuitenkin siis se JP emulaattori... Oikein hyvä aikoinaan kun käytin Winkkarissa.
Nyt on muuten paras mahdollinen hetki hankkia Triton Studio tai Triton Extreme, kaupan päälle saa ton Korgin Legacy Packin ja sen muovihärpätinkontrollerin. ;)
Tais koskea tuo tarjous vain jenkeissä asuvia onnekkaita. Ainakin korgin sivuilta ladattavassa tarjouskupongissa on pienellä printatussa osassa selvitetty, että korg us-asiakkaat ja usasta ostetut tritonit ovat oikeutettuja tuohon tarjoukseen. No onneksi tuo härpäkkeen hinta on muutenkin tuo pari sataa enää. Onkohan korgilta tulossa kenties joku uusi virtuaalirutkutin, kun tuota myydään pois pilkkahintaan?
ne superwave p8 ja -trance ja pro tuotteet on aika hanurista..
niissä aina välillä soundi lähtee phasettaa (kiertää sillee vammasesti)
muutenkin aika muovinen ääni imo.. alapääkuitenkin aika kunnossa