dj halla (diskomassive) does blanko, 12.8.2005

5 posts, 1 page, 1,043 views

#1 • • miikkah Guest
Syyskauden avaus!

Kesälomailun ja ulkoilmailun jälkeen on pikkuhiljaa aika vetäytyä turvallisen hämyisiin sisätiloihin, täyttää huoneet uusilla ja vanhoilla ihanilla ihmisillä, punaisilla valoilla (ja diskopallolla! less is more but nothing would be nothing) ja menomusalla. Ja se on muuten housea sitten.

Tule ja nauti.

dj halla (5h setti) . blanko. 0 eur. pe 12.8.2005 klo 21.30 ->
#2 • • miikkah Guest
update: tällä kertaa sittenkin paikalla vain halla. luvassa reilu 5 tuntia taloa tyylillä & tunteella. deep, funky & soulful. yks progebiisi ja pari teknoa. dazzit.

extra: toivebiisit pe-aamuun mennessä tänne! :excellent:
#3 • • Bio Guest
Koitetaan saapua paikalle.. enpä ole ennen ollutkaan blankon house-illoissa..
Caro²

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kun nyt tämmönen maajussi olen, enkä paikkoja tunnista, niin mikäs kaupunki on kyseessä?
#5 • • miikkah Guest

Kun nyt tämmönen maajussi olen, enkä paikkoja tunnista, niin mikäs kaupunki on kyseessä?

lounaisrannikon pieni gallialainen kylä, joka pitää koko maata kauhun vallassa - turku.

edit: 6-tietä siihen Luumäelle, sit 26:ta Haminan/Kotkan suuntaan, E18 nopeesti Helsinkiin, sit 1-tietä puolitoista tuntia, Kupittaan kohdalta ulos, Hämeenkatua Kaskenkadulle - auton voi jättää ilmaiseksi jollekin poikkikadulle siihen - sit alas jokirantaan ja heti sillan jälkeen oikealla kulmassa semmoinen keltainen talo. Kantsii tulla, nättei tyttöi paikalla. Mä tarjoon bissen. Keittiö auki kymmeneen, muuten saa safkaa siitä Mantulta sillan toisesta päästä :D :D

paikka siis http://www.blanko.net