Jossain vanhassa threadissa mainittiin, että MicroKorg "pyörisi 370 euron tietämillä", nopeasti kun tsekkasin niin eka hinta mikä tuli vastaan oli lähempänä kuuttasataa!!
17 posts, 1 page, 3,105 views
musakauppa.fi (ex. helsingin musiikki) ja thomann.de, noista tulee ostettua. Esim. mikrokorg musakaupasta 335 egee tällä hetkellä.
Musakaupassa asioidessa tosiaan saattaa itse aika paljon joutua tiedustelemaan, millä mallilla tilaus on ja onko tavaraa tulossa vai ei ja sitten kun sitä tosiaan on tullut, eivät he aina muista ilmoittaa asiasta. Se on valitettavaa, mutta joitain tuotteita sieltä saa sen verran edullisemmin kuin thomannilta, että näkee sitten sen vaivan ja elää pienessä jännityksessä. Sähköpostitse musakauppaan ei välttämättä kannata olla yhteydessä, koska toisinaan vastaukset viipyvät. Puhelimella tai paikanpäällä käymällä asiat selviävät paremmin. Kotisivutkin ovat aika sekavat ja hakukone ei löydä kaikkia tuotteita.
Thomann on yleensä jämpti, tosin sendivät mulle tässä hiljattain muovisen 1 euron arvoisen huilurassin vahingossa, vaikka paketissa piti olla tc powercore pci mk2. Pikkuisen sydän pompahti, kun avasin paketin. Maksoin rassista postiennakkoa aivan älyttömän summan suhteessa rassin hintaan. No onneksi asia selvisi ja toimittivat minulle oikean paketin. Niilläkin lähettämössä liikahtaa varmaan satoja jollei tuhansia paketteja päivittäin, niin virheitäkin voi syntyä. :)
Onkohan koko musakauppaa enää olemassa, kun puhelinnumero (numerotiedustelusta varmistettu) ei toimi ja sähköpostiin ei kuulu vastausta? Eli onko tietoa, onko firma heittänyt "kupit"?
Musakauppa meni tietääkseni hyvin pitkälti konkkaan.