hulluin tempaus...

37 posts, 2 pages, 12,325 views

äm

Posts: 2,376

#21 • • äm

Unity(f):
... kisa kuka juo eniten maitoo ...kokeilkaa ihmeessa kotona tätä kisaa se on hauska...



Suosittelen keräämään kaikki laktoosi-intolerantikot lähipiiristä mukaan *iloinen*
Siitä ne kemut vasta syntyy *pahis*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

äm

Posts: 2,376

#22 • • äm
kirjoitin kerran tekstin, jossa oli väli merkkejä ja yhdys sanoja

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#23 • • ALIEN Guest

äm:
kirjoitin kerran tekstin, jossa oli väli merkkejä ja yhdys sanoja



LOL... *nauru*
bansq

Posts: 931

#24 • • bansq leftfield winger.
hmm. tästä tuleekin paaaljon juttua *hymy*

muutama mukava muisto on jääny tälläsistä tapauksista, yks vinkeimmistä oli pulkkailu suljetussa laskettelukeskuksessa... kaverin kanssa oli pakko koittaa paljon pulkalla saa ilmaa tavallisesta snoukkaboksista puolirinteessä kun ottaa 50m vauhtia. kumpikaan ei tietenkään suostunut menemään edeltä, ja hypättiin sit yhtä aikaa. harmi vaan ettei alastuloa tajunnu varmistaa, ja puuterin alta tuli _aika_ kova tampattu laskettelurinnealusta vastaan.
lopputulos: tipahdin poikittain pulkkani päälle selälteni, ja kaveri perseelteen pulkasta ohi... oli kuulemma häntäluu aika kipeä molemmilla tän jälkeen, seuraavan kuukauden *nauru*

toinen tapaus tehtiinkin sit pyörällä, taas talvella. eihän kukaan täysjärkinen jaksa nousta satulasta jäämäessä kun kyyditsee kaveriaan ja taluttaa pyörää alas tms, joten ajattelin mennä mäenjälkeisen mutkan tyylikkäästi linkussa kun hiekka oli iiiiihan lähellä *hih* tietenkään se pyörä ei käänny, joten liu'utaan tanko vinossa maahanjäätynyttä lankunpätkää päin ja lennetään kaaressa tangon yli sille hiekalle mille oli tarkoitus mennä kahdella pyörällä. whee. ei luunmurtumia, vain kuhmuja yms sälää. *sydän*

kolmas taas käsittää uskomatonta akrobaattista toimintaa, taas pyörän kanssa. *plur* satuinpa omistamaan äärimmäisen vakaan pyörän (tai ainakin melkein) jossa oli tarakka. pienella treenauksella oppii hienon taidon alamäkiin: mennä istumaan tarakalle, päästää kädet tangosta, siirtää jalat polkimilta takatapeille ja laskea menemään überviileänä. wau.
tätä kykyä kannatti treenata shortsit jalassa ilman paitaa, kuten allekirjoittanut kuoppaisessa hiekkaalamäessä. vahinko vaan että puolimatkassa ja hyvässä vauhdissa kuoppa täräytti tangon vasemmalle, ja jatkoin matkaani pöpelikön puolelle. ruhjeita, ruhjeita, ruhjeita ja lisää ruhjeita, muttei luun luuta poikki! *heiii*

neljäs, ja ehkä paras mitä keksin. ilmakiväärisota serkun kanssa! *sydän* uskomaton fiilis kaivaa papan lutku kellarista ilman lupaa, ja ampua vuoron perään ylärinteestä toista joka juoksee hengenhädässä marjapuskissa piiloon. w00t. *nauru*
aloitin ampumisen, ja osuinkin serkkua perseeseen farkkujen läpi ilman _suurempia_ tuhoja, pieni haava ja reikä farkuissa. pfft, tosimies ei kipua pelkää. joten pääsen itse rullaamaan marjapuskiin serkun tähdätessä ylhäältä. ja kyllä pelotti. *hymy* tajuttoman hyvän strategian keksittyäni päätin jämähtää yhen puskan taakse piiloon ettei vaan osuis mihinkään. serkku huutaa ylhäältä että pistähän poika jotain esiin, johon minä huonokuuloisena vastaan mitä, ja työnnän pääni esiin. pam. kato hitto, eihän se sattunu ollenkaan! ainakaan parina ensimmäisenä sekuntina kun luoti kopahti vasempaan sieraimeen. *hih*
pienen huudon, parin kyyneleen ja jäätelön jälkeen olo oli huomattavasti parempi, eikä arvauskeskukseen jaksettu edes lähteä... viikon päästä huomas kun nenässä oli jotain kovaa sisällä. hmm. luotikos? nää, sanoo isukki. verenpurkauma se vaan on.
lopulta vuoden palloilun jälkeen kyllästyin ja vinguin röntgeniin, joka osoitti että olin kantanut sormenpään kokoista metallinokaretta vuoden nenässäni. että sotavammaa kerrakseen. *plur* *sydän*

--
plip goes on.

serotonot

Posts: 3,137

#25 • • serotonot Paul Easy

äm:
kirjoitin kerran tekstin, jossa oli väli merkkejä ja yhdys sanoja



*menee kummaliseen asentoon*

Kiitos äm :D
serotonot

Posts: 3,137

#26 • • serotonot Paul Easy
Joskus tuli vedonlyönnin tuloksena juotua pullo punaista tabascoa mukista ykkösellä. En suosittele kokemuksena, jollei ole rahan perään. Seuraavana aamulla pöntöllä ymmärsi miksi Pepe Willberg kirjoitti biisin Saat Miehen Kyyneliin..
OCS

Posts: 1,828

#27 • • OCS
Viime talvena vedettiin kaveria auton perässä pulkalla 200km/h. Kaveri oli onneksi tarpeeksi tyhmä koittaakseen tätä ja \”kuulemma\” sattu ihan kivasti kaatua tuossa vauhdissa ;) Tästä on tietty kaikki todisteena nauhalla. Edellistalvena vedettiin sama juttu, mutta sukset jalassa. Taidettiin päästä silloin johonkin 120km/h nopeuksiin. Tälläistä perus-spedeilyä.
DagO

Posts: 1,066

#28 • • DagO häröö

OCS:
Viime talvena vedettiin kaveria auton perässä pulkalla 200km/h. Kaveri oli onneksi tarpeeksi tyhmä koittaakseen tätä ja ”kuulemma” sattu ihan kivasti kaatua tuossa vauhdissa ;) Tästä on tietty kaikki todisteena nauhalla. Edellistalvena vedettiin sama juttu, mutta sukset jalassa. Taidettiin päästä silloin johonkin 120km/h nopeuksiin. Tälläistä perus-spedeilyä.


ssatkos pistettyy videoo tänne? ois kiva katella tollast touhuu.
Jammailija

Posts: 3,224

#29 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Otin yhtenä jussina, kesken yön, moottorisahan ja rupesin puunkaatoon ku piti saada juhannuskokko sillä sekunnilla*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#30 • • yana Guest

OCS:
Viime talvena vedettiin kaveria auton perässä pulkalla 200km/h. Kaveri oli onneksi tarpeeksi tyhmä koittaakseen tätä ja ”kuulemma” sattu ihan kivasti kaatua tuossa vauhdissa ;)



mekin ajettiin rakettiautolla pari vuotta sit. sattu vahan otsaan kun ajettiin ojaan mut ku aiti laitti akuankka laastarin ni sit ei sattunu enaa yhtaan!
KaveriTavara

Posts: 440

#31 • • KaveriTavara pyryharakka

Unity(f):
mulla oli viime viikonloppuna maha ihan turvoksissa kun me pidettiin kisa kuka juo eniten maitoo 3,5 litraa oli maximi.... Mä pystyin ´juomaa 3 litraa oksentamatta ....mun toinen kaveri joi vaan 2 litraa ja oksensi 3 kertaa ja toinen kaveri joi sen 3,5 litraa ja se oksensi vaan 2 kertaa.... kokeilkaa ihmeessa kotona tätä kisaa se on hauska... kunnes tulee kylmä.... ja kaikki pitää kuvata se oli siistii...*ökkö*



ei helvetti!!!eipäs olla muistettu pitkään aikaan totakaan sekoiluu...*hih*
oli muuten ihan hullu kokemus...
niin kyllähän mä kolme kertaa oksensin ja te jouduitte katsomaan sitä kahteen kertään livenä sekä kuvanauhalta.... *pahis*
ei se maito kyllä muhun vieläkään uppoo *poks*

maria muistatko sen kerran kun laitoin sun päähän sokeria ja kaakaojauhetta, kostoksi siitä kun herään jalkapohjassani ketsuppia, kissan ruokaa ja erioil rasvaa...ja hiuksissa oli koristeena popcornia...

muistathan että suolatee on vielä kostamatta.. *pahis*

--
hyvässä lihassa ei harmita

UnityF

Posts: 15,721

#32 • • UnityF joo just se

Unity(f):
mulla oli viime viikonloppuna maha ihan turvoksissa kun me pidettiin kisa kuka juo eniten maitoo 3,5 litraa oli maximi.... Mä pystyin ´juomaa 3 litraa oksentamatta ....mun toinen kaveri joi vaan 2 litraa ja oksensi 3 kertaa ja toinen kaveri joi sen 3,5 litraa ja se oksensi vaan 2 kertaa.... kokeilkaa ihmeessa kotona tätä kisaa se on hauska... kunnes tulee kylmä.... ja kaikki pitää kuvata se oli siistii...*ökkö*




toshbi
ei helvetti!!!eipäs olla muistettu pitkään aikaan totakaan sekoiluu...*hih*
oli muuten ihan hullu kokemus...
niin kyllähän mä kolme kertaa oksensin ja te jouduitte katsomaan sitä kahteen kertään livenä sekä kuvanauhalta.... *pahis*
ei se maito kyllä muhun vieläkään uppoo *poks*



jooh kyllä muistan erittäin hyvin meijän leffatuokion tai se kun silloin kun juotiin sitä maitoo niin Helin kännykkä lensi sun oksennuslaatikkoon...*nauru**nauru**nauru*


toshbi
maria muistatko sen kerran kun laitoin sun päähän sokeria ja kaakaojauhetta, kostoksi siitä kun herään jalkapohjassani ketsuppia, kissan ruokaa ja erioil rasvaa...ja hiuksissa oli koristeena popcornia...



miten voin olla unohtamatta kun toi sohva muistuttaa siitä kun joku osas unissaan pyyhkii jalkansa puolix sohvan käsinojaan...*nauru* onnex se sohva ei oo enää mun...*justjoo**nauru*

muistathan että suolatee on vielä kostamatta.. *pahis*



koitan unohtaa...*iloinen*

[muokattu 25.11.2003 01:23]
Drisana

Posts: 115

#33 • • Drisana
hmm.. Kerran eräällä tallinnanreissulla ihastuin yhteen sikäläiseen kulkukissanpentuun mikä värjötti yksinään jäisellä kadulla, se oli vaan kertakaikkiaan niin *plur* että aijoin salakuljettaa sen tullin läpi repussa. Tulos oli se että kissa oli kiitettävän säyseästi terminaalialueelle asti hiljaa, mutta lähestyessämme laivaa se alkoi naukumaan sydätäsärkevästi. ei siin sitten voinu muuta ku selittää virkailijoille että löydettiin se terminaalialueelta *justjoo* eikä raskittu jättää sinne ettei jää auton alle. kaikenlisäksi suomen päässä laukut läpivalaistiin...mitä ei o koskaa ennen käynyt, siin oiski ollu selittelemistä..*hahjust* *nauru* vähän kyl otti päähän ku oli jättänyt viinat sun muut ostamatta jotta kissalle olisi tilaa kassissa*ding*
Saara

Posts: 1,954

#34 • • Saara #2970
Hulluin tempaus multa oli kai se kun kaveri täytti 16v vuosia sitten kesällä, otiin ryypiskelemässä kivenlahden rannassa. Frendin mieleen tuli että lähetään Hyvinkäälle missä sillä oli jonkin sortin ukko. Ei me sit ilmotettu sille ukolle et me oltais tulossa tai mitään. No kun päästiin Hyvinkäälle asti ei oltu saatu sen miestä kiinni ja me sit käveltiin pienessä tihkusateessa sinne päin mutta kappas kummaa kun saavuttiin sen ukon kotirapulle, rapun ovi oli lukossa ja ilta pääty siihen että värjöteltiin parvekkeen alla koska tihkusade oli yltyny kaatosateeksi... Aamulla sieltä sitten lähti kaksi zombia vaeltamaan juna-asemalle ja kotia kohti.


Mitäköhän helevetin järkeä tossa nyt oli *täh*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

¡ Previous post about a year ago !
zari

Posts: 716

#35 • • zari Team Tamppaajat
oltiin juteltu nykyisen raksuni kanssa reilun viikon verran netin välityksellä, kun yht'äkkiä kysäsin että "tuutko meille ens yöks" *nauru* kun meillä ei ollut ketään kotona. Siinä sitten tovin mietittyään vastaus oli myöntyvä ja *sydän* tuli meille.

Vieläkin välillä palataan alku iltoihin takas ja nauretaan niille,mutta jonkun oli repästävä ja tällä kertaa se olin minä ja hyvä näin *sydän* en kadu sitä,että uskalsin kysyä sitä poikaa meille yöks.

Nykyään se "asuu" meillä vaikka sillä on vielä omakin kämppä jossa se ei oo tosin näiden inttikuukausien aikana (tähän mennessä 3,5kk) yöpynyt kun 2 vai 3 kertaa *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

¡ Previous post about a year ago !
KoskiLintu

Posts: 254

#36 • • KoskiLintu Sataman Duunari

serotonot, 22.11.2003 11:48:
Joskus tuli vedonlyönnin tuloksena juotua pullo punaista tabascoa mukista ykkösellä. En suosittele kokemuksena, jollei ole rahan perään. Seuraavana aamulla pöntöllä ymmärsi miksi Pepe Willberg kirjoitti biisin Saat Miehen Kyyneliin..



Päivän parhaat naurut
*Penkiltäputoshikinauru*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

Aune-mummo

Posts: 543

#37 • • Edited Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Niitä tempauksia on niin paljon , että niistä vois kirjottaa kirjan, ehkä kumminki se että ammuin faijaa impparilla perseeseen *tirsk* Olin jotain about 14-15 v . Faija oli hakkaa jotain halkoja ja pyllisteli silleen miehekkäästi joten en vaan voinu vastustaa kiusausta ja täräytin ukkoo persiisiin (tikkatauluun oli alunperin tarkotus*nauru*) ei siin onnex käyny kovin pahasti ammuin niin kaukaa.. persus 2-3 viikko mustana ,minä tosin jouduin ottaa aika haipakat juoksut ja sain muistaakseni
viikon kotiarestii ja eipä sitä imppariakaan pahemmin näkyny enää sen jlk ..