37 posts, 2 pages, 12,852 views
äm:
kirjoitin kerran tekstin, jossa oli väli merkkejä ja yhdys sanoja
OCS:
Viime talvena vedettiin kaveria auton perässä pulkalla 200km/h. Kaveri oli onneksi tarpeeksi tyhmä koittaakseen tätä ja kuulemma sattu ihan kivasti kaatua tuossa vauhdissa ;) Tästä on tietty kaikki todisteena nauhalla. Edellistalvena vedettiin sama juttu, mutta sukset jalassa. Taidettiin päästä silloin johonkin 120km/h nopeuksiin. Tälläistä perus-spedeilyä.
OCS:
Viime talvena vedettiin kaveria auton perässä pulkalla 200km/h. Kaveri oli onneksi tarpeeksi tyhmä koittaakseen tätä ja kuulemma sattu ihan kivasti kaatua tuossa vauhdissa ;)
Unity(f):
mulla oli viime viikonloppuna maha ihan turvoksissa kun me pidettiin kisa kuka juo eniten maitoo 3,5 litraa oli maximi.... Mä pystyin ´juomaa 3 litraa oksentamatta ....mun toinen kaveri joi vaan 2 litraa ja oksensi 3 kertaa ja toinen kaveri joi sen 3,5 litraa ja se oksensi vaan 2 kertaa.... kokeilkaa ihmeessa kotona tätä kisaa se on hauska... kunnes tulee kylmä.... ja kaikki pitää kuvata se oli siistii...
Unity(f):
mulla oli viime viikonloppuna maha ihan turvoksissa kun me pidettiin kisa kuka juo eniten maitoo 3,5 litraa oli maximi.... Mä pystyin ´juomaa 3 litraa oksentamatta ....mun toinen kaveri joi vaan 2 litraa ja oksensi 3 kertaa ja toinen kaveri joi sen 3,5 litraa ja se oksensi vaan 2 kertaa.... kokeilkaa ihmeessa kotona tätä kisaa se on hauska... kunnes tulee kylmä.... ja kaikki pitää kuvata se oli siistii...
toshbi
ei helvetti!!!eipäs olla muistettu pitkään aikaan totakaan sekoiluu...
oli muuten ihan hullu kokemus...
niin kyllähän mä kolme kertaa oksensin ja te jouduitte katsomaan sitä kahteen kertään livenä sekä kuvanauhalta....
ei se maito kyllä muhun vieläkään uppoo
toshbi
maria muistatko sen kerran kun laitoin sun päähän sokeria ja kaakaojauhetta, kostoksi siitä kun herään jalkapohjassani ketsuppia, kissan ruokaa ja erioil rasvaa...ja hiuksissa oli koristeena popcornia...
muistathan että suolatee on vielä kostamatta..
serotonot, 22.11.2003 11:48:
Joskus tuli vedonlyönnin tuloksena juotua pullo punaista tabascoa mukista ykkösellä. En suosittele kokemuksena, jollei ole rahan perään. Seuraavana aamulla pöntöllä ymmärsi miksi Pepe Willberg kirjoitti biisin Saat Miehen Kyyneliin..