Alun progebreiksuttelut uppos myös meikäläiseen. Say Hellon remiksin on sitä mitä siitä biisistä on kaivannutkin.
Pasin SIDiä on tullut soitellua kotona urakalla ja biisi päätyi myös mun saunaprogemiksaukselle. Adrenaline toimi nyt ekaa kertaa meikäläiselle, biisissä on hyvä draivi.
Tektronikin remiksi Mongoosesta on kyllä parhaita veisuja tän vuoden puolella. Sanoin ei pysty kuvaamaan sitä fiilistä mitä toi biisi toi mulle ensimmäisellä kuulemiskerralla aikoinaan.
Seuraavaksi setin pakolliset leinoset. :) Vaihto on hemmetin hyvä ja taitaapa sävelkorkeudetkin olla about kohdillaan. Loistava meno päällä.
Olien ja Markin remiksi Sincerestä ei valitettavasti pääse mitenkään loistavan originaalin tasolle. Remiksi ei vaan tuo mitään uutta tuohon biisiin.
Deepwiden Canyon on mun makuun kyllä mukava trancettelu. 3rd eathia oli mukava kuulla pitkästä aikaa, ja biisi sopi erinomaisesti tuohon väliin.
More Than Life Awayn alku kuulostaa aivan liian löysältä tuohon väliin, mutta loppubiisi kiristääkin tahtia ja roimasti. Marco V:n paukkeiden myötä päästäänkin tän setin viimeiseen piikkiin, jossa pärähtää turun trancejumalan oma tuotos.
Mikäli tää on Jussi alusta loppuun sun omaa tuotantoa, niin nostan kyllä hattua. Toivotetaan biisille parasta, edellytykset menestykseen on.
Lopun ernestotjabastianit ei oikein enää kolise mulle - Ulvilan virkaveli saa hoitaa jatkossakin ton tyylin soittamisen.
Hyvä setti, parhaita kuulemiani kiksutteluja hetkeen.
Emmä ala mitään numeroita antamaan. Hyvin sulla on homma hallussa joka tapauksessa.
hyvässä nousuhumalassa, mieluiten lähellä luontoa ja hyvässä nousuhumalassa.
Melkoisen hyvät nousut olleet, kun siitä kahdesti pitää mainostaa ;)