'POSTAA tämnne kn olet selvimpäin

48 posts, 3 pages, 7,414 views

Avatar
#1 • • kukaan Guest
Taas kerran maaginen lauantai-ilta ja olen kotona selvinpäin. :eek: ::p:
Ja uskokaa tai älkää: ei edes harmita!

Muita?
Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest

Taas kerran maaginen lauantai-ilta ja olen kotona selvinpäin. :eek: ::p:
Ja uskokaa tai älkää: ei edes harmita!

Muita?[/quote
Sä et vaan osaa :D

Avatar
#3 • • Tapi T Guest
Joo, turha sitä on viikonloppua dokailuun tärvätä. Himassa on mukava olla yksin myös lauantaisin. :heart:

Taas kerran maaginen lauantai-ilta ja olen kotona selvinpäin. :eek: ::p:
Ja uskokaa tai älkää: ei edes harmita!

Muita?[/quote
Sä et vaan osaa :D


Opetteles Kotkan Kolli quottaamaan ennen ku käyt lesoomaan! :D
Avatar
#4 • • djsakke Guest

Joo, turha sitä on viikonloppua dokailuun tärvätä. Himassa on mukava olla yksin myös lauantaisin. :heart:


Saastyy rahaakin - eika tarvi miettia et miten paasis kotiin kun tekee mieli nukkuun! (eika tarvi pohtia etta onko se pyora nyt varmasti hyvassa jemmassa ettei kukaan polli etc)
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest

Opetteles Kotkan Kolli quottaamaan ennen ku käyt lesoomaan! :D


Oosny ;)
Mä en olekkaan selvinpäin...






:D
MÄ en vaan osaa...
Avatar
#6 • • SnoXn Guest
o/ postaan tänne.
Avatar
#7 • • akir0 Guest
Pelottavaa, mutta totta. Viimeks humalassa huhtikuussa.
Avatar
#8 • • Quu Guest
Lauantai-illat menee totaalisesti hukkaan jos ei ole radalla pitämässä hauskaa. That's it.
Avatar
#9 • • LindaGP Guest
Oon viimeksi ollut humalassa muistaakseni maaliskuussa. Ei tää lauantaina kotona istuminen selvinpäin nyt niin kamalaa ole.
Avatar
#10 • • jouni a Guest

Oon viimeksi ollut humalassa muistaakseni maaliskuussa. Ei tää lauantaina kotona istuminen selvinpäin nyt niin kamalaa ole.



Ei ookkaan, paitsi jos sitä tekee joka lauantai. Tosin avo/avioliitossa elävältä se saattaapi sujua hieman luontevammin :cool:

Ei joka lautantai jaksa olla radalla hirveessä kekkulissa...pienessäkin menee hyvin ja toisinaan selvinpäin. Riippuu tietty onko töissä vai ei...tosin ei sekään aina ole rajotteena :eek:
Avatar
#11 • • JAYeL Guest
en ole, enkä haluisikaan olla... enkä todellakaan ajatellutkaan olla, koska onhan nyt kuitenkin jazzit ja kesäloman viimeinen viikko... luultavasti mieli muuttuu, kun krapula yllättää, mutta ei se mitään...

nimim. urheilu on pilannut monen hyvän alkoholistin elämän
Avatar
#12 • • plink Guest

Lauantai-illat menee totaalisesti hukkaan jos ei ole radalla pitämässä hauskaa. That's it.



so true, 100%!

tosin jotain 4-5 la-iltaa tosin mennyt hukkaan viimeisen vuoden aikana, ja se pistää vähän niinkuin vituttaan. :/ no, mitä sitä mennyttä elämää suremaan, kunhan katsoo vain ettei mokaile yhtä pahasti jatkossa. :)
Avatar
#13 • • Bio Guest
No nyt oon.. huomen sit kännittelyy DBTL:ssa, aivan varmasti :right:
Avatar
#14 • • Hempp@ Guest
Ex-tyttöystäväni soitti puoli tuntia sitten ja sanoi tahtovansa tavata ja pyytää anteeksi siitä kuinka, hänen sanoin, hirveä hän minua kohtaan oli.
Osasi vielä valita kohtaamiselle mielipaikkani jossa nykyään iltaa vietän eli erään baarin nimeltä Telakka (ei paljoa porukkaa, palvelu pirun hyvää).

Jännittää niin pirusti, tulee mieleen ihan ne ensitreffit hänen kanssaan (onko siitä jo viisi vuotta?), pirusti hermostuttaa.
Ei piru, ei piru....

Tältä illalta ei voi muuta odottaa kuin sitä että hänelle on käynyt ikävästi ja tarvitsee minua laastarina.
Ja vaikka odotukset eivät ole korkealla niin silti perhosia vatsassa.

(Niin ja jos joku vielä luulee että olisin nainen, niin sanon: EN OLE, OLEN MIES!)
Avatar
#15 • • Juki54 Guest
En kyllä auton rattiin nyt hyppäis :cool:
Avatar
#16 • • Tapi T Guest

Tältä illalta ei voi muuta odottaa kuin sitä että hänelle on käynyt ikävästi ja tarvitsee minua laastarina.


No mites on, saitko? :D
Avatar
#17 • • snt Guest
Eihän se selvinpäin oleminen niin ihmeellistä ole, mut ainakin meitsi tylsistyis hyvin nopsaan
jos yrittäisin olla kotona koko illan.
Mielummin sit käyn ehkä jossain rauhallisessa mestassa istuskelemassa vaikka ihan selvinpäinkin.
Avatar
#18 • • Tapsa Guest
huh, vihdoinkin :)
Avatar
#19 • • sauce Guest
tänä vuonna on repsahtanut, around 8-10 kertaa känässä. saanee riittää, loppuvuosi selvinpäin ettei mene ihan hullutteluksi.
Avatar
#20 • • HydroGen Guest
no joo kyl se tấstấ pikkuhiljaaaaaaa........... ehkấ, mutta toivottavasti ei!!



(paihoittelen noita ấấ kirjaimia ku tấấ englannin kielinen winukka ei tue ấấtấ)