Käyttäytyminen tanssilattialla?

28 posts, 2 pages, 3,825 views

#21 • • Mrrshan Guest
(piti editoida eikä tehdä uutta postia) :mad:
#22 • • Bio Guest

- tavikset, jotka eksyy bileisiin ja kaamees kännis törmäilee tanssilattial ihmisiin

Mä en oikeesti voi sietää tota asennetta.
Jokainen on joskus ollu se "tavis" siel bileissä...
Ei sinänsä, kyllähän sitä itseäkin pistää vituttamaan et känniääliöt remuaa jne.
Mut en mä rupee vinkumaan et "miks taas bileis oli liikaa turisteja & taviksia"
Ja sinänsä, mä olen yleensä se joka kännissä horjuu ja nuokkuu :D

Nojoo, oot oikeessa.. mäkin oon joskus ollu untuvikkona bileis heilumas. Ehkä sanoin ton asian väärin, mut sen pointin kaikki varmaan ymmärtää.
#23 • • lorem Guest
1. pyöritä käsiä villisti (leiki tuulimyllyä)

2. pidä ny se rööki ainaki toises kädes

3. liiku myöskin sellasta 1m keskipisteestä jokasuuntaan alueella taukoamatta.

4. mikäli joku yrittää ohi tee seuraavaa:
4.1. saman sukupuolen edustaja: yritä estää pääsy reviirille heilumalla ja tupakkalla sohumalla
4.2. eri sukupuolen edustaja: hymyile ja yritä vahingossa hiplata

5. muista huumeet

6. huuda ja vislaa aina kun tulee vähänkin nostatuksen arvoinen kohta. Älä unohda reiv-pilliä.

7. yritä pokata ja lähennellä kaikkia _PINCEITÄ_ vastakkaisen sukupuolen edustajia

tjoo, noi tulee äkkii mielee ku kelailee omaa tanssityyliä :D :D :excellent: :excellent:
#24 • • bulk Guest

1. pyöritä käsiä villisti (leiki tuulimyllyä)

2. pidä ny se rööki ainaki toises kädes

3. liiku myöskin sellasta 1m keskipisteestä jokasuuntaan alueella taukoamatta.

4. mikäli joku yrittää ohi tee seuraavaa:
4.1. saman sukupuolen edustaja: yritä estää pääsy reviirille heilumalla ja tupakkalla sohumalla
4.2. eri sukupuolen edustaja: hymyile ja yritä vahingossa hiplata

5. muista huumeet

6. huuda ja vislaa aina kun tulee vähänkin nostatuksen arvoinen kohta. Älä unohda reiv-pilliä.

7. yritä pokata ja lähennellä kaikkia _PINCEITÄ_ vastakkaisen sukupuolen edustajia

Heii, mutta tätähän sietääkin testata! Mä oon jääny joraamisesta varmaan aika paljon paitsi, kun en oo näistä puoliakaan tajunnu!

Hei kiitti oikeesti. :hah:
#25 • • Eeroville Guest
Tsekkaus biisistä: Digital underground - Doowhatyalike. Sama pätee moneen muuhunkin :)
#26 • • Hempp@ Guest
Yksi on ylitse muiden:
Se kun tanssilattialle tungetaan ympäripäissään, tuopin kera ja siinä kun sitten on kivaa, ryhdytään tuuppimaan kavereita.
Kivaa.

Tanssilattia on tupaten täynnä, kaksi mulkkua tuuppivat toisiaan ja ihmismeri velloo pienellä viiveellä ees ja taas kahden kännisen mulkun tuuppimisen vuoksi.

Puolisen minuuttia myöhemmin toinen kännisääliö kaatuu taaksepäin, mukana lähtee muutama muukin ihminen joita sitten kaivellaan ylös siitä ihmisläjästä.

Pari kertaa olen kaivanut esim. tanssiparia sieltä, vielä useamman kerran olen kielinyt suoraan portsarille. :angry:

Toinen on se kun tanssitaan tupakan kera.
Eihän siinä mitään jos se vaan siinä huulella pysyy mutta vähän *ttumaista lähellä tanssivia ihmisiä ajatellen jos se sätkä onkin sormien välissä ja teet kädellä sellaisen tanssiliikkeen.
Piristää aika kummasti kun vierellä tanssivan henkilön käsivarteen uppoaa tulikuuma sätkä ja polttaa sellaisen pyöreän jäljen.
Sattuukin aika prkleesti.

Tietysti myös sellaiset kuin tappelut, tanssilattialle oksentelu ja tuoppien / muiden lasien särkeminen ovat aika kivoja yllätyksiä.
#27 • • Hempp@ Guest

5) elävienkuolleden armeijja... kaikilla kasvot kohti dj:tä

Heh, itse tanssin aina selkä dj:hin päin vaikka kaikki muut tanssivat kasvot dj:hin päin :)
#28 • • nvd Guest
Näitten jo mainittujen tupakkien ja tuoppien ja lasinsirujen lisäksi:

- päällekävelevät ihmiset, on muitakin tapoja päästä ohi kun ryykätä täysillä päälle. Sen lisäksi jos ei tiedä mitä takana on, niin vois olla peruuttamatta, kun yleensä siinä on joku toinen ihminen, varsinkin jos sattuu olemaan täyttä.

- iskuyritykset: ei ne tutustumisyritykset mitään, mutta jos toinen osapuoli välttelee katsekontaktia ja siirtyy useampaan kertaan vastakkaiselle puolelle tanssilattiaa kun yrittää lähestyä, niin siitä vois ehkä jo päätellä jotain.

(n26)