Postaa tänne ku oot muuten vaan waszted

8 posts, 1 page, 1,919 views

Avatar
#1 • • master bator Guest
Yeah... tUli tahkottua knocnkouyt kingsiä plauystatiuonillä... yeah.. Muhanmaad alista ollu mitään vastusta.
Avatar
#2 • • master bator Guest
Tai no ei mitään ... unoshtaakaa
Avatar
#3 • • Aulis_G Guest
thumbsup2.gif
Avatar
#4 • • jouni a Guest
Ei vihtu uni tullu...ja kello soi 20 min päästä. Pakko nukkua kai tarkotuksella pommiin, et jaksaa tänä päivän ja illan... :panic:
Avatar
#5 • • naive Guest
lasketaaks känni. oon jonu jekkua paljon. joraan hi9mas yxikseni ku oon humalassa?
Avatar
#6 • • Juki54 Guest
Tulee täs mieleen oma krapulainen truu-wasted-päiväni keväällä kun tuli väännettyä Mario Karttia klo. 11.00-20.00 kertaakaan huoneestani poistumatta. Sit taisinkin pelästyä sitä hajua, ja haettiin uus setti olutta :heart:
Avatar
#7 • • drS Guest

Tulee täs mieleen oma krapulainen truu-wasted-päiväni keväällä kun tuli väännettyä Mario Karttia klo. 11.00-20.00 kertaakaan huoneestani poistumatta. Sit taisinkin pelästyä sitä hajua, ja haettiin uus setti olutta :heart:



öö ketkä haki? sun pitäis juki ehkä käydä lääkärillä aina tollasten päivien jälkeen (tai pyytää "jotain muuta" käymään :scared: )
Avatar
#8 • • Juki54 Guest

Tulee täs mieleen oma krapulainen truu-wasted-päiväni keväällä kun tuli väännettyä Mario Karttia klo. 11.00-20.00 kertaakaan huoneestani poistumatta. Sit taisinkin pelästyä sitä hajua, ja haettiin uus setti olutta :heart:



öö ketkä haki?



Minä ja hyvä ystäväni Mikko.