Mike Kila - Quartz [trance,tech]

17 posts, 1 page, 2,035 views

Avatar
#1 • • Mike Kila Guest
Jälleen tiivis paketti menotrancea ja tecciä :). Näiden viisujen myötä toivotan oikein hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!

tracklist

Peaktwins - Hypnowaves
Kaste - Desert Eagle
First & Andre - Widescreen
Arizona vs. Passiva - Halo [Danjo & Styles remix]
Jacob & Mendez - Deception [Benicio remix]
Secret Development - Day One [Re-edit]
Jan Gustafsson - The Trance.nu Winter Dance Theme
Ernesto vs. Bastian - Who`s the Starter
DJ Tab & Super8 - First Aid
Miikka Leinonen - Sircceli
Precursor - Solar 1 [Main mix]
Redhead - Natural Analyse


68:25|78mt|160kbs

Lataa/Download

->Save As
Avatar
#2 • • miikkaL Guest
Kuunteluun menee tää setti! Mutta


First & Andre - Widescreen




toi on cacca :panic: :right:
Avatar
#3 • • Mike Kila Guest

Kuunteluun menee tää setti! Mutta


First & Andre - Widescreen


toi on cacca :panic: :right:


Nostatus on erikoinen, mutta kiva :D!
Avatar
#4 • • miikkaL Guest
Tällä kertaa ei oikein ainakaan meikäläiseen uponnut. Varsinkin nuo techimmät biisit olivat aikamoista kuraa, etenkin 2 viimeistä, jotenkin tyhjän oloisia jynkytyksiä. Alku toimikin paremmin vaikka ensin ajattelin toisen, tosin tuosta Widescreen-sahauksesta en saanut mitään irti!

Miksaus oli ihan ok-tasoa, mutta pari vaihtoa otti kyllä korvaan, esim toi sirccelistä eteenpäin, loppui vähän kuin seinään.

Mutta mutta, seuraavaa odotellessa :roll:
Avatar
#5 • • Caamos Guest
Ihan törkeen hyvää matskua. rok.

Biisit on ainakin mun mieleen.
Erityisesti heti alun jälkeen toi Kaste - Desert Eagle on hyvin miksattu sisään, tulee aika hyvä meininki/fiilis :roll:

Kiitos taas suomalaisten artistien valinnasta tällekin mixille.

Super8 vs Tab - First Aid on tietty erityismaininnan arvoinen track.

\0/
Avatar
#6 • • Mike Kila Guest
Kiitoksia rakentavista palautteista! Tässä miksauksessa on yksi vaihto mihin en oo tyytyväine ja sen kyllä tarkkaavaisimmat varmasti bongaavat.. Mutta kyllä mä ainakin tykkään ton tyylisistä vaihdoista techissä. Jokanen tyylillään ;)!

:happyroll:
Avatar
#7 • • 0z- Guest
Tuli kuunneltua. Täytyy sanoa että aika maukkaan paketin techtrancea olet saanut kasaan. Rakennetta on selvästi mietitty ja se näkyy lopputuloksessa hyvin. Vaihdot oli mun mielestä asiallisia ja hyviä, en kuitenkaan korva tarkkana kuunnellut laukkoja etsiskellen. Pääasia on fiilis jota tästä setistä löytyy. Jos techtrance uppoaa tämä setti on nannaa. :cool:
Avatar
#8 • • drS Guest
joo ei kyllä mullekaan oikein iskeny taas :( menoa ja meininkiä kyllä riittää ja hyviäkin biisejä kuten hypnowaves, deception, sircceli ja sit noi pari vikaa kyl rokkas huolella!

mut muut raidat ei kyllä aiheuta oikein mitään tunteita suuntaan tai toiseen (paitsi toi widescreenin breikki kyl vähä etoo ;)) lisäks rakenne on vähän niin ja näin, kaks vikaa biisiä ei kyl oikein toimi menokiksun jälkeen eikä varsinkaan sirccelin perään.

tees seuraavaks mix missä on vaan sellasta saundia ku noi 2 vikaa :)

edit: niin ja varsinaista techtrancee oli ehkä 1 biisi (ernesto vs. bastian) + lopun teknommat, eikä sekään oo kyl genren parhaimmasta päästä - enemmän sitä katana/samsharp/marcov -tyyliä vaan!
Avatar
#9 • • Mike Kila Guest
On kyllä kehuttavan monipuolisia ja kattavia palautteita tullut, kiitokset niistä! Puhdasverinen tech-miksaus on kyllä ollut mielessä ja kyllä semmonenkin varmasti tulee.. Täytyy vaa haalia jostain lisää hyvii plätyi ;).

Tää miksaus tullee ulos myös yhdessä nettiradio-ohjelmassa. Siitä infoa lähempänä kyseistä ajankohtaa :).

Vielä jos lisää palautetta saisi :roll:..
Avatar
#10 • • Jukka I Guest
Ei oikein löytynyt sitä syvyyttä mitä trancessa(kin) mielelläni näkisin, ajoittain menee jopa juustoiseksi. Ei tästä kovin paljon käteen jäänyt ja niitä tech-vaikutteitakin saa tosissaan etsiä, peruskiksua tämä lähinnä mun mielestä on. Lopun pari piirua techimmät biisit olivat myös aika mitäänsanomattomia, pl. 60 min kohdalla tuleva kappale joka on melko pätevä ralli.
Avatar
#11 • • Mike Kila Guest
No tätä se trance nykypäivänä on :D. Suurin osa trancebiiseistä, jotka ylittävät nopeuden 135 bpm luokitellaan kiksuksi ja sitä kautta juustoksi.. Ei voi mitään :eek:! Mun mielestä tää miksaus on yks parhaimpia mitä oon jakoon pistäny, mutta ei teille vaan maistu ;).

Tällä hetkellä fiilis on se että vähennän miksauksien julkaisemismäärää. Ehkä sitä kautta saan laadukkaampia miksauksia aikaiseksi. Luultavasti en parempia aikaiseksi saa ja luultavasti en myöskään pysty vähentämään luovuuttani.

Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :). Kiitos kommenteistasi Jukka I!

:heart:
Avatar
#12 • • ShapeShifter Guest
mä sanoin polkkaa :mad: ...noh imuun ja palautetta tuonnempana

edit:


eli tuohan alkaa mauggaissa ransutunnelmissa, joskin tuntuu et olisi voinut pohjustaa noita kipaleita jo jotenkin. Vähän kun ois kesken alkanut
:confused:
Noh 3. kipale on aika ihq ja nostaa fiiwistä kattoa kohte ja lupaa paljon, joten rohkialla mielellä etiäppäin :)

Neljännen kohalla jää vähän kysymysmerkki roikkumaan ilmaan et siihenkö se nyt latistu, oliskohan mun päässä vika vai thä..myös Deception on jotenkin hennon olonen ton alun jälkeen. Day one alottaakin sitten jo techimmän linjan, joskin, kuten sanottu tuo pilipalitekki ei niin kovasti iske hengettömyydellään. Fiiwis jää matkalle :sad:

Pari biisiä meneekin sitten samaa linjaa. Tämän jälkeen iskee tuttu rallli whos the starter ja alkaa nostattelemaan koomaisia käpälöitäni taskuista jo pois päin. Ja sit tuloo taas ransea, vaikkei kiksuksi meekkään silti vähän kulman takaa yllättäen. Tuon kolauksen jälkeen palataankin jo techimpään kolinaan, joka alkaa jo muistuttaa tanssimusiikkia :)


loput biisit meneekin linjalla ihan-jees-muttei-mitenkään-kolisevaa. Jää hiukan kesken.



Okei. Tavallaan tää on loistoteos, mut ei vaan iske. Jää tuo tekkiosasto aika hengettömäksi. Miksaus toki on moitteetonta ja toimivaa että siitä propsit härralle, mut jään oottelemaan silti sitä tilattua mättömiksausta, josta sainki jo vähän näytettä porissa :D

toi oli aika helmi: First & Andre - Widescreen :hearts:

siinä samaa mieltä drS:sän kanssa et sitä sharp/marco V:tä kehiin ni homma r0kkaa :cool:
Avatar
#13 • • Mike Kila Guest
SUURI KIITOS palautteesta ShapeShifter ;)!

mä sanoin polkkaa :mad:...


Polkka on sivistyneiden musiikkia. Enhän minä nyt sellaista :laugh:.

joskin tuntuu et olisi voinut pohjustaa noita kipaleita jo jotenkin. Vähän kun ois kesken alkanut :confused:


Harvemmin mä mitään miksauksia mitään pohjustelen. Tämänkin miksauksen vedin ihan fiilispohjalta ilman mitään suunnitteluja. Ehkäpä tulevassa progemiksauksessa sitten rauhallisempi startti ;).

Neljännen kohalla jää vähän kysymysmerkki roikkumaan ilmaan et siihenkö se nyt latistu, oliskohan mun päässä vika vai thä..myös Deception on jotenkin hennon olonen ton alun jälkeen


Jep, mutta sitten kun se biisi pääsee vauhtiin ni huh :). Deception on tän miksauksen ns. klasaripaukku.. Kalle Miettinen soitteli tota yhteen aikaan radiossa aika tiuhaan ja se tuo flashbackin niille hyville ajoille :).

Day one alottaakin sitten jo techimmän linjan


Biisi on julkaisematon raita norjalaiselta tuottajalta(www.djpalm.com). Props!

jään oottelemaan silti sitä tilattua mättömiksausta, josta sainki jo vähän näytettä porissa :D


Täytyy kyllä äkkiä tollanen vääntää ;). Ehkä syksyllä sitten kun ilmat alkaa muuttua tummiksi :panic:. Sitä ennen kuitenkin PROGEMIKSAUS!!!1

Rauhaa ja rakkautta!
Avatar
#14 • • 0z- Guest
Progemiksaus... :eek: :heart: Sitä odotellessa. :silence:
Avatar
#15 • • renni Guest
Ohops, itseeni tämä iski kuin mummo ankan kaulin. Melkosta vauhtia alusta loppuun.

Kiva miksaus :)
Avatar
#16 • • Mike Kila Guest

Melkosta vauhtia alusta loppuun.
Kiva miksaus :)


Sitä tämä on :). Mukavaa, että pidit!
Avatar
#17 • • Caamos Guest
On muuten teknisesti aivan sairrraaaaan hyvin tuotettu toi eka biisi - "hypnowaves".... ei pysty käsittää noita jätkiä jotka tuottaa ton tasosta kamaa.

Oon kuunnellu tätä mixiä nyt aika paljon ja tää on mahtavaa viihdettä :roll: