Koneisto - Kaapelitehdas, Helsinki - 12.-13.8.2005

54 posts, 3 pages, 6,363 views

Avatar
#21 • • necru Guest
jaahas, ja koneiston jokasyksyistä konkurssia taas odotellessa...

tulevat lisäykset lienee ne kaikki kotimaiset semituntemattomat DJ:t?

onnea matkaan!
Avatar
#22 • • necru Guest
+ eikä toi lineuppi kovin tuore ole muutenkaan - moneskohan keikka toi on esim. annielle tai giant robotille kyseisillä festareilla?

mouse on mars kyllä sytyttää, mutta miltähän sekin kuullostaa sitten akustisesti niin ihanassa megahallissa...
Avatar
#23 • • timppa^ Guest

Flashit todellakin tahmeet... muuten sivustosta tajus jopa jotain ihan selvinpäinki tänä vuonna.

Nohnoh, Pate on sentään the MIES!!!



Olikos se Pate, joka oli joskus kesken keikan hypänny katsomoon ja katkonut kylkiluitaan kun porukka väisti :laugh: *rispektit*



Joo toi oli vielä siellä Imatran metropolissa :D
Avatar
#24 • • timppa^ Guest


mouse on mars kyllä sytyttää, mutta miltähän sekin kuullostaa sitten akustisesti niin ihanassa megahallissa...



No Plaid kuulosti ainakin ihan vitun kovalta.
Avatar
#25 • • Ztar Guest
Meleko hilijasta on kokonaisuudessaan, mutta kyllä mulle noi pääesiintyjä-ämmät on niin kohillaan ku olla vain voi. <3 <3 <3

Tulee siis korkattua tämä festari tällä kertaa. Toinen vaihtoehto ois tietty lähteä Melt!:iin...

ps. toi saitti on NOLO. :D tahtoo siirappia!!!
pps. <lisää tähän pakollinen kommentti turun paremmuudesta festaripaikkana (vaikken koneistossa koskaan oo ees käyny)>
Avatar
#26 • • Tres Guest

Jess! Tätä on odotettu, jokavuotinen "Koneisto on ihan paska" -vuodatus! Mutta hei, eikö jengi jaksa enää valittaa kunnolla siitä että Koneisto on siirtyny Helsinkiin?

Että "huhhuh onneks ei tartte raahautua Koneistoon". Onneks myös Koneiston webbisivut on joka vuosi ihan paskat vaikka ne olisi millaiset ja kenen tekemät.

Ihan kuin olisi juuttunut aika-avaruus-jatkumoon.



Huomasit varmaan, että tänä vuonna
moni sellainen henkilö, joka on aiemmin
puolustanut Koneisto-linjauksia, on
sitä mieltä että saitti ei skulaa ja että
lineupista puuttuu todellisia vetonauloja
ja erikoisuuksia.

Toisaalta nyt kun markkinointi on kohdennetty
selkeästi laajemmalle yleisölle, niin heillehän
tämä tarjonta on helvetin UG:ta marginaalimusiikkia.
Avatar
#27 • • necru Guest


Toisaalta nyt kun markkinointi on kohdennetty
selkeästi laajemmalle yleisölle, niin heillehän
tämä tarjonta on helvetin UG:ta marginaalimusiikkia.



... ja ketäköhän tämä festari sitten enää palvelee? :scared:
Avatar
#28 • • GateWay Guest
Ainakin huonoon aikaan on festarit siinä mielessä että majoituksia ei saa enää kuin kaverin kämpiltä tjsp. Hotellimajoituksia on ihan turha enää etsiä yleisurheilun MM-kisojen takia, toki peruutuspaikka on aina mahdollista saada mutta täältä pohjoisesta kun tulee niin lentoliput pitäis varata aina etukäteen eli aikasta mahdoton yhtälö. Ei oikein jaksaisi valvoa kahta yötä putkeen :D
Avatar
#29 • • Edited MikkiHiiri Guest

on
sitä mieltä että saitti ei skulaa



Tostakin voidaan olla montaa mieltä. Jos tänä vuonna ei taiteellisuudella mässäillä, niin informaatio löytyy ainakin kerrankin ilman suurempaa vitutusta (en tosin muista esim viime vuoden sivuja, mut ekat pari jätti traumoja informatiivisuuden kannalta). Muutenkin vituttaa nää kaikenmaailman flash/java hilavitkutin paskat mitä nykyää survotaan joka paikkaan yleensä täysin turhaan hidastamaan konetta..
Avatar
#30 • • Zakka Guest


Toisaalta nyt kun markkinointi on kohdennetty
selkeästi laajemmalle yleisölle, niin heillehän
tämä tarjonta on helvetin UG:ta marginaalimusiikkia.



... ja ketäköhän tämä festari sitten enää palvelee? :scared:



Jos lineup on tietoinen valinta (eikä vain pakon sanelema juttu nimekkäiden ug-artistien puutteessa), niin siinä on IMO järkeä. Kesällä on kuitenkin mm. UMF ja FLOW kilpailemassa samoista kävijöistä, joten Koneiston laajennettu scope on ihan ymmärrettävää.

Tänäkin vuonna on helpompaa houkutella mukaan sellaisia kavereita, jotka ei muuten välttämättä tällaisiin bileisiin lähtisi (viime vuonna saman asian ajoi Streets?).
Avatar
#31 • • Tres Guest

Muutenkin vituttaa nää kaikenmaailman flash/java hilavitkutin paskat mitä nykyää survotaan joka paikkaan yleensä täysin turhaan hidastamaan konetta..



Esim. tällä tänvuotisella koneistosaitilla :)
Avatar
#32 • • vain Guest
Haahaa. Tolla alku lineupilla ei saa kyl mun kinttuja liikenteeseen, mutta ei tiedä vielä mitä tulevan pitää.
Avatar
#33 • • samlainio Guest
Kyl oli aika pettymys juu tuo esiintyjälista! Mitä aikasemmin on tottunut, niin Koneisto on tarjonnut aika kovan luokan ulkomaan vieraita, mutta nyt niitä ei kyl todellakaan ole. Ainut mikä kiinnostaa on Michael Mayer. Mut toivottavast tulee edes jotain lisäyksiä viäl, ett jengi jaksais vaivautua paikalle.
Avatar
#34 • • ville Guest
Juup .... mä oon ollut sitä mieltä, että ei se lineup ole aiemminkaan mitenkään uskomattomalla tavalla loistanut, mutta tällä kertaa ainakin ensimmäisen julkistuksen yhteydessä lineup vetäisee omalla kohdalla pohjat :(

On sinänsä valitettavaa, että kaapelitehdas ympäristönä houkuttaa vain ja ainoastaan jos lineup on kohdallaan. Tämä siitä syystä, että festari on enemmän tai vähemmän monta klubitilaa yhdessä tilaisuudessa, eikä suinkaan perinteinen festari. Jos festari olisi jossain puistomaisemmassa ympäristössä ei lineupilla olisi niin suurta merkitystä, sillä tuo festarihengailu olisi tärkeämmässä osassa.

Ei siinä mitään, mä kyllä diggaan kaapelitehtaasta ja koneistosta sisätiloissa, mutta silloin pitäisi lineupissa olla monta aika kovan luokan nimeä. Tällähetkellä niitä ei vielä ole .... (ehkä tulossa)

Noin muuten on kyllä mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan koneisto on menossa. Esim. viimevuonna keskityttiin mielestäni (liikaa) konemusiikin marginaaliyleisöön, joka johti siihen, että lopulta aika harva tutuista jaksoi lippua ostaaa. Tämä taisi johtaa siihen, että lopulta porukkaa ei ollut mitenkään kovin paljoa. Tänävuonna hommaa ollaan viety ties mihin suuntaan, sillä mä en ainkaan noita nimiä juuri tunne ... ehkä kohdeyleisö on vaihdettu ja mä olen liian kaukana siitä kohteesta ....

Sinänsä tämä kaikki on erittäin valitettavaa. Vuosi vuodelta yhä suurempi osa tutuista sanoo, että ei ole tulossa Koneistoon, sillä siellä ei ole mitään mielenkiintoista. Näyttää siis siltä, että vakituista kävijäkuntaa ei ole saatu luotua niinkin pitkän ajan kuin viiden vuoden kuluessa. Kierteenä tämä ikävä kyllä lopulta johtaa siihen, että koneisto joutuu vaihtamaan koko kohdeyleisön (käymässä nyt?) tai festarina koko homma kuolee. Oli tilanne mikä tahansa, on tämä mielestäni menetys suomen pienelle skenelle (tm): koneisto oli ainoa, jolla oli edes mahdollisuus tuoda todella suuren luokan live-esiintyjiä suomeen.

Mua ainakin harmittaa, toivottavasti tilanne vielä muuttuu ja lineup saa kovan luokan lisäyksiä ja kansa rynnii ostamaan lippuja :)
Avatar
#35 • • erik Guest

Mut toivottavast tulee edes jotain lisäyksiä viäl, ett jengi jaksais vaivautua paikalle.



Kyl tän vuoden visuaalisella ilmeellä+suomiräp-edustuksella varmasti saadaan paljonkin demi-pissiksiä mestoille :)
klubikulttuuria uusille yleisöille :o
Avatar
#36 • • cajwirman Guest

Muutenkin vituttaa nää kaikenmaailman flash/java hilavitkutin paskat mitä nykyää survotaan joka paikkaan yleensä täysin turhaan hidastamaan konetta..



tuohon ylempään yhtyen toivoisin että joku laittaisi sen lineupin tänne esille koska ei mun koneella noita koneiston sivuja lueskella.

että pliis kiitos tänkjuu verimats
Avatar
#37 • • Samuel Guest



tuohon ylempään yhtyen toivoisin että joku laittaisi sen lineupin tänne esille koska ei mun koneella noita koneiston sivuja lueskella.

että pliis kiitos tänkjuu verimats



tääki varmaan auttaa:
http://www.koneisto.com/pop_ohjelma.html
Avatar
#38 • • I-no Guest
Suryp Helsingin designia kaiholla kaivaten.... (tosin aiheuttivat edesmenneetkin sivut äänsärkyä).
Line up on mitäänsanomaton.
Avatar
#39 • • Homegrove Guest
En oo kyllä lainkaan varma jaksanko tonne lähteä kavereita moikkaamaan ja maksaa siitä lipun hintaa kun nyt ei kyllä line up paljoa innosta. Michael Mayer ja Adam Freeland pelkästään ei kyllä saa vielä lähtemään.
Avatar
#40 • • HardS Guest
nihkeältä näyttää :) ..mut pidän peukkui!