Flight - 7200 days (Progressive & Trance)

5 posts, 1 page, 736 views

Avatar
#1 • • Edited Flight Guest
7200.jpg

7200 päivän jälkeen "kuulostan" tältä... Miksaus nautiskelee alkukesän fiiliksestä lähinnä progressiivisen trancen avulla. Kaikki palaute työnäytteestä tervetullutta.

Tracklist:
Rio Addicts - Crossroads (Original Mix) [Electronic Elements]
Jase FOS - Do What You Want (Max Graham Afterhours In Montreal Mix) [Shine Music]
Mike Foyle & Statica - Space Guitar (Original Mix) [Electronic Elements]
Katana - Tribal Shock (Perry O'Neil Remix) [Electronic Elements]
Hammer & Bennett - Language (Original Mix) [Electronic Elements]
Santiago Nino - Believe (Max Graham Mix) [Aurium Recordings]
Miro - Yellow Man (Original Mix) [Audiojelly]
Lustral - Solace (Chocolate Uncle Remix) [Lost Language]
Rico Soarez - Timeless (Original Mix) [Electronic Elements]
Locust - Aerospace (Probspot Remix) [Armada Music]
Lightscape - Inner-Warmth (Original Mix) [Black Hole Recordings]
Thomas Datt - Alone (Original Mix) [Discover]
Fragile - Inertia (Armin van Buuren Remix) [Armind]

http://klubitus.org/musiikki.php?id=924
Avatar
#2 • • Loopy Guest
Go Marko!

Tracklistista voisi päätellä, että tää on hivenen lämpimämpänä päivänä kuin tänään (+12) soitettu.

Pistetääs kuunteluun.

Ja sitten editoidaan palautteet perään

Hyvin vietetty reilu tunti. Paljon hyviä biisejä, joista valtaosa on itsellekin tuttuja (lue: löytyy hyllystä)

Vaihdot ei juurikaan laukanneet, mutta sen sijaan sun seuraava tarkkailun kohde on biitin seuraaminen. Nyt päästät seuraavan levyn soimaan milloin sattuu. Kokeiles samaa päästämällä levystä irti ykkösbasson kohdalla kun soivassa biisissä on ykkösbiitti tulossa.

Eipä tossa muuta ongelmaa juurikaan ollut.

Omaan makuun kävisi tietenkin temoon nostaminen hivenen rauhallisemmin. Nyt huomasin ainakin kaksi ilmiselvää nostokohtaa.

PS: Miksauksen paras vaihto oli tuo vaihto Locust - Aerospaceen. Taisi olla ensimmäinen vaihto, jossa bassot osui kohdalleen oikein.
Avatar
#3 • • Flight Guest
Asiallinen palaute, Kiitos Ville :)

Niin. Oon oikeestaan aina miksannu fiiliksellä eikä oo tullu laskesteltua (joskus ehkä, myönnän...) siks toivonkin että saisin miksauksen kuullostaan mahdollisimman hyvältä 'tunteen' avulla. Tunnustan kuintekin: Oma tyyli/tekniikka kuitenkin kehittyy koko ajan, en kyllä tiedä minne :hah: Toivottavasti kesän aikana uusien laitteiden ja hienojen julkasujen/löytöjen myötä soundi menis eteenpäin... tällä hetkellä soundi on tämä :winkwink:

Joka tapauksessa toivon, että miksaus maistuu - edellisen kaltaisia palautteita lisää :excellent:
Avatar
#4 • • starbuster Guest
KYLLÄ TOIMII!! :D

Etukäteen hiukkasen mietitytti ladata ,kuitenki noi biisit on ollu omassaki soitossa erittäin ahkerasti. Mut kyllä tää piruvie rullaa ja rokkaa. :D Loistavat biisivalinnat, järjestyskin on mun mielestä kohallaan. Eihän tuo miksaus mitää ihan täydellistä ollu mut ei siinä mun mielestä paljo ollu sanomista, suurin osa vaihdoista meni ihan putkeen. Kertakaikkiaan loistava setti. Ehkä ainoo miinus tulee tosta Loopynki mainitsemasta temmon nostosta, se ehkä oli turhan äkäistä, pieni maltti siinä olis tehny poikaa. Mä antasin tälle 9½. :)
Tää tulee soimaan pitkään meikäläisen stereoissa.Tahtoo ehdottomasti lisää tätä. :)



Ja Rico Soarez - Timeless!!! :hearts:
Avatar
#5 • • Flight Guest
Jees. Jälleen yksi iloinen palaute :excellent: Tonne klubbarin puolelle on eksyny kanssa jotain viestiä, että sieltä löytyy varsinkin jos mietityttää ladata :happyroll:

Oon itsekin tota miksausta tai vaihtoja kuunnellu ja jopa soitellu uusiks... ite oon ainakin vielä tarpeeks tyytyväinen; vaikka aina on sanottavaa. Toi temmon nosto ottaa itellä yhdessä kohtaa korvaan... harmittaa kun ei tullu keskityttyä siihen tarpeeks vaan se meinas jopa vähän jäädä. En kuitenkaan hyppää sillalta vaan uskottelen itselleni että se olis livenä toiminu :hah:

Kiitoksia vaan niille jotka ovat ehtineet jo kuunnella... Palautetta vaan jos jaksaa...

Flight

PS. Klubbarissa hämynen ja pitempi oma avautuminen.. kehdannu pasteta :)