mä veikkaan et täs on tää homman ydin. siis mun tietokone on läppäri eikä scsi porttia löydy. mul on kyl ulkonen scsi kovo ja ulkonen zipasema.
:confused:
Täh?
Minen nyt ymmärtänyt lainkaan mitä sä ajoit tällä takaa...?
Mulla oli tossa pointtina se että mä käyttäisin MPC:tä sequna (niin samplejen soittoon kuin sen Microkorginkin ohjailuun) ja ottaisin audion talteen koneella...
onko daniel braunil mpc:t?
Ei o mutta olen räplännyt... ;)
Ja samantyyppinen sequa kuin tuossa olen käyttänyt aika reilusti.
kelasin vaan et miten sä ite saat ulkosen laitteen kuuluu mpc:n kaut. sillai et pystyt viel soitot jne. tallentaa niin että ne on huomennakin siellä jossain näppärästi saatavilla.
Miks sä haluaisit saada kuulumaan sen ulkoisen laitteen sen mpc:n kautta?
Mä ainakin vetäisin molemmat mikserin kautta koneelle.
Tietenkin jos sequna käytät sitä mpc:tä niin sitten microkorgin midi out->mpc:n midi in reikään.
Ja mpc:n midi out->microkorg midi in...
Sit midiasetukset kuntoon & molemmista laitteista ulostulojen kautta mikseriin ja sieltä koneelle.
"Soitot" sä saat talteen sinne mpc:n sequun.
Eli ne sun soitot on mididatana, ei audiona.
pystytkö selittää ihan vaihe vaiheelta mitä nappei painaa että ylipäätään saisin ton korgin kuulumaan mpc:n kautta. eli jos mpc:n ulostulos lähtee piuha sterkkoihin niin myös korgin soitto kuuluu. se ois nyt tärkeet muu säätö (tallentaminen jne.) tulee sit myöhemmin.
Kuten yllä selitin.
Sulla varmaankin on jonkinmoinen mikseri (ainakin näin käsitin edellisistä viesteistäsi) joten toi menee suht helposti toi laitteiden "yhteenkytkeminen"...